AndroidHealthClinic

Trillerig lichaam bij amper inspanning (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Abn leren misschien? Ik typ hier dat ik weet dat vrouwen veel kunnen eten , want ik ben zelf een vrouw en ik kan ook veel eten. Vervolgens typ ik dat ik dus ook veel kan eten maar dat ik. IK. Sochtends vaak misselijk wakker word.

Abn bestaat niet meer. Het is AN nu :)
 
Abn leren misschien? Ik typ hier dat ik weet dat vrouwen veel kunnen eten , want ik ben zelf een vrouw en ik kan ook veel eten. Vervolgens typ ik dat ik dus ook veel kan eten maar dat ik. IK. Sochtends vaak misselijk wakker word.

Ja en je zit vol als je brinta en whey eet in de ochtend, als vrouw zijnde....:)

Hebben meer vrouwen als vrouw zijnde hier last van in de ochtend? Als man zijnde heb ik hier totaal geen last van, maarja als man zijnde eet je natuurlijk veel meer.
 
Hebben meer vrouwen als vrouw zijnde hier last van in de ochtend? Als man zijnde heb ik hier totaal geen last van, maarja als man zijnde eet je natuurlijk veel meer.
Vast wel. Er zijn gewoon mensen die slecht kunnen ontbijten...
Maar laat ik zeggen dat ik er niet zo één ben... 1250 kcal breakfast crew checking in :D

Maar om toch nog even serieus te reageren... Waterman94
Het is lastig als je misselijk wakker wordt. Maar wist je dat je ook misselijk wakker kan worden omdat je lijf eten nodig heeft? Althans... ik merk zelf wel als ik te weinig eet dat ik enorm beroerd wakker kan worden.. misselijk en strontziek maar als ik dan eet trekt het weg. Ik zeg het KAN!

Probeer het toch eens om je voeding meer rondom je training te nemen. Probeer desnoods als je weer zo slap wordt en trillerig in de gym een banaan of dextrootje te pakken. Helpt dat dan weet je het ook meteen. Het is puur goedbedoeld advies. Je kan ermee doen wat je wil.
en ja ik weet het... ik kan het niet laten om toch serieus iemand proberen te helpen... Voordat er opmerkingen komen van laat je reactie toch zitten
 
Laatst bewerkt:
Vast wel. Er zijn gewoon mensen die slecht kunnen ontbijten...
Maar laat ik zeggen dat ik er niet zo één ben... 1250 kcal breakfast crew checking in :D

Slecht kunnen ontbijten. Alsof je niet meer dan 20 gr brinta kan binnen krijgen smorgens.

Ik vind dat persoonlijk dikke zever. Maar dat mag ik niet zeggen zeker. Want dan is johnyjordaan weeral de boeman.
 
Slecht kunnen ontbijten. Alsof je niet meer dan 20 gr brinta kan binnen krijgen smorgens.

Ik vind dat persoonlijk dikke zever. Maar dat mag ik niet zeggen zeker. Want dan is johnyjordaan weeral de boeman.
Je mag best tegen mij zeggen dat ik meer moet eten hoor. :D Doe ik lekker toch niet. :flipoff:
kon het niet laten.. sorry...
 
Je mag best tegen mij zeggen dat ik meer moet eten hoor. :D Doe ik lekker toch niet. :flipoff:
kon het niet laten.. sorry...

Van mij moet niemand doen wat ik zeg/denk. :)

Maar je gedacht zeggen is blijkbaar een probleem hier met al die special snowflakes op dbb :)
 
Jammer dat je wel reageert op posts waarmee je het oneens bent maar niet reageert op posts met info en vragen.
Kennelijk bevallen geen van de antwoorden.. Ben zo nieuwsgierig naar welk antwoord jou wel zou bevallen ???
 
Van mij moet niemand doen wat ik zeg/denk. :)

Maar je gedacht zeggen is blijkbaar een probleem hier met al die special snowflakes op dbb :)
Hahaha idd, je geeft vaak degelijk advies, maar toch...:D.
On topic: Toen ik net begon met trainen had ik ook vaak last van trillende spieren, hartkloppingen had ik niet echt. Sinds ik meer en beter eet(bvb. havermout+melk van in de plaats rommel) en meer energie heb , heb ik hier geen last meer van.
 
Volgende week een afspraak voor bloedprikken. Als ik de uitslag heb laat ik hier wel weten of er iets uit is gekomen
 
Misschien zijn je spieren de inspanning nog niet gewend, kan het ook door komen.
 
Back
Naar boven