Fitness Seller

Gesloten Tukker73 Trainingslogboek

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
BOR ligt relatief gezien al flink hoog :thumbs: keep on goin'

goeie rug training hoor tukker

• Topic Starter Topic Starter
goeie rug training hoor tukker

Ging inderdaad wel lekker.

Ook vandaag in de weer geweest:

Squat
5*60(uit mijn broek gescheurd :D)
5*70
5*80
5*90(makkelijk)
10*80

Laatste set niet verhoogd naar 100, geen spotter in de buurt. Zit er wel in merk ik.

Leg Press(plate loaded)
10*100
10*130
10*150
10*160
10*160

Leg Curl
10*40
10*50
10*50
10*50
10*45

Leg Extension
10*45
10*40
10*35

10*35
10*30

Cardio 10 min op 75%.

Conclusie:
Heerlijk getraind. Liep als een oude man door de sportschool, beentjes waren helemaal gaar.

groet!

Hahahaha heerlijk voelt dat op het eind :cool:...wel goed je best gedaan :thumbs:, gaat lekker hier! goed zo! :)

Broek gescheurd? :roflol:

Trainen gaat alsmaar beter en beter kerel

Beste DBB-ers,

Vandaag ook aan de slag geweest.

Rack Pull
10*40
10*40
10*40

Standing Calves Raise
10*60
10*60
10*60

Calves(Leg Press)
10*100
10*130
10*130

Bij beide oefeningen kramp in de zool van mijn voet. Setjes wel af kunnen maken, maar heb nog steeds niet het gevoel dat ik de kuiten goed train.

Back Raises
10*BW
10*BW+10
10*BW+10

Lower Back
10*30
10*35
10*30

Abdominal Crunch
15*32,5
15*40
5*50 + 10*40

Cardio 15 min. op 75%

Conclusie:
Wel ff lekker getraind. Niet pittig en intensief, maar ff bezig geweest. Verder géén op- en/of aanmerkingen.

groet!

Laatst bewerkt:
Je gaat echt lekker zeg! Vanaf welke hoogte doe je die rackpull?

hoe bevielen je de rackpulls jou Stukker:)

Eerste keer dat je rackpulls doet?

Je gaat echt lekker zeg! Vanaf welke hoogte doe je die rackpull?

Dank je! Ik pak ze iets boven kniehoogte.

hoe bevielen je de rackpulls jou Stukker:)

Eerste keer dat je rackpulls doet?

Was de 1e keer ja en ze bevielen goed. Soort van halve DL. Pak bewust niet teveel gewicht, omdat ik daar anders last van heb met de DL later deze week. Ik wil daar voluit op kunnen gaan zonder rugklachten te krijgen.

netjes de rackpulls tukker - goeie onderrugoef

Beste DBB-ers,

Training vandaag:

Benchpress
10*40
8*50
6*50
5*50
7*45

Incline Benchpress
10*30
10*30
10*30
10*30

Peck Deck
10*35

10*40
10*45
10*45

Shoulder Dumbbell Press
10*11
9*11
8*11
9*10

Bent Over Dumbbell Lateral Raise
10*6

10*6
10*6
10*6

Strikt uitgevoerd.

Push Down(rope)DS
10*12,5
10*12,5
8*12,5

Dips

1*8*BW+10

Er zat niets meer in en voelde ook niet helemaal lekker in mijn linkerschouder. Dus bij 1 setje gehouden.

Cardio: 15 min. op 75-80%.

Conclusie:
Prima getraind! Borst en schouders voelen zwaar aan nu. Train nu een stuk pittiger dan eerst en dat merk ik. Heb mijn rust echt nodig tussen de setjes, maar pak toch wel meer gewicht elke keer. Ik val de gewichten nu meer aan!

Morgen rust, alleen wat rek en strekwerk. Vrijdag Rug en biceps. Yes, weer lekker Deadliften!

groet!

Je traint wel erg vaak he Tukker, geen schrik voor overtraining?

Less is more, dat weet je he ? ;)

Als je mijn trainingen goed bekijkt dan train ik géén enkele spiergroep 2 keer in de week. Tis allemaal keurig op elkaar afgestemd.

Oké, als jij het zegt, maar ik denk maar dat bij bijvoorbeeld de deadlift zowat je hele lichaam wordt aangepakt bijna. Schouders, onderrug, rug, benen, volgens mij zit het er allemaal wat in ?

Hetzelfde voor bijvoorbeeld de benchpress. Daar neem je dan weer borst, schouders en triceps in mee. Misschien niet zo intensief, maar elke training, is er eentje, toch ? :D

Misschien is het gewoon omdat ik jaloers ben en ik het zelf niet aankan zovaak achter elkaar te trainen, wie zal het zeggen ...

Rackpulls pak je zwaarder dan DL's hoor :P Als je ze licht doet om geen last te hebben bij het DLen later zit je schema niet goed in elkaar. Je moet wel ruimte hebben om te knallen.

Ik let heel goed op mijn lichaam (misschien wel te goed).

Bij de training vandaag, train ik alleen de middelste schouderspier en de achterste. De voorste wordt tijdens het bankdrukken al voldoende meegepakt, dus die kan ik achterwege laten. Hoef ik geen extra oefening voor te doen.

En zolang het goed gaat, ga ik op deze voet door.

Jij komt van de zomer nog wel aan het trainen kerel. Mag je de schade inhalen :).

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Rackpulls pak je zwaarder dan DL's hoor :P Als je ze licht doet om geen last te hebben bij het DLen later zit je schema niet goed in elkaar. Je moet wel ruimte hebben om te knallen.

Heb de Rackpull er puur in gedaan om de onderrug te versterken. Pak daarna ook nog 2 oefeningen voor de onderrug. Als ik hem zwaarder pak dan de DL, dan kan ik die DL later in de week wel vergeten lijkt me.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven