MuscleMeat

Gesloten Tukker73 Trainingslogboek

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hey! omdat ik geen tukker ben moet ik dit ook maar effe volgen:D

Als t je alleen om motivatie gaat, niks mis mee hoor :P Maar ik train vooral om mezelf te verbeteren. Naja... Behalve mn legpress, daarmee wil ik PilatesMeisje beaten maandag :fire:

FF PilatenGirl beaten? :D

Leg press je eindelijk net zoveel als haar, kom je helemaal opgewonden thuis, open je haar log en zie je dat zij een leg press PR gezet heeft 20kg boven wat jij ge leg pressed hebt.

Ik wil niet flauw doen hoor, maar als je je er op voorbereid komt het minder hard aan straks :sukkeltje:

• Topic Starter Topic Starter
hey! omdat ik geen tukker ben moet ik dit ook maar effe volgen:D

Wees welkom!

FF PilatenGirl beaten? :D

Leg press je eindelijk net zoveel als haar, kom je helemaal opgewonden thuis, open je haar log en zie je dat zij een leg press PR gezet heeft 20kg boven wat jij ge leg pressed hebt.

Ik wil niet flauw doen hoor, maar als je je er op voorbereid komt het minder hard aan straks :sukkeltje:

Hooohoo Japie, wel goed lezen ;)

Heb gezegd dat ik dan ook ff meedoe, niet dat ik haar ff ga inhalen. Is een groot verschil hoor.

Komt nog bij dat ik tegen een stootje kan hoor, heb nogal een dikke huid (28% of zo) :D

Nee hoor, haar legpress gaat tot de 190 :D

Ik was de eerste keer op dit forum, weet niet waar ik wens iedereen fijn weekend

Ik was de eerste keer op dit forum, weet niet waar ik wens iedereen fijn weekend

Goedemorgen,

Volgens mij ben je nog niet helemaal goed wakker of???
Het is inmiddels al weer maandagochtend, althans voor vele is het weekend net voor bij :rolleyes:

Nee hoor, haar legpress gaat tot de 190 :D

:D:D:D:D

Dank je wel!

Goedemorgen,

Volgens mij ben je nog niet helemaal goed wakker of???
Het is inmiddels al weer maandagochtend, althans voor vele is het weekend net voor bij :rolleyes:

Goeiemorgen meid!

Heb jij eigenlijk wel eens weekend? Jij bent altijd druk in de weer, maakt niet welke dag het is toch? ;)

Beste DBB-ers,

Vandaag al in de weer geweest met het ijzer:

Squat
5*60
5*70
5*70
5*80
5*90(met spotter)

De squat gaat steeds beter. Houding goed, techniek prima, geen last van de rug. Vooral laatste 2 setjes gingen zoals het hoort wat uitvoering betreft. Laatste set met spotter, niet nodig gehad. Ging verrassend simpel. Volgende week de 100 kg pakken!

Leg Press(plate loaded)
10*100
10*130
10*150
10*150
10*150

Dat was pittig, de laatste reps eruit moet persen.

Leg Curl
10*40
10*50
9*55
10*50
10*45

Leg Extension
10*45
10*40
10*35

10*35
10*35

Cardio 10 min op 75%.

Conclusie:
Heerlijk getraind.

groet!

mooie progressie op de squats tuk:)

Altijd.

Kijk 's-morgens altijd Samson en Gert. Dat begint om 8.00 uur.

Wow serieus, soulmate! Hier op de basis helaas om 7.30 beginnen :thumbdown:

Maar ik neem alles op, en dan in het weekend haal ik het weer in!

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Da **** zie ik daar 5x90kg squats :eek:

Kijk! serieuze gewichten komen eraan :thumbs:

jajaja, je zit al over de bodyweight squat ... now comes the pain :)

Lekker getraind kerel

goedzo tukker! en nu moet ik nog meer gas geven dankzij jou:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven