Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als t je alleen om motivatie gaat, niks mis mee hoorMaar ik train vooral om mezelf te verbeteren. Naja... Behalve mn legpress, daarmee wil ik PilatesMeisje beaten maandag
![]()

hey! omdat ik geen tukker ben moet ik dit ook maar effe volgen![]()
FF PilatenGirl beaten?
Leg press je eindelijk net zoveel als haar, kom je helemaal opgewonden thuis, open je haar log en zie je dat zij een leg press PR gezet heeft 20kg boven wat jij ge leg pressed hebt.
Ik wil niet flauw doen hoor, maar als je je er op voorbereid komt het minder hard aan straks![]()

Leg press je eindelijk net zoveel als haar, kom je helemaal opgewonden thuis, open je haar log en zie je dat zij een leg press PR gezet heeft 20kg boven wat jij ge leg pressed hebt.
Ik wil niet flauw doen hoor, maar als je je er op voorbereid komt het minder hard aan straks![]()

Ik was de eerste keer op dit forum, weet niet waar ik wens iedereen fijn weekend

Ik was de eerste keer op dit forum, weet niet waar ik wens iedereen fijn weekend
Goedemorgen,
Volgens mij ben je nog niet helemaal goed wakker of![]()
Het is inmiddels al weer maandagochtend, althans voor vele is het weekend net voor bij![]()

Altijd.
Kijk 's-morgens altijd Samson en Gert. Dat begint om 8.00 uur.

Wow serieus, soulmate!
Maar ik neem alles op, en dan in het weekend haal ik het weer in!
jajaja, je zit al over de bodyweight squat ... now comes the pain
Lekker getraind kerel

goedzo tukker! en nu moet ik nog meer gas geven dankzij jou![]()