AndroidHealthClinic

Tuladis' RFL log

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht: 82,5kg (Verschil -2,5)
Schommelingen in vochtbalans

Maaltijd 1:
Whey 50g
cherrytomaten
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
350mg calcium

Maaltijd 2:
350g kwark
3 ei-wit
Rucola sla
1g omega3 cap
350mg calcium
1x multivit

Maaltijd 3:
135g tonijn
50g kipfilet
komkommer + Sla
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine

Maaltijd 4:
220g scheldefilet
20g kwark
1g omega3 cap
350mg calcium
Broccoli + tomaat

:)

Heb nog steeds last van misselijkheid maar heb gemerkt dat dit komt door lucht in mijn maag. Die komt steeds op. Maar is nog goed vol te houden.
Zal nu voortaan in de loop van de middag mijn maaltijd hier al plannen. Ik ga proberen om elke dag toch iets 'anders' te eten. Nu bijvoorbeeld scheldefilet ipv alleen kip.

In de namiddag nog even om Low-Salt. Zou dit bij AH verkrijgbaar zijn? En anders ga ik naar de drogist.

Laatst bewerkt:
Is inderdaad enkel vocht dat verloren is. Maar kan helpen voor de motivatie :)

Jup, Lo-Salt hebben ze bij AH.

Hmm heb mijn eten voor vanavond nog even aangepast ;)

en heb lo-salt inderdaad gevonden bij ah :) thanks

Gewicht: 82kg (Verschil -3)

Maaltijd 1:
Whey 50g
Komkommer
Lo Salt
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
350mg calcium

Maaltijd 2:
180g scheldefilet
Lo Salt
3 ei-wit
Rucola sla
1g omega3 cap
350mg calcium
1x multivit

Maaltijd 3:
350g kwark
3 ei-wit
komkommer + Sla
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
Lo Salt

Maaltijd 4:
200g kipfilet
1g omega3 cap
350mg calcium
Broccoli + tomaat

Misselijkheid was een beetje weg, maar nu weer een beetje.

Heb niet echt opgemeten hoeveel Lo Salt ik vandaag ga eten/gegeten heb. Vanaf morgen zal ik dit wel doen. 4/5g ongeveer per dag.

Laatst bewerkt:
Gewicht: 80,5kg (Verschil -4,5)

Maaltijd 1:
Whey 50g
Sla
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
350mg calcium

Maaltijd 2: (= Refeed)
135g tonijn
20g mayonaise (light, yoghurt)
4 boterhammen
Cherrytomaten
1g omega3 cap
350mg calcium
1x multivit

Tussendoor: Boterham met pindakaas

Maaltijd 3: (=Refeed)
500g kwark
70g Volkoren Penne
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine

Maaltijd 4:
120g kipfilet
1g omega3 cap
350mg calcium
Broccoli + tomaat

Eindelijk refeed!

Vanochtend getraint, maar het is niet aan te raden om erg zwaar te gaan. Had erg veel zin om weer te trainen, dus na gesquat te hebben begon ik met rows. Plotseling zag ik alles heel apart bewegen, het zag er wel mooi uit :D kwam denk ik door zuurstoftekort.

Verder was ik heel de training misselijk.

Heb nog foto's gemaakt vanmiddag maar je ziet eigenlijk geen verschil. Kan ook eigenlijk niet na 4 dagen. Maar toen ik aan het trainen was zag ik wel iets meer definitie met mijn biceps en triceps. Kreeg er zelfs een compliment op van iemand. :)

Foto is niet echt bedoeld als progressie pic maar om beetje te laten zien wat ik bedoel. Kan ook net zo lijken natuurlijk.
n4frfb.jpg

Laatst bewerkt:
gaat wel goed hé, bijna 5kg op 5dagen :eek: Heb je eigenlijk je vetpercentage nauwkeurig gemeten voor je begon?

gaat wel goed hé, bijna 5kg op 5dagen :eek: Heb je eigenlijk je vetpercentage nauwkeurig gemeten voor je begon?

daar zit erg veel vocht bij hoor.

Dat is eigenlijk het probleem, enkele weken geleden ben ik in de gym opgemeten met een vetpercentage van 20%.

Heb toen zelf zo'n caliper in huis gehaald. Als ik het zelf doe kom ik op 16% ofzo, dus moet de techniek van het opmeten nog even onder de knie krijgen.

Vanaf zondag ben ik weer gewoon thuis sochtends, en dan zal ik het weer op gaan meten. Nu in de middag heeft niet zoveel zin lijkt mij, ivbm vocht etc.

Gaat lekker man, zie je veel aders tijdens het trainen?

Gaat lekker man, zie je veel aders tijdens het trainen?

Heb eigenlijk nooit zichtbare aders gehad, maar zie inderdaad in mijn schouders een ader lopen. (steekt er echt uit zegmaar, als ik mij inspan)

Verder als ik het warm heb zie ik ze ook in mijn onderarmen, maar meer een blauwe 'gloed' zegmaar. Ze liggen er niet echt op.

's ochtends zie ik ook een blauwe 'gloed' in mijn biceps

Dat ik dit logje nog niet eerder zag :)

Damn kerel dat ziet er een hard dieet uit. Hou je het mentaal nog vol?

Heb eigenlijk nooit zichtbare aders gehad, maar zie inderdaad in mijn schouders een ader lopen. (steekt er echt uit zegmaar, als ik mij inspan)

Verder als ik het warm heb zie ik ze ook in mijn onderarmen, maar meer een blauwe 'gloed' zegmaar. Ze liggen er niet echt op.

's ochtends zie ik ook een blauwe 'gloed' in mijn biceps

Aah okee, komt vanzelf wel denk ik.
Na carnaval gooi ik er ook maar eens een cut in denk ik, heb nog nooit zichtbare abs gehad, ja toen ik 10 was :o..

Ben ook van plan om deze methode toe te passen, voor een paar weken.
Potje eca erbij, en kijken waar het schip strand.

Dat ik dit logje nog niet eerder zag :)

Damn kerel dat ziet er een hard dieet uit. Hou je het mentaal nog vol?

Ja het is hard. Echter als je een free meal in het vooruitzicht heb of even een refeed mag houden stroomt de motivatie weer wel terug :)

Zeker de misselijkheid is een nadeel, maar heb het idee dat dit de laatste dagen minder is geworden.

Mijn boterhammen met tonijn hebben nog nooit zo lekker gesmaakt :)

Geloof ik best :)

Doe je nog iets van cardio ook? Of is dat hier niet nodig?

Aah okee, komt vanzelf wel denk ik.
Na carnaval gooi ik er ook maar eens een cut in denk ik, heb nog nooit zichtbare abs gehad, ja toen ik 10 was :o..

Ben ook van plan om deze methode toe te passen, voor een paar weken.
Potje eca erbij, en kijken waar het schip strand.

Oke, ja ben benieuwd wat ik ermee bereik. Hoop dat het een inspiratie is voor mensen om dit (niet? :roflol:) te doen.

Maar denk dat ik het als start gebruik voor een traditionele cut met cardio. Maar toch ga ik deze 3 weken volhouden.

ECA zou wel fijn zijn, alleen erg prijzig en hier niet te verkrijgen. Wordt wel aangeraden en denk dat het een positieve invloed heeft.

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Geloof ik best :)

Doe je nog iets van cardio ook? Of is dat hier niet nodig?

Nee, je mag maximaal 20 minuten low intensity cardio doen, twee keer per week. Maar in het handboek staat dat uit studies is gebleken dat je waarschijnlijk beter resultaat zal boeken zonder cardio.

Door de lage kcals wordt het moeilijk voor je lichaam om hier mee om te gaan schijnt het. aangezien je bijna alleen maar eiwitten eet (en totaal rond de +/- 800kcal per dag), blijft er niet zoveel meer over.

Verder alleen 2 keer per week fullbody workout.

Aait, in ieder geval succes nog man!

verlies je niet onwijs veel spier hier mee?

we zitte beetje zelfde gewicht maat;P

das wel nice dan maar ik hou het bij me kracht training zodat ik die volop kan geven elke dag weer. ik ben eigewijs kan me geen reet schele wat ze zegge ikg a elke dag traine ik neem baby stapjes maar ja me buik vet vliegt er af als een tierelier :D xD

Terug
Naar boven