Fitness Seller

Tyle Ripped & Shredded Log

• Topic Starter Topic Starter
komt omdat ik eigenlijk pas dit jaar begonnen met deadliften, goodmornings, squatten etc oftewel de belangrijkste oefeningen maarja beter laat dan nooit..

V-bar pulldown?? is dat gewoon die korte stang waar je ellebogen dichtbij elkaar zitten

Ja. dat is een hammergrip-like stang. met de grepen ongeveer 10 cm uit elkaar. meestal zit hij ook op de seated row machine.

erg lekker getraind trouwens!

ja indd ik weet welke je bedoeld. die is erg goed ja maar daar worden je erectors niet echt dikker van omdat ze een andere functie hebben.

ja indd ik weet welke je bedoeld. die is erg goed ja maar daar worden je erectors niet echt dikker van omdat ze een andere functie hebben.

nee klopt maar keun bedoelde er alleen mee dat hij dat een fijne rugoefening vind! Voor je erectors deadlifts goodmornings en bors..? maar die doe.je al..

nee klopt maar keun bedoelde er alleen mee dat hij dat een fijne rugoefening vind! Voor je erectors deadlifts goodmornings en bors..? maar die doe.je al..

ja sorry was meer een antwoord op wat keun zei toen hij het over die v-bar had.. maar zo te zien heb jij ook een log ik ga die zo even lezen over je vorderingen e.d

ben ook aan het cutten en ga je daarom dus ook zeker volgen ben erg benieuwd je hebt nu in iedergeval al een heel mooi en goed fysiek voor mij zelfde doel man! 100kilo bij 7% is killing

ben ook aan het cutten en ga je daarom dus ook zeker volgen ben erg benieuwd je hebt nu in iedergeval al een heel mooi en goed fysiek voor mij zelfde doel man! 100kilo bij 7% is killing

oke thankss man...ja 100kg met 7% is echt een mooi streefdoel..ik word er niet jonger op en ik weet zeker als ik het niet realiseer dat ik later spijt krijg dus nu moet ik me er gewoon 100% voor in zetten en dan weet ik zeker dat het me lukt...

ik ga voor mezelf ook maandelijkse haalbare doelen stellen zodat de 100kg niet zo abstract lijkt..ik ga daar eve over na denken

oke thankss man...ja 100kg met 7% is echt een mooi streefdoel..ik word er niet jonger op en ik weet zeker als ik het niet realiseer dat ik later spijt krijg dus nu moet ik me er gewoon 100% voor in zetten en dan weet ik zeker dat het me lukt...

ik ga voor mezelf ook maandelijkse haalbare doelen stellen zodat de 100kg niet zo abstract lijkt..ik ga daar eve over na denken
daar heb ik ook over na zitten denken ma wat voor doelen zou je dan moeten stellen die binnen 2maand haalbaar zijn ofzo?

trouwens hoe ziet je voeding eruit voor een dag?junk of cheat je ook 1x in de week?of refreed?

ik zou eerder doelen per week en per maand stellen zoals

* einde van de week heb ik minimaal 1 PR op mn zwakke spiergroep(en)
* einde van de week heb ik minimaal 0,5cm buikomtrek verminderd

Door deze week doelen na te streven en te realiseren zijn veel middelen en creativiteit nodig maar die kunnen mij helpen om b.v. mijn maand doelen te halen zoals:

- einde van de maand minimaal 2%BF verminderd
- eind van de maand slechts 1x een cheatmaaltijd gegeten

zo zou ik het ongeveer doen..

voeding van vandaag zag er ongeveer zo uit:

maaltijd 1 om 11.00:
2 shakes, 50 gr brinta, 4 muesli repen, 2 meergranen muesli bollen, 1 broodje met 25 gram pinda kaas, groentes (normaal zou ik 150gr rijst met tonijn hier eten maar dat kwam er niet van)

maaltijd 2 om 18.00:
- 150gr kip met wat garnalen en veel wokgroenten

Ik merk als ik niet precies aan mn voedingsschemahoud dat ik soort van ga cheaten door b.v. een extra muesli reep te eten maar dan vervang ik kcals voor andere kcals..ik doe in principe niet aan cheatmaaltijden...

refeed doe ik 1x per week maar soms als het er niet van komt dan 1x in de 2 weken..ik eet dan veel complexe carbs, weinig vetten en gemiddeld aan eiwitten..Ik tel ze dan niet heb ik geen zin in

Oke training van vanochtend was echt beste training in tijden

Ik heb er voor gekozen om de schouder en rug dag om te draaien zodat mn schouders meer rust krijgen.. Training zag er zo uit

rug:

- pulldowns (wide grip schuin op de borst trekken): 90kg/100kg/105kg(btje hulp)/110kg (btje hulp)

-pulldowns (small grip handpalmen wijzen naar je gezicht): 100kg/110kg/120kg (btje hulp)/130kg(btje hulp)

- pull downs met 2 losse kabels: 80kg/90kg/90kg/100kg

- dumbelrows 44kg/44kg/44kg/44kg..ging echt goed volgende x nog zwaarder

- T-bar row: 40kg/50kg/70kg/90kg echt een aanrader deze oefening volgende x 100kg

- BOR: 30kg/50kg/70kg/70kg

Biceps:

bicep curls: 20kg/24kg/24kg/24kg
Cable curls met stang: op 2 na het hele blok ik weet de kilo's niet
Concentration curl: 12kg/12kg/12kg
Hammercurls: 16kg/18kg/18kg/18kg
Barbell curls: 30kg/35kg/35kg/35

alle oefeningen 10hh gedaan.
Ik merk dat mn kracht nu helemaal terug is en misschien wel iets verbeterd is..zometeen even 45min cardio knallen en klaarrrrr

heel sterk man!! goeie workout je eet nog behoorlijk wat kh man! lekker als je zo al wat droger wordt!

ja man dat zijn er nu iets meer dan 200gr denk ik..de bedoeling is om de carbs geleidelijk te verlagen tot uiteindelijk max 75gr. Maar in principe sport ik 2,5uur per dag dus ik heb ze ook wel nodig.

zo 2,5uur wat doe je allemaal joh? lekker bezig

meestal 1,5uur of iets meer aan krachttraining en cardio in de avond ongeveer 45min..
ik zie mezelf niet extreem ripped worden met een 4daags split schema

oke en hoe pak je het nu aan dan?elke dag training?heb je zoveel tijd dan om 2x te trainen?

elke dag kracht training behalve dinsdag..en bijna elke dag cardio in de avond als ik daar tijd voor heb...cardio doe ik gewoon thuis en sportschool is dichtbij

Zeker relaxt als alles zo dicht bij is..
Je maakt wel echt hele lange trainingen trouwens, zeker voor iemand die elke dag traint.
Merk je nou veel verschil met 3 keer in de week training t.o.v. nu? Zo ja wat dan?

Zeker relaxt als alles zo dicht bij is..
Je maakt wel echt hele lange trainingen trouwens, zeker voor iemand die elke dag traint.
Merk je nou veel verschil met 3 keer in de week training t.o.v. nu? Zo ja wat dan?

Ik heb nog nooit 3x in de week getraind altijd minimaal 5x..soms is het wel is voorgekomen dat ik maar 3x in de week kon trainen maar dat is niets voor mij..heb dan te veel energie over, wordt gestresst en druk in mn kop..
trainen is voor mij tot rust komen :)

Ik heb nog nooit 3x in de week getraind altijd minimaal 5x..soms is het wel is voorgekomen dat ik maar 3x in de week kon trainen maar dat is niets voor mij..heb dan te veel energie over, wordt gestresst en druk in mn kop..
trainen is voor mij tot rust komen :)
Ja ik ken dat gevoel ja. Het is voor mij alleen niet mogelijk om 5 keer per week te trainen.. Dus als ik dan wel een training mis ben ik stront chagrijnig.

vandaag in de avond schouders en trapz aangepakt..meestal train ik in de ochtend dus was nog maar even zien hoe het ging..de training ging voor mn gevoel best goed..ik had er misschien iets meer uit kunnen halen maar ben qua gewicht tot mn max geweest..
Heb wel een pre workout op dus ik hoop dat ik zo kan slapen..

-Dumbelpress: 24kg/30kg/36kg/40kg per hand, laatste set met beetje hulp alles 10hh
-front press in de smith machine: 80kg/80kg/90kg/100kg laatste set met hulp alles 10hh
-Side raises: 14kg/16kg/16kg/16k laatste set brande mn schouders al helemaal kapot lukte net 6hh
- rear delts cable ding: 15kg/15kg/20kg/20kg
- staande millitairy press: 50kg/50kg/60kg/60kg
- nog een rear dealt dumbbell oefening
- arnold press: 20kg/22kg/24kg/24kg per hand

en dumbbell shrugs en barbell shrugs voor de trapz..gewoon net zoveel setjes knallen totdat ik niet meer kon allemaal hh van 10.

Ik ga zo nog heel even 20min cardio doen en dan lekker slapen..hopelijk 8uurtjes slapen voor optimale groei en herstel en morgen de benen en onderrug kapot maken..ik heb er zin annnnn...

Terug
Naar boven