Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja indd ik weet welke je bedoeld. die is erg goed ja maar daar worden je erectors niet echt dikker van omdat ze een andere functie hebben.
nee klopt maar keun bedoelde er alleen mee dat hij dat een fijne rugoefening vind! Voor je erectors deadlifts goodmornings en bors..? maar die doe.je al..
ben ook aan het cutten en ga je daarom dus ook zeker volgen ben erg benieuwd je hebt nu in iedergeval al een heel mooi en goed fysiek voor mij zelfde doel man! 100kilo bij 7% is killing
daar heb ik ook over na zitten denken ma wat voor doelen zou je dan moeten stellen die binnen 2maand haalbaar zijn ofzo?oke thankss man...ja 100kg met 7% is echt een mooi streefdoel..ik word er niet jonger op en ik weet zeker als ik het niet realiseer dat ik later spijt krijg dus nu moet ik me er gewoon 100% voor in zetten en dan weet ik zeker dat het me lukt...
ik ga voor mezelf ook maandelijkse haalbare doelen stellen zodat de 100kg niet zo abstract lijkt..ik ga daar eve over na denken
Zeker relaxt als alles zo dicht bij is..
Je maakt wel echt hele lange trainingen trouwens, zeker voor iemand die elke dag traint.
Merk je nou veel verschil met 3 keer in de week training t.o.v. nu? Zo ja wat dan?

Ja ik ken dat gevoel ja. Het is voor mij alleen niet mogelijk om 5 keer per week te trainen.. Dus als ik dan wel een training mis ben ik stront chagrijnig.Ik heb nog nooit 3x in de week getraind altijd minimaal 5x..soms is het wel is voorgekomen dat ik maar 3x in de week kon trainen maar dat is niets voor mij..heb dan te veel energie over, wordt gestresst en druk in mn kop..
trainen is voor mij tot rust komen![]()