yup yup trainingen gaa standaard lekker en mn motivatie is facking groot nu..elke week maak ik vorderingen op zowel kracht, gewicht en vetpercentage dus mag niet klagen.
Vanochtend stond borst triceps op het programma. Voor mij was dit gewoon een lekkere gewone training zonder echte hoogte punten maar wel goed doorgeknalt.
- Incline bankdrukke: 80kg/90kg/100kg/110kg
- bankdrukke: 4 sets van 100kg, wat is dat anders als je eerst de incline pakt..laatste paar hh ook met hulp gedaan maar was wel lekker..ik ga denk ik alleen nog maar incline benchen en even de normale uit het programma halen. zo heb ik meer energie over om bovenkant te trainen te want dat ziet er niet uit govverdomme
- incline dumbelpress: 32kg/36kg/40kg/40kg per dumbbell.
- incline flys: 16kg/18kg/22kg/22kg laatste 2 sets 8hh gedaan
- roeli winklaar borst ding: 8kg/8kg/9kg/9kg
- en nog wat cable flys zowel hoog als laag, normaal dumbelpress met 32kg,
triceps:
triceps push down (hele blok

), reversed (hele blok

) , cables, french press, dumbbell skull crusher..alles 4 setjes, 10hh en tot het uiterste gaan, ik pak altijd het gewicht dat ik net 10hh kan maken en laatste set lukken er nog maar 6 tot 8.
buik ben ik niet aan toegekomen en had nog veel spierpijn van de dagen er voor..vanavond nog even cardio pakken..
Eigenlijk moet ik vandaag refeed doen maar ik eet liever gewoon zoals op een normale cutdag..misschien houd ik morgen een refeed met 1 cheatmaaltijd of volgende week maar.. op 1 of andere manier ben ik altijd het beste in vorm, gemotiveerd en gedisciplineerd als ik aant cutten ben..bulken doen ik in principe te weinig