XXL Nutrition

Tyle Ripped & Shredded Log

lekkere training man! goed gewerkt!

• Topic Starter Topic Starter
danku danku

net klaar met onder rug en benen..ik ben begon de training met weinig energie maar na 10min op de loopband even hoofd leeg maken en opwarmen was alles relax

na wat warmup sets zag het er zo uit

- deadliften: 100kg/120kg/140kg/140kg/160kg, 10/6/6/6/1 hh
- barbell lunges met squats: 60kg/60kg/70kg/70kg na 12 uitvalspassen gelyk 8x squatten
- goodmorning: 50kg/60kg/70kg/70kg
- squatten: 90kg/90kg/100kg/100kg gewoon even om warm te blyven
- leg extension, legcurl, adductor, abductor en glutes machine..ging allemaal zeer vlotjes en ik heb het gevoel dat mn benen sterker en droger worden..vroeger haate ik benen maar nu als k eenmaal bezig bent is het gewoon zeer lekker en wil je niet meer stoppen
daarna nog even hyperextensie gedaan met 20kg gewicht om mn onder rug helemaal vol te pompen..

het was geen extreme top training maar slecht ook niet..morgen even wegen en meten bem benieuwd of het vele cardio enso veel geholpen heeft.. als ik morge geen noenswaardige veranderingen hebben plaatsgevonden ga ik mn carbs drastisch verlagen..heb vandaag ook minder carbs op en voel me wel oke..

niet altijd van de weegschaal uitgaan Tyle, de spiegel zegt ook vaak meer dan genoeg, hoewel ik mezelf ook veel op de weegschaal focus onbewust.
goeie trainingen nog deze week, fijn weekend bro ;)

ik focus niet op de weegschaal maar wel meetlint, het enige waar het vet er af moet is rond mn middel dus als ik daar geen progressie in zie moet ik wel aanpassingen maken..
als ik ga bulken dan word de weegschaal wel iets interessanter..

jy ook goed gezond sportief weekend man :)

Heb me net gewogen / gemeten en voor mij zijn de resultaten wel opvallend. Ik weeg me altijd op zelfde tijdstip elke week 1x. Na 3 weken cutten zijn dit de stats tot nu toe:

17 september: 89.9 kg en 87cm buikomtrek
14 september: 88.4 kg en 85.5cm buikomtrek
01 oktober: 89.3 kg en 85cm buikomtrek
08 oktober: 90.6 kg en 84.5cm buikomtrek

* wegen altijd in de ochtend na toiletbezoek
* meten altijd op de navel

Het lijkt net of ik stiekem aan de anabole zit of dat ik steeds meetfouten maak? Niet dat je mij hoort klagen bij deze stats maar ik vind het maar vaag. Zou het te maken hebben met de creatine die ik neem? Dat het vocht vasthoud ofso???
Ik zie alleen niet waar want ik word steeds droger..hopelyk zit ik over 10 weken op de 100kg met 75cm waist lol :D

Zometeen borst triceps buik!!

Laatst bewerkt:
hele mooie stats en vooruitgang jonge super je gaat hard!

Sterke trainingen. en die metingen moeten een flinke motivatie geven zeg! je gaat zeker lekker..

yup yup trainingen gaa standaard lekker en mn motivatie is facking groot nu..elke week maak ik vorderingen op zowel kracht, gewicht en vetpercentage dus mag niet klagen.

Vanochtend stond borst triceps op het programma. Voor mij was dit gewoon een lekkere gewone training zonder echte hoogte punten maar wel goed doorgeknalt.

- Incline bankdrukke: 80kg/90kg/100kg/110kg
- bankdrukke: 4 sets van 100kg, wat is dat anders als je eerst de incline pakt..laatste paar hh ook met hulp gedaan maar was wel lekker..ik ga denk ik alleen nog maar incline benchen en even de normale uit het programma halen. zo heb ik meer energie over om bovenkant te trainen te want dat ziet er niet uit govverdomme
- incline dumbelpress: 32kg/36kg/40kg/40kg per dumbbell.
- incline flys: 16kg/18kg/22kg/22kg laatste 2 sets 8hh gedaan
- roeli winklaar borst ding: 8kg/8kg/9kg/9kg
- en nog wat cable flys zowel hoog als laag, normaal dumbelpress met 32kg,

triceps:
triceps push down (hele blok :D), reversed (hele blok :D) , cables, french press, dumbbell skull crusher..alles 4 setjes, 10hh en tot het uiterste gaan, ik pak altijd het gewicht dat ik net 10hh kan maken en laatste set lukken er nog maar 6 tot 8.

buik ben ik niet aan toegekomen en had nog veel spierpijn van de dagen er voor..vanavond nog even cardio pakken..

Eigenlijk moet ik vandaag refeed doen maar ik eet liever gewoon zoals op een normale cutdag..misschien houd ik morgen een refeed met 1 cheatmaaltijd of volgende week maar.. op 1 of andere manier ben ik altijd het beste in vorm, gemotiveerd en gedisciplineerd als ik aant cutten ben..bulken doen ik in principe te weinig

wat voor cardio doe je altijd?

meestal gewoon hometrainer fietsen dus..half uur tot een uur meestal met intervallen
goede morge iedereen..tis zondag oftewel rug biceps knalluhhhhh

trainze

Goede trainingen. Die combi's die je doet met je beentraining zijn killers. Goed bezig en suc6 vandaag.:)

Goede trainingen. Die combi's die je doet met je beentraining zijn killers. Goed bezig en suc6 vandaag.:)

Ja ik vind die echt lekker..ik merk wel dat ik nog niet echt tot het uiterste ga bij benen trainingen maar komt dat ik bang ben voor blessures met mn knie enso..volgende x ga ik die combi oefening wat zwaarder pakken. De benen moeten immer wel lekker mee blijven groeien eh

Vanochtend dus rug biceps gedaan, training zag er ongeveer uit.

rug
latpulldown:
10x 70kg
10x 80kg
10x 90kg
10x 100kg

Latpull down v-bar:
10x 90kg
10x 90kg
10x 100kg
10x 100kg

Latpull down: met handpalmen naar gezicht toe (accent meer op biceps dus).. gewicht gaat niet hoger anders kwam ik op 120kg denk ik uit
10x 90kg
10x 100kg
10x 100kg
10x 100kg

T-bar row: bij de juist vorm en techniek voel je deze perfect, je hoeft hem eigenlijk niet eens zo heel zwaar te pakken
10x 60kg
10x 70kg
10x 90kg
10x 90kg

Dumbbell row: zonder rust..helemaal gesloopt en o zo lekker :)
10x 40kg
10x 40kg
10x 40kg
10x 40kg

Biceps
dumbbell curl: ik wil binnenkort zonder moeite tussen de 22kg en 26kg zitten dus vanaf volgende week begin ik met 22kg denk ik, ging namelijk erg goed
10x 20kg
10x 22kg
10x 22kg
10x 22kg

ez-barbell curl: zwaar branden en onderarmen helemaal opgepompt van deze

10x Close grip en gelijk daarna 10x wide grip: 30kg
10x Close grip en gelijk daarna 10x wide grip: 30kg
10x Close grip en gelijk daarna 10x wide grip: 40kg
10x Close grip en gelijk daarna 10x wide grip: 40kg

Hammercurl: zonder rust doorknallen totdat techniek niet meer goed is en je armen half afsterven

8x 12kg
8x 14kg
8x 16kg
8x 18kg
8x 20kg
8x 22kg

Heb daarna nog een paar oefeningen voor de biceps gedaan en voor de rug ook nog wat kleine oefeningen maar dit waren hoofdzakelijk de belangrijkste dingen die ik heb gedaan vanochtend.

Was een zeer geslaagde training met een lekkere pomp. Ik had gister toch nog een refeed gedaan en dan merk je vandaag wel dat alles net even iets lekkerder en gemakkelijker gaat. Ook vond ik mezelf minder plat in de ochtend en begint het wellicht al iets te worden :D

sterke pulldown

Sterke workout; lekker die db rows.:)

vandaag schouders traps buik gedaan..Ik voelde de spierpijn van borst nog goed zitten en had ook niet zo heel veel zin om een training met alleen maar zware gewichten te doen..Dus dan kom je op de volgende training uit. Ik heb me vooral geconcentreerd op techniek, uitvoering en de excentrische beweging.

Seated barbell front press
15x 30kg
15x 50kg
10x 70kg
8x 80kg
6x 80kg

Seated side raises: armen recht naast je hangen en zonder compensatie tot schouder hoogte aka killerrrr

10x 10kg
10x 10kg
10x 12kg
10x 12kg

Seated dumbbell front raises

10x 12kg
10x 12kg
10x 16kg
10x 16kg (de 14kg had iemand anders)

Arnoldpress: 2 dumbbells tegelijk

10x 20kg
10x 20kg
10x 24kg
10x 24kg

Cable sid raises

10x 15kg
10x 15kg
10x 20kg
10x 20kg

Trapz:

dumbbell shrugs

10x 32kg
10x 32kg
10x 32kg
10x 32kg kan wel zwaarder marja heb het gevoel als je hem goed uitvoert hoef je niet zo zwaar

barbell shrugs

10x 60kg
10x 80kg
10x 100kg
10x 100kg

Daarna nog paar oefeningen voor de rear delts aan te pakken en wat lichte oefeningen gedaan van 6kg tot 8kg icm dumbbell shrugs van 30kg..Leek meer op een soort krachtuithoudingsvermogen training op het laatst maar dat was lekker..

Buik

Hanging legraises, cable crunches, situps gedaan. Voornamelijk tot faillure gedaan. Ohja en ook nog meer dan 70reps aan pull-ups gedaan denk ik.

Ik merk dat ik steeds droger word en wil voorkomen dat mijn vooruitgang stagneert. Mijn trainingen lijken nu allemaal nog op elkaar maar over ongeveer 2 weken ga ik de boel een beetje aanpassingen..ik verwacht als ik zo doorga dat ik over 6 weken mijn chille clean bulk kan inzetten.

Zo even half uurtje cardio knallen en dan morgen even die rustdag pakken.

klinkt goed man over 6weken al droog lekker hoor hoelang ben je dan in totaal bezig

Ik ben dan ongeveer 10 weken bezig maar eigelijk al langer maar ik heb een pauze gehad van ongeveer 4 weken en toen heel slecht gegeten en niet getraind.Maar in totaal zou ik dan zeggen 14 of 15 weken.. Ik denk ook dat je niet langer dan 10 tot 12 weken moet cutten..echt groeien moet ook nog gebeuren eh...

Als je het echt goed aanpakt en niet een aanzienlijk vetpercentage hoeft weg te werken kan je in max 6 weken zwaar cutten echt veel bereiken..

Ja ik ben 6weken bezig geweest ma ga nu effe clean bulken hoe was je voeding vandaag?

Ja ik ben 6weken bezig geweest ma ga nu effe clean bulken hoe was je voeding vandaag?

Ja indd verandering kan nooit kwaad als je er maar 100% voor gaat dan komt het goed. Heb jij je voeding al helemaal in orde? Voeding zag er vandaag zo uit:

11.00: 4 muesli repen, 4 boterhammen met 50gr pindakaas, 2 shakes met 50 gram brinta, 5gr creatine

15.00: 200gr rijst met 150gr tonijn, paprika en komkommer

19.00: na training gelijk een shake en daarna 250gr pangasius filet, 50gr kipfilet en heel veel verschillende soorten wok- en roerbakgroenten

Ongeveer 2600kcals denk ik..Volgens berekeningen ligt mn onderhoud op 3400kcals mar ik denk eerder op 3000kcals..

Net klaar met een soort HIIT

20x
-Actief: 45sec fietsen of je leven er van afhangt
-Rust: 30sec rustig tot stevig doorfietsen

Nu lekker kcals tot morgen 10.00 verbranden..

Terug
Naar boven