XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.121

Haha, wat een gevecht! Lekkere press Tymboo!!

Strong bench is strong

Succes!

Thanks guys!

Ik ben erg benieuwd wat je gaat doen op het NK! Ziet er erg goed uit en hopelijk is (en blijft) de pijn weg tegen die tijd.

Ik ben ook benieuwd. Heb er enorm veel zin in op het moment. Heb wel wat in mijn hoofd natuurlijk. Alles mag nu wel eens op zijn plaats gaan vallen tijdens een belangrijke meet. Ook de anderen coachen naar hopelijk mooie prestaties wordt weer een uitdaging. Ik hoop dat ook thuis alles nog even rustig blijft met mijn vrouw die op knappen staat, maar dat is dan ook het enige waar ik echt geen controle over heb.

Uitzonderlijk sterk! Bij mijn weten zijn er maar heel weinigen die je dit kunstje (RAW) nadoen.
Wens je veel suc6 op het NK RAW, hoop dat je daar zult knallen en alles op zijn plaats zal vallen en je je doestellingen zult bereiken!!!

Uitzonderlijk sterk! Bij mijn weten zijn er maar heel weinigen die je dit kunstje (RAW) nadoen.
Wens je veel suc6 op het NK RAW, hoop dat je daar zult knallen en alles op zijn plaats zal vallen en je je doestellingen zult bereiken!!!

die dit raw en MET rode baard na kunnen doen

niemand !

Men beweert wel eens dat die rode baard hem de kracht geeft deze belachelijk zware gewichten te kunnen duwen.
Ik zal voor je duimen dat je jongste nog even relaxed, en ook technisch alles voorspoedig gaat.
Je hebt het nu wel eens verdiend dat het mee zit!

Doe je voorzichtig met je laatste restje voorbereiding..?
Succes alvast man.

Prachtig vooruitzicht voor over twee weken. Mooi om te zien dat ondanks je fysieke klachten alles toch nog goed gekomen is in de laatste 3 - 4 weken. Je bent een goed bewijs dat de aanhouder wint.

• #2.126
Thanks guys

Laatste updateje

Voel me eigenlijk steeds fitter worden naarmate de wedstrijd dichterbij komt. De afgelopen weken zijn best goed gegaan qua voorbereiding, dat is ook wel eens anders geweest. Ben goed op gewicht, nauwelijks pijntjes en voel me sterk en fit. Dadelijk mn allerlaatste lichte training en dan nog een paar dagen rust. Zaterdag dan eerst een dag coachen en de dag erna zelf liften, hoop wel dat dat qua energielevels allemaal goed gaat komen. Thuis blijft het spannend en ontzettend druk, het is nu eigenlijk duimen dat het niet nog voor of tijdens dit weekend gaat gebeuren. Gelukkig is in principe voor dit weekend wel alles geregeld zodat ik niet per se op stel en sprong weg hoef. Na dit weekend ben ik zelf ook wat minder gespannen en wordt t allemaal wat rustiger.

Ik zie een aantal van jullie dit weekend wel denk ik.

Laatst bewerkt:
Succes alvast.
Ben er ook sowieso voor de strongman wedstrijd, zal tussendoor ook ff bij jou checken.

oeh heel veel succes! met de wedstrijd en met de kleine op komst.

Super fijn dat het goed gaat, hou dat vast ;)
Alvast heel veel succes dit weekend, zowel met coachen, je eigen lifts en thuis natuurlijk ook! :D

wist niet dat de wedstrijd al begonnen was

heuheuheu

Sowieso ook veel succes toegewenst. Zie je wel tijdens het coachen en zal je zondag aanmoedigen.

Als je zaterdag tijdens het coachen handen tekort komt roep je maar ;)

• #2.134
Succes alvast.
Ben er ook sowieso voor de strongman wedstrijd, zal tussendoor ook ff bij jou checken.

Nice, tot dan!

oeh heel veel succes! met de wedstrijd en met de kleine op komst.

Super fijn dat het goed gaat, hou dat vast ;)
Alvast heel veel succes dit weekend, zowel met coachen, je eigen lifts en thuis natuurlijk ook! :D

Thanks dames!

wist niet dat de wedstrijd al begonnen was

heuheuheu

Even aangepast, beetje verkeerd geformuleerd idd.

Sowieso ook veel succes toegewenst. Zie je wel tijdens het coachen en zal je zondag aanmoedigen.

Thanks, tot dan!

Als je zaterdag tijdens het coachen handen tekort komt roep je maar ;)

Tof Jeroen, thanks voor het aanbod.
We zullen waarschijnlijk wel met genoeg man zijn maar wie weet komt t wel van pas :)
Tot zaterdag, leuk om weer eens te meeten.

Leuk je gisteren even kort in het echt te spreken kerel. Begin 2015 kom ik echt een keer trainen bij jullie. :thumbup:

• #2.136
Nk raw

682,5 totaal (230/202,5/250), all time PR's op squat en deadlift en wedstrijd PR op bench. Acht goeie beurten en 25 kilo op mijn totaal gegooid. Derde plaats in de -120, iets van 394 wilks geloof ik. Beste full meet ooit gedraaid. Meer volgt later.

geweldig gedraaid man !

25 kilo op je totaal? niet normaal.
Van harte.
Geniet van je en jullie successen!

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

25 kilo op je totaal? niet normaal.
Van harte.
Geniet van je en jullie successen!

Echt een top wedstrijd! Nice

Ging lekker man

Squat en deadlift gingen nog soepel

Terug
Naar boven