XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Je blijft maar Prs zetten hier de leraar zit in de lift the express department

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.502
Je blijft maar Prs zetten hier de leraar zit in de lift the express department

Thanks man.
Had eerder leraar moeten worden :)

Heb t idee dat er echt nog flinke stappen gemaakt kunnen worden op die squat als ik blessurevrij blijf. Wel last van m'n linkerkuit al een tijdje, maar niet echt hinderlijk ofzo.

Thanks man.
Had eerder leraar moeten worden :)

Heb t idee dat er echt nog flinke stappen gemaakt kunnen worden op die squat als ik blessurevrij blijf. Wel last van m'n linkerkuit al een tijdje, maar niet echt hinderlijk ofzo.

mooi zo voor die kuit koop een deegroller 3euro bij the action en gewoon voor kniebuigen overheen rollen werkt wonders. Doe ik ook en als mensen me raar aankijken zeg ik, zet je been op het bankje en ga ik met die roller over hun kuit heen gillen het uit van de pijn hahaha:D

• #2.504
Ja ik heb al wel laatst eens met een lacrosseballetje gerold, dat voelde ook wel goed. Ik heb er eigenlijk alleen last van tussen m'n sets door, na een minuut of vijf is t ook weer weg. Denk dat t te maken heeft met m'n kneetravel, knieën komen wel aardig naar voren met mijn techniek wat op zich niet erg is, alleen doordat de barpath daar soms wat door verandert en de halter meer naar voren komt komt er meer druk op m'n kuit denk ik. Probeer al wat kleine aanpassingen te maken en m'n knieën nog wat verder naar buiten te duwen.

Ja ik heb al wel laatst eens met een lacrosseballetje gerold, dat voelde ook wel goed. Ik heb er eigenlijk alleen last van tussen m'n sets door, na een minuut of vijf is t ook weer weg. Denk dat t te maken heeft met m'n kneetravel, knieën komen wel aardig naar voren met mijn techniek wat op zich niet erg is, alleen doordat de barpath daar soms wat door verandert en de halter meer naar voren komt komt er meer druk op m'n kuit denk ik. Probeer al wat kleine aanpassingen te maken en m'n knieën nog wat verder naar buiten te duwen.

okay ik gebruik hem ook tussen sets door haalt de spanning van de kuit af.

• #2.506
Dag of zes niet getraind, druk gehad
Epic veel gegeten wel dit paasweekend, loopt wat uit de hand. 126,9 met kleren voor de training. Denk dat ik de drc in de 120+ doe zodat ik in december nog de keuze heb.

Vandaag direct van paasdiner af door naar de loods, behoorlijk bulked up.

Squat
5x3x205
Vpr, hard.

Bench
3x3x205 vpr
Haha epic
3x205 was op zich al een pr en mn doel voor vandaag, maar camera viel om tijdens de eerste rep dus daarna nog maar een set. En daarna nog maar een.

Lpd
4x8x90

Pushdowns
4x10

Damn gaat goed hier :D netjes ;)

Ouwieje hey

swek

al zou ik nooit zo'n vieze vetklep als jij willen worden!!!!

je gaat wel lekker man laatste tijd, nu nog hopen dat je blessure vrij blijft !

hoelang train je eigenlijk al?

• #2.512

Thanks guys

swek

al zou ik nooit zo'n vieze vetklep als jij willen worden!!!!

Thanks

Groetjes

Lelijke vieze vetklep

je gaat wel lekker man laatste tijd, nu nog hopen dat je blessure vrij blijft !

hoelang train je eigenlijk al?

Thanks

Te lang

Enigszins serieus gaan trainen ergens in 2006 denk ik

Gvd was ik maar zo'n vieze vetklep dan kon ik mss ook deze bazengewichten banken.

Ongekend dit.

Ga nu maar cutten tot 6%, dan zullen we eens zien hoeveel vvm je kunt behouden. PHM overschat namelijk gruwelijk zijn vp.

Sterke bankdruk sets hoor, petje af.
Alleen schrik ik een beetje van je lichaams gewicht, bijna 7 kilo in 7 dagen ...... goed spul dat XXL.

• #2.516
Gvd was ik maar zo'n vieze vetklep dan kon ik mss ook deze bazengewichten banken.

Lol thanks

Ongekend dit.

Ga nu maar cutten tot 6%, dan zullen we eens zien hoeveel vvm je kunt behouden. PHM overschat namelijk gruwelijk zijn vp.

Thanks big L

Ik denk dat ik dat maar niet doe

Sterke bankdruk sets hoor, petje af.
Alleen schrik ik een beetje van je lichaams gewicht, bijna 7 kilo in 7 dagen ...... goed spul dat XXL.

Thanks.
Viel ook wel weer mee, vanmorgen nakend na een goed toiletbezoek 121,7.

Indrukwekkende bench.

Nice, welkom in de 120+

• #2.519

Thanks neus

Zie wel hoe t loopt, ik ga in elk geval niet veranderen wat ik nu doe. Zal wel gestaag iets aan bw blijven gainen denk ik en dan zien we op wedstrijd wel of t nog loont om terug te gaan naar -120 of niet. Moet me er wel lichamelijk gezien ook nog enigszins goed bij voelen, dus niet te veel ellende zoals laatst.

Nu ziek op bed helaas, waarschijnlijk door die zieke gains.

dikke bench man.

Terug
Naar boven