weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je blijft maar Prs zetten hier de leraar zit in de lift the express department

Thanks man.
Had eerder leraar moeten worden
Heb t idee dat er echt nog flinke stappen gemaakt kunnen worden op die squat als ik blessurevrij blijf. Wel last van m'n linkerkuit al een tijdje, maar niet echt hinderlijk ofzo.

Ja ik heb al wel laatst eens met een lacrosseballetje gerold, dat voelde ook wel goed. Ik heb er eigenlijk alleen last van tussen m'n sets door, na een minuut of vijf is t ook weer weg. Denk dat t te maken heeft met m'n kneetravel, knieën komen wel aardig naar voren met mijn techniek wat op zich niet erg is, alleen doordat de barpath daar soms wat door verandert en de halter meer naar voren komt komt er meer druk op m'n kuit denk ik. Probeer al wat kleine aanpassingen te maken en m'n knieën nog wat verder naar buiten te duwen.
swek
al zou ik nooit zo'n vieze vetklep als jij willen worden!!!!
je gaat wel lekker man laatste tijd, nu nog hopen dat je blessure vrij blijft !
hoelang train je eigenlijk al?
Gvd was ik maar zo'n vieze vetklep dan kon ik mss ook deze bazengewichten banken.
Ongekend dit.
Ga nu maar cutten tot 6%, dan zullen we eens zien hoeveel vvm je kunt behouden. PHM overschat namelijk gruwelijk zijn vp.
Sterke bankdruk sets hoor, petje af.
Alleen schrik ik een beetje van je lichaams gewicht, bijna 7 kilo in 7 dagen ...... goed spul dat XXL.