XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

195 bench is natuurlijk ook niks.

Uwotmate??

Weinig kunnen eten... weer -120 zeker?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.543
voel je je weer wat beter dan?

Nog niet echt super maar wel wat beter.

195 bench is natuurlijk ook niks.

Uwotmate??

Inderdaad

Weinig kunnen eten... weer -120 zeker?

Denk wel ruim ook ja, niet echt in de buurt van een weegschaal durven komen nog.
Van woensdagochtend tot vrijdagmiddag echt alleen op thee en raketjes (nee geen festini) kunnen leven omdat ik helemaal niks weg kreeg.

tijd om viennetta erin te gooien dan

beterschap Tymen

Komt goed T.
Bakken vol respect voor jou man!

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Komt goed T.
Bakken vol respect voor jou man!

• #2.547
Thanks

Squat
4x4x180

Bench
5x3x170

Bakken vol respect voor deze training

• #2.549
Weinig tijd

Paused sq
5x3x185

Bench
3x5x175

Lpd en pushdowns

En toch een prima training toch.

• #2.551
En toch een prima training toch.

Ja wel oke. Stuk beter dan zondag en dinsdag al. Beetje terug op krachten komen, volume niet al te hoog.

Grappig trouwens dat ik me net realiseerde dat ik met die 220 bench 'maar' 15 kilo onder het wereldrecord raw bench zit in de -120. Natuurlijk in training, en dat telt niet, maar toch. Goeie motivatie om flink door te knallen. Zou tof zijn om eens een limiet te halen in december en internationaal mee te mogen doen met top benchers. Mag niet te veel misgaan dus de komende tijd. Drie dagen ziek betekent gewoon minstens twee weken kwijt voordat je weer wat op de rails bent.

Ja wel oke. Stuk beter dan zondag en dinsdag al. Beetje terug op krachten komen, volume niet al te hoog.

Grappig trouwens dat ik me net realiseerde dat ik met die 220 bench 'maar' 15 kilo onder het wereldrecord raw bench zit in de -120. Natuurlijk in training, en dat telt niet, maar toch. Goeie motivatie om flink door te knallen. Zou tof zijn om eens een limiet te halen in december en internationaal mee te mogen doen met top benchers. Mag niet te veel misgaan dus de komende tijd. Drie dagen ziek betekent gewoon minstens twee weken kwijt voordat je weer wat op de rails bent.

Zou fing vet zijn man, en jouw bench is natuurlijk gewoon supergoed. Dus inderdaad niet meer ziek worden!

• #2.553
Idd

Geen bench vandaag

Squat
5x5x170

Conv dl
3x2x220
Gingen erg hard

• #2.554
Squat
5x3x205

Bench
7x3x175

Conv dl
3x3x210

Lekkere training Tymen

• #2.556

Ja gaat goed.

Squat en dl gaan weer lekker, bench voelt nog een beetje matig maar gewichten zijn wel weer oke.

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Tweede setje deadlifts maar eens gefilmd

Wat kleine technische aanpassingen gemaakt weer, voelt wel oke.
Heupen er goed doorheen krijgen blijft lastig.

http://youtu.be/9H797Cvdc7M

netjes hoor die deadlift voor iemand met zo'n build.

• #2.558
netjes hoor die deadlift voor iemand met zo'n build.

Thanks
Mja uiteindelijk weet ik t ook allemaal wel met die bouw. Ik zal nooit een topdeadlifter worden maar door gewoon overall strength te blijven bouwen moet dat gewicht gewoon omhoog kunnen blijven gaan, weliswaar stapje voor stapje. Dat t dan een soort driekwart squat wordt door m'n bouw is dan maar zo en zorgt er verder alleen maar voor dat ik technisch (nagenoeg) perfect moet blijven liften om toch nog enigszins redelijke leverages te houden.

Mag ik heel brutaal en nieuwsgierig vragen wat jouw bouw is en wat voor invloed die heeft op je DL? :)

• #2.560
Terug
Naar boven