Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.041
Niet echt, anderhalve week niet gelift en daarvoor ook een week niet. Zeven kilo afgevallen ook.

Flink bij eten nu

• #3.042
Squat
5x2x200

Bench, touch and go
3x6x162,5
5x162,5

Pulldowns, pushdowns, curls

• #3.043
Squat
5x5x175

Bench
5x3x167,5

Chins
4x10xbw

Pulldowns en pushdowns

Voelde weer goed vandaag, beter dan vorige week, proberen wat frequentie er in te houden nu

Nice man

• #3.045
Bedankt vriend

• #3.046
Super snelle training voor mijn doen, binnen de twee uur klaar omdat ik nog veel moet doen vanavond.

Squat
5x2x205

Legs up bench medium grip
4x6x130

Conv dl
5x3x195

• #3.048
Vandaag een vier uur durende gratis seminar gegeven met vito, yvonne en karel van phm bij een crossfit box hier in de buurt. Was erg tof maar ook super intensief. Alle lifts stap voor stap technisch langs gelopen en hands on begeleid. Gelukkig super enthousiaste deelnemers met misschien wel wat potentiële pl- klanten. Vooral veel gemotiveerde dames, was leuk om te zien.

Aan t einde lieten we allemaal nog even wat sub max lifts zien, zelf nog een erg speedy 190 gebencht. Voor de rest zit trainen er nu gewoon even absoluut niet in, nog twee weken en dan moet de verhuizing achter de rug zijn.

Ik werk niet echt met percentages. Ik begin natuurlijk wel ergens als ik gereset heb en verhoog dan eigenlijk gewoon altijd lineair met 5 of, als t zwaarder wordt, 2,5 kg. Ik hou wel bepaalde sets en repranges aan maar werk niet meer echt in termijnen van weken omdat ik de ene week vaker train dan de andere, ik laat t gewoon over de weken doorlopen dus. In principe is t elke training squat en bench en om de training deadlift of directe varianten op die lifts, en dan nog wat assistance erbij als ik tijd heb. Dan heb ik eigenlijk vier of vijf verschillende trainingen met op t moment de volgende oefeningen, sets en reps

Squat 7x3, squat 4x6, paused squat 7x3 en squat 5x5
Bench 7x3, touch and go bench 4x8, legs up bench 4x6, bench 5x5, slingshot bench ramped up tot zware triple
Deadlift 5x3, paused deadlifts 5-7x3, rdls 4x8-10

En dat gaat gewoon dmv lineaire progressie omhoog totdat ik dreig te stallen, dan verlaag ik t aantal sets en reps of reset ik. Dat plan ik dan normaal gesproken zo in dat ik een week of 5/6 voor een meet op de zwaarste sets zit met t hoogste volume. Naarmate een meet dichterbij komt gaat de intensiteit dan omhoog en het volume omlaag.

Maar op t moment gebeurt er even weinig tot helemaal niets omdat ik elke avond na werk heb staan klussen tot laat, en vanavond was ik gebroken na echt een zware week. Hopelijk zondag weer wat doen.

Thnx,hehehe.

Edit: nvm, die discussie was al een paar keer gevoerd.

Laatst bewerkt:
.

• #3.052
Zelfs als ik niet train wordt dit log nog geüpdate zie ik

He jij bent die episch sterke zeeuw die ik mij herinner van bodynet. Ik meen me iets te herinneren dat je problemen had met je rug of heupen en het squatten, hoe gaat het daar nu mee?

• #3.055
He jij bent die episch sterke zeeuw die ik mij herinner van bodynet. Ik meen me iets te herinneren dat je problemen had met je rug of heupen en het squatten, hoe gaat het daar nu mee?

Ha ik heb geen idee wie je bent helaas, maar dat gaat een stuk beter gelukkig. Eigenlijk geen last meer van.

De verhuizing is nu eindelijk bijna rond, dinsdagochtend is de sleuteloverdracht van ons oude huis dus dan is het definitief. Dat huis is bijna helemaal leeg, morgen de laatste loodjes en dan ga ik morgenavond ook eindelijk weer eens trainen. Het is een uitputtingsslag geweest met fulltime werk en vier kids erbij, maar het is gelukt.

• #3.056
Dat werd dus weer met een paar dagen uitgesteld...

Vandaag heel licht weer begonnen

Squat
5x5x130

Bench
5x5x120

Ga je wel meedoen op het NK?

• #3.060
Ja allicht

Terug
Naar boven