XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.063
Squat
5x2x190

Bench
2x2x170
2x3x150

Conv dl
Tot 1x200

• #3.064
Paused sq
7x3x160

Conv dl
5x3x180

Rdl
5x6x140

• #3.065
Ik ga nu toch gewoon alles op het NK gooien, ik heb zo'n beetje vier weken training middenin de voorbereiding gemist door die verhuizing maar dat is dan maar zo. Het is nog 5,5 week nu, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken om in elk geval weer in de buurt van niveau te komen en misschien wel er overheen. Een beetje onconventionele laatste weken van een voorbereiding worden het met veel meer volume dan normaal in deze fase. Ga wel elke week gewicht op werksets met grote stappen verhogen om nog wat in de buurt van rep pr's te komen.

We gaan zien wat het je brengt T. Wel balen natuurlijk dat het er zo tussen kwam, maar niks meer aan te doen helaas. Succes en tot over 2,5 weken!

Succes.

succes ;)
welke gewichten wil je neerzetten die dag ?

• #3.071
We gaan zien wat het je brengt T. Wel balen natuurlijk dat het er zo tussen kwam, maar niks meer aan te doen helaas. Succes en tot over 2,5 weken!

Thanks Y, en tot over 2,5 week.

Thanks

succes ;)
welke gewichten wil je neerzetten die dag ?

Nog geen idee. Zoals TheWasp al zegt kan ik nog totaal niet peilen waar ik nu sta. Het doel was oorspronkelijk richting EK kwalificatie eis te gaan, dat was rond de 760 dacht ik in de -120 maar dat lijkt me nu wel ver weg te zijn.

goed geluk grote T

Thanks Y, en tot over 2,5 week.

Thanks

Nog geen idee. Zoals TheWasp al zegt kan ik nog totaal niet peilen waar ik nu sta. Het doel was oorspronkelijk richting EK kwalificatie eis te gaan, dat was rond de 760 dacht ik in de -120 maar dat lijkt me nu wel ver weg te zijn.

Oke. Ga je dan van tevoren beslissen of je wel/niet meedoet aan de hand van hoe de trainingen komende weken gaan of doe je sowieso mee?

• #3.074
  • #3.075
Squat
7x3x175

Bench
5x3x160

Conv dl
4x2x200

Lekkere training, je gaat gewoon toch iets moois neerzetten over vijf weken.

• #3.077
Squat
5x2x200

Bench
5x2x175

Sumo dl
2x180
3x2x190

Goeie trainingen hier! Hopelijk kan je de komende 5 weken gewoon regelmatig trainen.

sumo deadlifts :eek:

iets dat je vaker blijft doen?

• #3.080
Goeie trainingen hier! Hopelijk kan je de komende 5 weken gewoon regelmatig trainen.

Ja dat zal wel lukken, frequentie zal nu wel gewoon op 4/5 keer in de week blijven. Het is gewoon een kwestie van volume draaien en hopen dat de kracht op tijd terugkomt. Het voelde allemaal nog niet super vandaag maar goed dit was pas de vijfde training ofzo na vier weken niks.

sumo deadlifts :eek:

iets dat je vaker blijft doen?

Ik denk dat ik m voor nu wel even op zondag er in houd ja, kijken wat het doet. Deadlift doordeweeks toch ook al 2x conventional dus nog een keer zwaar conventional pullen op zondag vind ik dan iets te veel. Ga er verder niet progressief op laden denk ik maar gewoon wat proberen te variëren met techniek, stance width en handplaatsing enzo.

Terug
Naar boven