- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scheelt ook dit jaar dat je niet hoeft te coachen de dag ervoor. Of in ieder geval niet de hele dag zoals vorig jaar.Squat ging wel oke maar wat trager dan gehoopt. Wilde deze training gisteren doen maar dat ging niet meer door omstandigheden en vandaag was gewoon een hele lange dag op werk. Was heel moe. Zal m morgen ofzo nog wel even posten. Lekker uitrusten nu. Deadlift tot laatste opwarmbeurt ongeveer gegaan, ging prima.
Scheelt ook dit jaar dat je niet hoeft te coachen de dag ervoor. Of in ieder geval niet de hele dag zoals vorig jaar.
Ik ga helemaal niet coachen, zaterdag aan het eind van de ochtend op het gemak er naartoe, beetje kijken en dan vroeg weer weg. Zit ook niet in het hotel maar slaap bij familie op een halfuurtje rijden. Rust aan m'n kop en zondagochtend geen hectiek, gewoon rustig aan doen en lekker om 13u wegen. Ik word altijd zo zenuwachtig van dat hele gedoe met in- en uitchecken en al je teringzooi die je overal mee moet slepen en kwijt kan raken en al die debielen die daar rondlopen.
Bedoeling is om deze woensdag of donderdag goed op gewicht te zitten zodat ik de dagen daarna gewoon lekker kan eten. Zat vanmorgen op 120,8 dus dat komt wel goed. Zaterdag even wegen daar en dan hopelijk gewoon goed kunnen eten die laatste dag.

Zolang je niet aangeeft dat je een titan Atleet bent, laten de bodybuilders je wel met rust.
Nette squat.
Dat hebben mensen van de organisatie tegen je gezegd? Wat belachelijk!