@harpep ik heb al heel vaak sumo deadlifts een try gegeven maar ook daar loop ik tegen hetzelfde probleem aan. M'n armen zijn te kort om in een voordelige startpositie te komen. Moet zeggen dat gebrekkige heupmobiliteit daar ook wel een rol in speelt. Heb er wel eens aan zitten denken om na het NK van blocks af te gaan sumo deadliften en dan naarmate de tijd vordert steeds iets lagere blocks gebruiken - en in de tussentijd ook aan heupmobiliteit werken - totdat ik vanaf de vloer til. Daar ga ik nog eens over nadenken.
Maar nu nog even de volle focus op het NK natuurlijk. Vandaag laatste echt zware training gehad, m.n. op squat en bench. Besloten nog één keer voluit te gaan op bench. Voelde me niet fit, slecht geslapen en misselijk de hele training. BW vanochtend 121,2 dus dat is prima gewoon. Komende week rustig beetje kcals minder nu de trainingen toch wat minder zwaar zijn en dan zal ik volgende week zondag ws al op gewicht zijn.
Squat
20
60
100
140
180
220
240
250x1x3
Prima dit, zeker na deze zware week.
Bench press
20
60
100
140
170
190
205
215 (!)
220F
220F
Aargh so close. Op film tweede fail. Was wel epic geweest. 215 ging hard maar per ongeluk verwijderd van m'n telefoon

. Is ook weer een PR van de afgelopen ~19 maanden. 220 zou evenaring all time PR zijn geweest.
Deadlift
60
100
140
180
220x1x3
Prima zo, niet gek meer doen op deadlifts.
Deze week intensiteit al wat lager, zondag nog tot openers op squat en bench en laatste opwarmbeurt op deadlift en dan moet ik er gewoon echt klaar voor zijn.