MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.901
Nou, het ergste moest nog komen blijkbaar. Van het weekend heb ik me echt heel slecht gevoeld, nye knocked out in bed door moeten brengen, alleen maar ellende. Vandaag iets fitter en ik wilde echt weer gaan trainen

Lowerbody lifts zouden pure ellende zijn geweest, dus international chestday dan maar gevierd bij powerhouse

Bench press, t&g
130x8x5

Db bench presses
55x10x4

Flyes
24x10x4

Pulldowns
60x10x4

Pushdowns
20x12x4

• #3.902

Lekkere pomp in t**ten?

• #3.904

Pomp was matig, moest eigenlijk meteen stoppen als er maar een beetje pomp kwam want energylevels waren echt nog heel laag en dan was er geen energie meer om door te pushen. Dus helaas, gemiste kans!

Pomp was matig, moest eigenlijk meteen stoppen als er maar een beetje pomp kwam want energylevels waren echt nog heel laag en dan was er geen energie meer om door te pushen. Dus helaas, gemiste kans!

Helaas ja. Gelukkig kon je wel MMC toepassen voor die chest gainz.
Anders nu thuis nog ff flink denken aan je pecs, zijn ze morgen iets groter!

• #3.906
  • #3.909
Squat, slow ecc, beltless
120x5x4

Bench press
120x5x5

Snatch grip dl, beltless
160x3x5

Deload?

• #3.911
Wat doe je de komende tijd qua dieet? Gewoon eten rond onderhoud?

• #3.913
Wat doe je de komende tijd qua dieet? Gewoon eten rond onderhoud?

Ja, alhoewel ik de afgelopen dagen vooral aan t bij-eten ben geweest vanwege die week dat ik ziek was en heel weinig heb gegeten. Sinds NK eigenlijk niet meer op de weegschaal gestaan maar ik denk dat ik wel een stuk onder de 120 ben gegaan in die week.

Kan ik mij voorstellen. Eetlust zal nihil zijn geweest..
Je wilt dus gewoon in je huidige gewichtsklasse blijven begrijp ik!

• #3.915
Kan ik mij voorstellen. Eetlust zal nihil zijn geweest..
Je wilt dus gewoon in je huidige gewichtsklasse blijven begrijp ik!

Ik denk t wel ja, normaal gesproken. Ik zal me er de komende tijd niet enorm druk om hoeven te maken aangezien de eerstvolgende wedstrijd op z'n vroegst in juni is (drc cup). Ik eet gewoon en zie vanzelf wel op welk gewicht ik me weer het sterkst en best voel. K zal niet zomaar over de ~125 komen dus dan zit ik gewoon nog binnen handbereik van de -120 en kan ik altijd nog zien wat ik doe

Ik denk t wel ja, normaal gesproken. Ik zal me er de komende tijd niet enorm druk om hoeven te maken aangezien de eerstvolgende wedstrijd op z'n vroegst in juni is (drc cup). Ik eet gewoon en zie vanzelf wel op welk gewicht ik me weer het sterkst en best voel. K zal niet zomaar over de ~125 komen dus dan zit ik gewoon nog binnen handbereik van de -120 en kan ik altijd nog zien wat ik doe

Mooie planning. Niet te veel stressen, lekker trainen en dan in April ergens beslissen wat je doet qua wedstrijden :D

• #3.917
Ik zag op instagram iets over een fox gym meet in maart, misschien doe ik die wel mee voor de gein

Lachen! Dan weet je ook even waar je staat qua lifts :).

Zij organiseren een hoop events de laatste tijd trouwens. Het schijnt ook echt een toffe gym te zijn.

• #3.920
Terug
Naar boven