MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.942
Training moeten missen helaas vorige week wegens drukte

Vandaag

Deadlift beltless
185x2x8

Bench press
160x3x5

Slingshot bench press, medium grip
180x3x3

High bar squat beltless
125x5x6

Stif legged dl
140x6x4

Deze training in 2u10m gedaan inclusief opwarming / stretchen, wat echt bizar snel is voor mijn doen

Goed.

Ga je nu progressiv overload toe passen op je trainings tijd? :D

• #3.945
Lol nee

Squat
145x8x6

Deadlift
165x6x4

Pendlay rows
100x6x5

Chins
BWx6x4

Pulldowns
Ietsx10x4

• #3.947
Squat begint nu eindelijk weer wat beter te voelen, ook technisch. Load zal normaal gesproken wat harder omhoog gaan de komende tijd om snel weer een beetje met fatsoenlijke gewichten te werken

• #3.948
Squat, slow ecc

130x5x5

Bench press
140x5x7

Snatch grip dl
tot 165x1

Hypers

Stretching

Blijft enorm frustrerend dat er zo veel sluimerende pijntjes zijn die maar nooit echt over gaan. Rotator cuff, tendonitis, kuit, lies, heupen, nog wat dingen, en nu weer pijn in si gewricht die ik al een paar weken voel en vandaag echt te aanwezig was om door te kunnen deadliften. Meestal kan ik er wel doorheen bijten maar vandaag niet. Behandelen, stretchen en weer door.

Komt dat gewoon niet van jarenlang met ijzer gooien & smijten?

Denk niet dat het ooit weer over gaat.
Zelf heb ik ook altijd pijntjes her en der.
Goede en slechte dagen.

Heb je soms ook dat je je ellebogen niet kan strekken? Zo klote.

Komt dat gewoon niet van jarenlang met ijzer gooien & smijten?

Denk niet dat het ooit weer over gaat.

Op de usapl classic nationals waren een paar lifters ver in de 50 die 2e werden in hun (open) gewichtsklasse. Die hebben dit ongetwijfeld ook allemaal meegemaakt en doen gewoon mee met de wereldtop. @tymboo moet geduld hebben en dit laten behandelen.

• #3.951
Squat beltless
160x3x10

Bench press touch and go
145x8x5
120x22

Db bench press
65x8x4

MP
65x8x4

Rope pushdowns
10x4

LPD
10x4

• #3.952

Als je de schuiven op je borst toucht houdt je toch geen significante rom meer over?

• #3.954
Als je de schuiven op je borst toucht houdt je toch geen significante rom meer over?

Kan eigenlijk niet anders omdat met alleen 5 kilo schijven er te weinig ruimte op de dumbbells is. Had die grotere 10 kilo schijven wel even aan de binnenkant moeten doen. Ik vind de rom nog wel redelijk zo.

Kan eigenlijk niet anders omdat met alleen 5 kilo schijven er te weinig ruimte op de dumbbells is. Had die grotere 10 kilo schijven wel even aan de binnenkant moeten doen. Ik vind de rom nog wel redelijk zo.

Dat snap ik van die schijven, dat probleem hebben we bij ons ook. Ik probeer zelf (hoewel het niet altijd goed lukt met die grote dingen) om de dumbells naast m'n chest te laten zakken, zodat ik meer rom heb dan bij een normale bench.

• #3.956
Ja maar is erg lastig met die korte bovenarmen. Probeer ellebogen wel zo veel mogelijk te laten flaren bij die db bench press

Gek joh na 40 reps in sets van 8 op 145.
Bizar slecht, ga je schamen :eek:

• #3.959
Gisteren

Deadlift
192,5x2x8

Bench press
165x3x5

Slingshot bench press, medium grip
185x3x3

High bar squat beltless
130x5x6

Stif legged dl
140x6x4

Goed werk.

Zo'n slingshot he, hoeveel kg druk je daar ongeveer extra door?

Terug
Naar boven