- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee echt tof als je mee doet. Was vorige keer enige die überhaupt boven de 100 kg uit kwam.
Voorlopig geen wedstrijden gepland dus veel beltless werk de komende tijd en meer variaties

Waarom doe je veel beltless als er voorlopig geen wedstrijden in zicht zijn? Gewoon benieuwd naar de redenering![]()
Puur uit nooberige nieuwsgierigheid: lift je standaard met belt bij álle werksets?Beltless liften is in mijn ogen ook gewoon een variatie op de main lift, net als dat een paused squat dat bijvoorbeeld is of een deficit deadlift. Ik ben niet een enorm voorstander van heel veel beltless werk in een voorbereiding en doe liever andere variaties maar het kan imo geen kwaad om 'm eens af te doen. Zeker als ik zo ver van een wedstrijd af zit, bij lichter werk, om de core spieren eens op een wat andere manier te laten werken.
Puur uit nooberige nieuwsgierigheid: lift je standaard met belt bij álle werksets?
Beltless liften is in mijn ogen ook gewoon een variatie op de main lift, net als dat een paused squat dat bijvoorbeeld is of een deficit deadlift. Ik ben niet een enorm voorstander van heel veel beltless werk in een voorbereiding en doe liever andere variaties maar het kan imo geen kwaad om 'm eens af te doen. Zeker als ik zo ver van een wedstrijd af zit, bij lichter werk, om de core spieren eens op een wat andere manier te laten werken.