XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Op naar de 105 klasse :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.924
Nooit.

Deadlift
180x2x8

Bench press
155x3x5

Slingshot bench press, medium grip
175x3x3

Military press
60x8x5

• #3.926
Waarom doe je veel beltless als er voorlopig geen wedstrijden in zicht zijn? Gewoon benieuwd naar de redenering :)

Beltless liften is in mijn ogen ook gewoon een variatie op de main lift, net als dat een paused squat dat bijvoorbeeld is of een deficit deadlift. Ik ben niet een enorm voorstander van heel veel beltless werk in een voorbereiding en doe liever andere variaties maar het kan imo geen kwaad om 'm eens af te doen. Zeker als ik zo ver van een wedstrijd af zit, bij lichter werk, om de core spieren eens op een wat andere manier te laten werken.

Beltless liften is in mijn ogen ook gewoon een variatie op de main lift, net als dat een paused squat dat bijvoorbeeld is of een deficit deadlift. Ik ben niet een enorm voorstander van heel veel beltless werk in een voorbereiding en doe liever andere variaties maar het kan imo geen kwaad om 'm eens af te doen. Zeker als ik zo ver van een wedstrijd af zit, bij lichter werk, om de core spieren eens op een wat andere manier te laten werken.
Puur uit nooberige nieuwsgierigheid: lift je standaard met belt bij álle werksets?

• #3.928

Probeer anders een sit ups voor je core spieren :D

• #3.930
Spinal flexion bij core oefeningen, never

• #3.931
High bar squat, beltless
120x5x6

Bench press, touch and go
135x8x4
135x14

Db bench press
45x12x4
damn kwam bij laatste rep laatste set omhoog met de dumbbells en toen knapte er iets in de hamstring. Dumbbells bijna op m'n gezicht laten vallen, ging gelukkig net goed. Tis niet blauw vooralsnog maar doet wel pijn om op te steunen. Zal je altijd zien, op zo'n manier geblesseerd raken

LPD
60x10x5

JM press
60x15x4

Omg veel chance gehad dat je geen 2*45 op je gezicht gehad hebt dan!! Hopelijk niets ernstig ofzo

Probeer anders een sit ups voor je core spieren :D

Je kan allerlei oefeningen doen voor je core, al is het voor Plers efficiënter om een core oefening te doen die zo dicht mogelijk bij je wedstrijdlift zit. Beltless trainen is dan eigenlijk voldoende, mocht je echt een goede core-workout willen (in combinatie met belangrijke lifts) dan doe je simpelweg oefeningen met een langere time under tension zoals paused beltless SQ/DL.

Het blauw worden duurt 2 a 3 dagen. Sterkte ;)

• #3.935
De pijn is wel weg vandaag, hopelijk valt het mee.

jij meot meedoen aan bw bench challenge.
Kijk hoe makkelijk 135 gaat.

• #3.937
Geen last van hamstring gelukkig

Squat
140x8x4

Poging tot frontsquats, kansloos. Doe wel gewoon extra sets squats voor volume

Deadlift beltless
160x6x4

Rows
90x10x4

Chins
bwx5x5

Bizat altijd hoe t lijkt alsof ik squats weer helemaal vanaf niets moet opbouwen na een paar weken nauwelijks squatten. Is op andere lifts veel minder. Die achtreppers met 140 gingen echt helemaal niet makkelijk

• #3.938
Squat, slow eccentric
125x5x5

Bench press
135x5x7

Snatch grip dl
165x3x5

GHR
BWx5x5

Leg curls
12x4

• #3.940
Voelde me echt slecht gisteren, door omstandigheden vier trainingen op rij moeten doen en dat is er toch net één te veel leert de ervaring.

Squat tot 150 en toen deed er iets veel pijn in de onderrug, weer rond het si gewricht, dus gestopt. Had al de hele dag last van m'n rug en had eigenlijk gewoon niet moeten gaan squatten.

Bench press touch and go
140x8x5
120x20
Voelde ook echt moeizaam allemaal

Assistance zeer beperkt gehouden en snel naar huis gegaan

Terug
Naar boven