AndroidHealthClinic

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bench is top

maar wat een rotmuziek man :roflol:
 
Waarom zet je je filmpjes niet op YouTube? Dan heb je geen issues met compressie en heb je een een heel overzichtelijk video log voor jezelf wat je hier ook prima kan posten.
 
Waarom zet je je filmpjes niet op YouTube? Dan heb je geen issues met compressie en heb je een een heel overzichtelijk video log voor jezelf wat je hier ook prima kan posten.
ik upload nu al een tijdje alles in drive waar het wel in hoge kwaliteit staat, ook voor mn eigen recaps enzo vind ik het handig om daar alles bij elkaar te hebben. Dus voor mijn eigen administratie hoeft dat niet op yt.
Ik film trouwens nog veel meer dan ik hier post. Alleen die bestanden zijn altijd veel te groot om hier te posten.
 
Was ook niet serieus bedoeld natuurlijk ;)

sommigen trainen op klassieke muziek, tja..
train ik ook wel eens op :cool: geeft goeie flow, vooral bij assistance voor mij
Opera ga ik soms zelfs goed op. Pavarotti enzo
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
ik upload nu al een tijdje alles in drive waar het wel in hoge kwaliteit staat, ook voor mn eigen recaps enzo vind ik het handig om daar alles bij elkaar te hebben. Dus voor mijn eigen administratie hoeft dat niet op yt.
Ik film trouwens nog veel meer dan ik hier post. Alleen die bestanden zijn altijd veel te groot om hier te posten.
Ah ja, zolang je ergens voor jezelf maar een archief hebt en niet door geheugen problemen op je mobiel spul moet verwijderen. Ik vind YouTube fijn werken maar drive does the trick I guess.
 
Gisteren naar je mogen luisteren in de online clinic die je gaf :D . Was erg interessant en je hebt m'n interesse gewekt om meer te focussen op powerliften! Helaas zijn hier in de buurt geen strongman gyms dus dat gaat hem niet echt worden ook al lijkt me dat misschien nog vetter.
 
Gisteren naar je mogen luisteren in de online clinic die je gaf :D . Was erg interessant en je hebt m'n interesse gewekt om meer te focussen op powerliften! Helaas zijn hier in de buurt geen strongman gyms dus dat gaat hem niet echt worden ook al lijkt me dat misschien nog vetter.
Vond je? ik viel op een gegeven moment een beetje in slaap
 
Gisteren naar je mogen luisteren in de online clinic die je gaf :D . Was erg interessant en je hebt m'n interesse gewekt om meer te focussen op powerliften! Helaas zijn hier in de buurt geen strongman gyms dus dat gaat hem niet echt worden ook al lijkt me dat misschien nog vetter.

Thanks man! Was echt supertof om te doen, en leuk dat je meeluisterde! Misschien wat aan de lange kant maar ik ben 'm nu toevallig aan het terug luisteren en ik denk dat het toch wel redelijk informatief was. Leuk om te horen dat we je een beetje hebben kunnen motiveren!

Vond je? ik viel op een gegeven moment een beetje in slaap
ik denk dat je fatigue management dan niet helemaal op orde is
 
B2W5D3

Bench press, paused
work up to
170x1
180x1
190x1

backoff
175x3x6

Deadlift, snatch grip
160x6x3

Military press
70x8x4

Cable rows w/ isometric hold
mediumx10
heavyx10x2
dropx20

LPD, unilateral, kneeling
mediumx12x3
dropx20

Pushdowns
heavyx20x2
dropx20

Face pulls
mediumx15x3

Side/front raises
15x3

My nigga deze pomp. Soms word ik er gewoon helemaal onpasselijk van, hoe lekker het ook voelt. Misselijk en alles.
Bench single was echt goed. Heel erg blij mee. Zal vanavond ofzo wel even filmpje uploaden.
Deze week was wederom chaotisch helaas. Vrijdagavond dus een online clinic gegeven samen met RockOfAges wat echt wel behoorlijk wat meer voorbereiding vergde dan gehoopt. Het was wel supertof om te doen. De hele clinic is opgenomen en zal nog wel op YT komen denk ik. De bedoeling was om die vrijdag ook nog te trainen maar de planning liep dus behoorlijk uit en dat lukte niet meer. De zaterdag is echt voor het gezin, dan wordt er niet getraind. Gisteren al helemaal niet want mijn dochter was jarig :) Dus dan toch een training minder dan gepland helaas deze week.
 
Gruwelijke Benchkilo s :p
 
190



175x3 (6e set)



160x6 (2e set)


Overigens doe ik mijn snatch grip deadlifts op een ietwat hybride wijze. Ik heb hier de middelvinger op de binnenste ring, dus niet de 'echte' snatch grip zoals die bij weightlifting wordt gebruikt maar iets smaller. Voor mij voelt t bijna onmogelijk om bij een dergelijk wijde greep in een fatsoenlijke startpositie te komen.
 
B2W6D1

Squat, low bar
160x3x5

Deadlift, from blocks
200x4x4

Romanian deadlifts
120x8x4

Time's up.

Wel hele lekkere sessie weer.
Eerste squats sinds een week, ik was erg voorzichtig nog vanwege de enkel. Uitstappen en terug racken was nog best een beetje pijnlijk, en onderste positie in de squat ook wat gevoelig. Altijd weer die fijne lijn tussen te overmoedig zijn en te voorzichtig. Denk dat de juiste keuze nu is om 2x/wk te squatten op moderate volume, dus voor nu even zo voort.
Wel erg blij met die block pulls ook, voelt pittig maar nog best solide allemaal.
 
Laatst bewerkt:
160 (3e set) #peachgang


200 (2e set)
 
B2W6D2

Bench press, touch & go
160x8x4

Db bench press
50x15
50x14x2

Bent over rows
120x8x3

Cable rows
mediumx10
heavyx10x3

Rope pushdowns
mediumx15x3

Face pulls
mediumx15x3

F*ck me sideways, deze bench. Dit is een all time volume pr en nog best makkelijke sets eigenlijk. Beetje vergist in de db bench, bedoeling was 3x15 maar de pump was real. Heerlijke sessie.
 
Back
Naar boven