MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Damn toch nog die na sleep?? Echt super vervelend voor jou en de mensen die komen :( hopelijk lost het snel op....

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.642
B3W10D2

Bench press, touch & go
160x8x4

Bench press, slingshot
195x3x4
195x5

Cable rows
mediumx10x4

Lat pull downs
mediumx12x3

Pushdowns
mediumx12x4

Vrij korte training, goeie training ook. Derde sessie op rij omdat ik morgen niet kan trainen, normaal gesproken is woensdag rustdag. Bench voelde lekker vandaag.

• #4.643
Tjonge heftig kerel. Het is redelijk bekend dat ik ook met een persoon een vervelende situatie heb meegemaakt bij rpb en idd het is emotioneel behoorlijk vermoeiend. Vooral omdat onze locaties een soort clubhuizen zijn waar gelijkgestemden juist elkaar vinden in hun passie. Ik hoop voor je dat het snel weer rustig is

Damn toch nog die na sleep?? Echt super vervelend voor jou en de mensen die komen :( hopelijk lost het snel op....

Waar ik mezelf denk ik een beetje mee in de voet heb geschoten vorige week vrijdag is dat ik had aangeboden het gesprek later, op een rustig moment, voort te zetten. Ik had waarschijnlijk direct moeten zeggen dat het hier en nu meteen afgelopen was. Aan de andere kant vond ik ook dat de ander zichzelf moest kunnen verdedigen en dat kon hij op dat moment niet omdat hij heel erg wild werd.
De persoon woont erg dicht in de buurt van de gym en dus stond hij er gister weer toen ik aan kwam lopen, voor dat 'rustige' gesprek. Dat was ongepland, en zo werk ik niet, en werd wederom een vrij vervelende confrontatie eigenlijk. Uiteindelijk ben ik vandaag zelf langs geweest en heb ik eigenlijk heel duidelijk en kort meegedeeld dat we nu wel uitgepraat zijn en dat het hiermee klaar is. Dat accepteerde hij, met de nodige tegenzin. Hoe dan ook zou de situatie onprettig zijn geweest als zo iemand nog zou komen trainen.

Overigens is het verder ook heel simpel. Wij zijn geen commerciële gym, als iemands kop mij bij wijze van spreken niet aan staat, dan ben je weg, daar hoef ik me helemaal niet voor te verantwoorden. Natuurlijk werkt het in de praktijk niet zo, maar als het niet 'klikt' met iemand - en dat gebeurt wel vaker - dan gaat het toch echt niet werken. Zoals Gijs zegt, het is inderdaad een soort clubhuis met gelijkgestemden, waar het serieus én gezellig tegelijkertijd is. Als één van die componenten wegvalt dan werkt het niet en ga je je irriteren aan de ander.

• #4.644
B3W10D3+4

Eigenlijk een update die ik liever niet wil posten, maar het moet maar. De slechte tijden moeten ook gelogd worden.
Ik heb besloten het huidige block af te kappen, een block dat zo veelbelovend begon en waar ik toch echt hele hoge verwachtingen bij had en dacht terug te kunnen keren richting all time PR's en zelfs daar overheen.
Op het moment zit de frustratie erg hoog over alle cumulatieve pijntjes en blessures. Het is wat dat betreft echt Murphy's law lijkt het, waarbij het ene pijntje het andere veroorzaakt en ik er eigenlijk op een gegeven moment mentaal ook doorheen zit. Als ik die druk van dat block voel dat over een week of drie/vier zijn culminatie had moeten hebben - een druk die ik mezelf natuurlijk opleg, dat weet ik ook wel - dan heb ik ook helemaal geen zin om maar een beetje te leg pressen en curlen omdat al het andere niet naar behoren lukt.
Het zijn nu mijn linkerknie (weer dezelfde), linkerquad, onderrug, linkerpec, rechterpols en rechterschouder (ook al een gouwe ouwe) die allemaal op een bepaalde manier niet meewerken en dan ben je dus eigenlijk helemaal nergens als het aan komt op de grote drie. Waar ik tegen beter weten in mezelf toch ook via dit log vaak nog positief probeerde te benaderen en toe te spreken lukt dat nu niet meer. De trainingen van zowel vrijdag als vandaag waren totale decepties wat dat betreft, en dan is het tijd om het block los te laten en het tij te keren.
Ik zal de komende tijd natuurlijk gewoon blijven trainen maar ik zal een paar weken een layoff nemen van de grote lifts. Ik weet nog niet precies hoe lang. De trainingen zullen korter zijn en de focus zal nog meer shiften naar coaching / personal training. Ik hoop dat ik daarmee herstel van alle ellende en ook weer honger krijg voor wat betreft sq/bp/dl.

B3W10D3+4

Eigenlijk een update die ik liever niet wil posten, maar het moet maar. De slechte tijden moeten ook gelogd worden.
Ik heb besloten het huidige block af te kappen, een block dat zo veelbelovend begon en waar ik toch echt hele hoge verwachtingen bij had en dacht terug te kunnen keren richting all time PR's en zelfs daar overheen.
Op het moment zit de frustratie erg hoog over alle cumulatieve pijntjes en blessures. Het is wat dat betreft echt Murphy's law lijkt het, waarbij het ene pijntje het andere veroorzaakt en ik er eigenlijk op een gegeven moment mentaal ook doorheen zit. Als ik die druk van dat block voel dat over een week of drie/vier zijn culminatie had moeten hebben - een druk die ik mezelf natuurlijk opleg, dat weet ik ook wel - dan heb ik ook helemaal geen zin om maar een beetje te leg pressen en curlen omdat al het andere niet naar behoren lukt.
Het zijn nu mijn linkerknie (weer dezelfde), linkerquad, onderrug, linkerpec, rechterpols en rechterschouder (ook al een gouwe ouwe) die allemaal op een bepaalde manier niet meewerken en dan ben je dus eigenlijk helemaal nergens als het aan komt op de grote drie. Waar ik tegen beter weten in mezelf toch ook via dit log vaak nog positief probeerde te benaderen en toe te spreken lukt dat nu niet meer. De trainingen van zowel vrijdag als vandaag waren totale decepties wat dat betreft, en dan is het tijd om het block los te laten en het tij te keren.
Ik zal de komende tijd natuurlijk gewoon blijven trainen maar ik zal een paar weken een layoff nemen van de grote lifts. Ik weet nog niet precies hoe lang. De trainingen zullen korter zijn en de focus zal nog meer shiften naar coaching / personal training. Ik hoop dat ik daarmee herstel van alle ellende en ook weer honger krijg voor wat betreft sq/bp/dl.
Balen man. Blessures zijn altijd zuur. Nu tijd nemen voor herstel..dat je snel en goed mag herstellen om daarna weer te bouwen. Even een stapje terug...voor je het weet ga je er weer 2 vooruit!

B3W10D3+4

Ik volsta met herkenbaar. We worden ouder en plezier blijft voorop staan. Niettemin is het een lastig proces.

• #4.647
W1D1

Military press
60x10x4

Bench press, close grip
120x10
140x8x3

Db bench press
40x15x3

Db flyes
17,5x12x4

Pushdowns
heavyx12x3

OH triceps extensions
heavyx12x3

Side raises
15x15x3

Rear delt flyes
10x15x3

Helemaal kapot gepompt.

• #4.648
W1D2

Deadlift, from blocks
160x3
180x3
190x3
200x3x3
160x10

Leg press
heavyx15x3

Leg extensions, unilateral
heavyx12x3
bilateralx20x2

Standing hyper extensions, banded
BW+green band x 20x3

Leg curls, unilateral
12x3

Calf raises
BWx20x3

Calf press
mediumx15x2

Ab wheel
BWx15x3

Niet normaal hoeveel tijd en energie je over houdt voor isolatie als je minder compound lifts doet.
Voelde me niet fit en vooral erg moe vanavond na een drukke dag en wilde eigenlijk niet gaan trainen, blij dat ik toch gegaan ben.

Vanmorgen om 7u naar het strand gereden en een uur gezwommen. Vanmorgen en vanmiddag nog twee wandelingen gedaan en verder de hele dag gevoetbald / gespeeld met de kids

Laatst bewerkt:
  • #4.649
W1D3

Bench press, slingshot
work up to
170x2
190x2
205x2
backoff
175x6x4

Bent over rows
110x10x3

LPD, close grip
mediumx12x3

Cable rows
heavyx12x3

Straight arm pulldowns
mediumx20x2

Lying triceps extensions
45x15x3

EZ bar curls
40x15x3

Db curls
20x15x2

Face pulls
mediumx20x2

Vandaag een wat minder actieve dag, geen zwemmen of wandelen. Voelde me fit en had zin om te trainen. Ik heb het voor mezelf wel echt nodig om de trainingen toch uitdagend te maken. Pompen is leuk maar die topsets / repouts en dergelijke maken de trainingen écht leuk vind ik. Dus ook al doe ik dan geen reguliere sq/bp/dl op het moment probeer ik toch ook op varianten daarvan nog wel wat zwaarder te gaan waar mogelijk, vandaag op de slingshot bench dus.
Trainingen vormen zich richting een UB/LB structuur en dat vind ik wel prima voor het moment. Als het lukt ga ik proberen de frequentie wat op te schroeven en misschien af en toe wellicht ook in de ochtend én avond trainen. Deze trainingen zijn totaal niet belastend en kunnen ook relatief kort zijn (als ik niet zoveel zou ouwehoeren tussendoor).

• #4.650
Wel even zorgen dat ik mijn log bijhoud natuurlijk, ook in de mindere tijden.

Zondag:

W1D4

RDL
work up to
140x8
150x8
160x8
backoff
120x8x2

Good mornings, chain suspended
60+chainsx12
80+chainsx12x3

Leg press, paused
mediumx15x3

mediumx15x3

TKE's
Land mine swings
Hypers

Maandag:

W2D1

Bench press, close grip
145x8x3

Squat
100x3x8

Pendlay rows
100x8x4

Db rows
40x15x3

Db curls
20x10x2

Vandaag:

W2D2

Military press
65x10x4

Bench press, touch and go
160x6x4

Db bench press
45x15x4

LPD, close grip
mediumx12x4

Face pulls
mediumx12x3

Side/front/rear raises complex
20x3

Na maandag twee dagen rust gehad en vanmiddag voelde ik voor het eerst sinds een paar weken echt weer enorme zin om te gaan trainen, dus dat is op zich een goed teken. Ik ben voorzichtig weer wat gaan squatten maandag, dat voelde aardig goed maar de dagen daarna voelde het niet goed, vandaar ook geen lowerbody training vandaag. Zelfs tijdens military & bench presses doen mijn quad en knie pijn, ik maak me daar wel wat zorgen om. Opstaan uit de bank en dergelijke is ook pijnlijk. Ik heb helemaal geen zin om weer naar een dokter te gaan omdat ik weet dat er niks in- of afgescheurd is en ik probeer zelf wat uit te vogelen met stretches en oefeningen, maar ik merk nog geen structurele progressie, dus dat is wel jammer.
Sowieso is het lastig vind ik om voldoende quad volume binnen te krijgen wanneer zo goed als alle squatvarianten uitgesloten zijn. Veel leg pressen en extensionnen dan maar.

• #4.651
Ik heb wat spul te koop staan uit de equipped tijden, ik deel het hier ook maar even. Ik geloof niet dat er nog veel mensen geïnteresseerd zijn in equipped powerlifting maar goed, je weet maar nooit. Wie weet maak ik er nog iemand blij mee.

Te koop aangeboden.

Materiaal voor equipped powerlifting: meerdere bench press shirts, squat suits en knee wraps.

Inzer Rage X bench shirt maat 46, maat 50 (2x) en maat 52: €70,- pst
Inzer TRX squat suit maat 32 €70,-
Inzer HardCore squat suit maat 37 €60,-
Titan Signature Gold knee wraps 2m €30,-
Titan THP knee wraps 2m €20,-
Inzer Iron knee wraps 2m €10,-
Merkloze zwarte knee wraps 2m €5,-

Alle suits zijn enkele keren gedragen maar in goede staat. Signature gold knee wraps zijn slechts eenmaal gedragen. Andere knee wraps zijn vaker gedragen, maar in goede staat.

Alles gaat voor ongeveer de helft van de nieuwprijs weg. Prijs is exclusief verzendkosten.

Mocht iemand het hele pakket willen hebben dan mag het alles bij elkaar voor €400,- weg (=€75,- korting)

A2ABE0E5-D1FB-442F-BE9C-20467891B017.jpeg
194896EF-A7D1-4279-9636-5CB361F3E27E.jpeg
D4125633-BEC6-441A-97AB-DE9D1B204350.jpeg
F8BAD05E-9BB8-4EB6-B13D-808354AA85AC.jpeg
6D7EA76E-52B7-40C1-9BF8-6C79BAE7802D.jpeg

Bijlagen

• 515843-d1f157563a6a15d94f03ea114a37e4df.jpg
    515843-d1f157563a6a15d94f03ea114a37e4df.jpg
    4,2 KB · Weergaven: 6
  • 515847-5dc75446c923d33e566142b27488e758.jpg
    515847-5dc75446c923d33e566142b27488e758.jpg
    4 KB · Weergaven: 6
  • 515844-774729590afb90af282814a3aa8b3d6e.jpg
    515844-774729590afb90af282814a3aa8b3d6e.jpg
    5 KB · Weergaven: 5
  • 515845-71abd422d90e326db5e99fadf04702e7.jpg
    515845-71abd422d90e326db5e99fadf04702e7.jpg
    4,5 KB · Weergaven: 5
  • #4.652
Vrijdag:

W2D3

Deadlift, from blocks
work up to
210x2
220x2
back off
185x6x3

Squat, high bar
100xweinigxveel
Heel veel sets op low reps

Leg press, paused
mediumx12x3

Standing banded hyper extensions
BW+bandx15x4

Ab wheel
BW+20x10x3

Landmine swings
60x15x3

Vandaag:

W3D1

Bench press, touch & go
165x6x3
165x8

Bench press, slingshot
work up to
200x2
210x2
220x2
back off
185x6

LPD, close grip
mediumx12x4

Db flyes
10x20x3

Cable rows
heavyx12x3

Lying triceps extensions
50x10
60x10
70x10
80x8
50x20

Pushdowns
mediumx12x3
lightx25

Cable curls
lightx20x3

• #4.653
Ik zat eens wat door dit log en door eerdere logs van mij heen te scrollen. Het is voor mij goed om zo heel af en toe eens terug te kijken en te lezen hoe in bepaalde periodes mijn trainingen gingen en hoe ik me daar bij voelde. Ik heb heel veel wel in spreadsheets en excel documenten staan maar dit log geeft meer context bij bepaalde trainingen, het gevoel dat ik erbij had, waar ik mij op dat moment bevond in mijn leven, welke zaken speelden in het privé leven. Het relativeert ook omdat ik me weer bedenk dat dit bij lange na niet de enige periode is geweest waarin ik pijntjes heb, het tegen zit en de trainingen niet gaan zoals ik zou willen. Ik train nu bijna 19 jaar, ik log hier al meer dan 10 jaar (dit log stamt uit 2013 maar een eerder log al uit begin 2011). In die tijd is er zo veel gebeurd. Soms vergeet ik wel eens dat het altijd druk is geweest. Op elke pagina die ik open kom ik wel iets tegen over zaken uit het dagelijks leven die een ideale trainingscyclus potentieel belemmerden. Die logs zijn niet alleen een overzicht van mijn trainingen maar ook van de tropenjaren, met een groot gezin, werk, veel wedstrijden, een eigen gym, coaching, en de ontwikkeling op al die gebieden.
Zo kwam ik op een willekeurige pagina ergens in 2014 terecht en las dat ik toen al schema's schreef voor anderen, ik klikte een paar pagina's door en las over het nk van 2014 en over de geboorte van mijn jongste zoon nog geen twee weken later (die nu 6 is en regelmatig mee traint). Klikte vervolgens een random pagina aan en las over het hartinfarct van mijn vader in 2016 en over een schouderblessure van mezelf. Ging in een ander log nog verder terug in de tijd, naar 2011, en zag hoe ik nog studeerde, equipped liftte, voor strongman én powerlifting tegelijk trainde en hoe ik een NK bankdrukken moest skippen omdat mijn derde kindje werd geboren, die nu 10 is. Zo'n log is toch ook een soort tijdsdocument geworden, het is net alsof je door een plakboek heen bladert. Ik kan me voorstellen dat anderen met een langlopend log hier dat wel herkennen. Het is soms confronterend maar vaak ook erg fijn om te lezen hoe ik mij 5, 7 of 10 jaar geleden bij bepaalde gebeurtenissen voelde en ook mooi om te zien hoe ik veranderd ben. Denk dat ik wat positiever in bepaalde dingen ben gaan staan als ik zo eens oude posts van mezelf lees - ik was nogal eens een klager met een wat beperkt relativeringsvermogen - en ik denk dat ik dat positivisme nu ook echt weer moet gebruiken om beter uit deze periode te komen.

Ik zat eens wat door dit log en door eerdere logs van mij heen te scrollen. Het is voor mij goed om zo heel af en toe eens terug te kijken en te lezen hoe in bepaalde periodes mijn trainingen gingen en hoe ik me daar bij voelde. Ik heb heel veel wel in spreadsheets en excel documenten staan maar dit log geeft meer context bij bepaalde trainingen, het gevoel dat ik erbij had, waar ik mij op dat moment bevond in mijn leven, welke zaken speelden in het privé leven. Het relativeert ook omdat ik me weer bedenk dat dit bij lange na niet de enige periode is geweest waarin ik pijntjes heb, het tegen zit en de trainingen niet gaan zoals ik zou willen. Ik train nu bijna 19 jaar, ik log hier al meer dan 10 jaar (dit log stamt uit 2013 maar een eerder log al uit begin 2011). In die tijd is er zo veel gebeurd. Soms vergeet ik wel eens dat het altijd druk is geweest. Op elke pagina die ik open kom ik wel iets tegen over zaken uit het dagelijks leven die een ideale trainingscyclus potentieel belemmerden. Die logs zijn niet alleen een overzicht van mijn trainingen maar ook van de tropenjaren, met een groot gezin, werk, veel wedstrijden, een eigen gym, coaching, en de ontwikkeling op al die gebieden.
Zo kwam ik op een willekeurige pagina ergens in 2014 terecht en las dat ik toen al schema's schreef voor anderen, ik klikte een paar pagina's door en las over het nk van 2014 en over de geboorte van mijn jongste zoon nog geen twee weken later (die nu 6 is en regelmatig mee traint). Klikte vervolgens een random pagina aan en las over het hartinfarct van mijn vader in 2016 en over een schouderblessure van mezelf. Ging in een ander log nog verder terug in de tijd, naar 2011, en zag hoe ik nog studeerde, equipped liftte, voor strongman én powerlifting tegelijk trainde en hoe ik een NK bankdrukken moest skippen omdat mijn derde kindje werd geboren, die nu 10 is. Zo'n log is toch ook een soort tijdsdocument geworden, het is net alsof je door een plakboek heen bladert. Ik kan me voorstellen dat anderen met een langlopend log hier dat wel herkennen. Het is soms confronterend maar vaak ook erg fijn om te lezen hoe ik mij 5, 7 of 10 jaar geleden bij bepaalde gebeurtenissen voelde en ook mooi om te zien hoe ik veranderd ben. Denk dat ik wat positiever in bepaalde dingen ben gaan staan als ik zo eens oude posts van mezelf lees - ik was nogal eens een klager met een wat beperkt relativeringsvermogen - en ik denk dat ik dat positivisme nu ook echt weer moet gebruiken om beter uit deze periode te komen.
Je persoonlijke archief. Weliswaar met een sterke focus op trainen, maar toch. Als geschiedenisleraar moet je dat idd kunnen waarderen ;)

Mooi om te lezen dat je logs ook jaren later nog waarde kunnen hebben. Het is ook wel menseigen om met een roze bril terug te kijken naar het verleden en voornamelijk de positieve momenten te onthouden. Je hoort genoeg mensen met enige regelmaat verwijzen "dat vroeger alles beter was", of het leven meer onbezonnen was, wat natuurlijk maar een gedeelte van het verhaal is. Bedankt voor de reminder om daar bij stil te staan, en zo de zorgen van morgen wat te relativeren.

Side note: volgens mij is "positivisme" niet het woord wat je zoekt in deze context :p

Mooie herinneringen ja. Ik log hier tegenwoordig niet meer maar ik heb van het begin toen ik begon met trainen en nog obesitas had tot een of anderhalf jaar geleden actief alles gelogd en daar ben ik blij om ook. Bijna 400 pagina's geloof ik. Ik kan een willekeurige pagina openen met een training en de context en ik herinner me die dag, of levensfase alsof het gister was. Soms vergeet je ook wel eens hoeveel er gebeurt is en hoeveel mensen waar je destijds een goede band mee had niet meer hier zijn of actief sporten.

Ik ben de motivatie voor trainen sinds covid wat verloren en train niet meer op een manier door blessures die logwaardig zijn, maar ben blij dat ik het altijd gedaan had.

• #4.658
Je persoonlijke archief. Weliswaar met een sterke focus op trainen, maar toch. Als geschiedenisleraar moet je dat idd kunnen waarderen ;)
Inderdaad
Mooi om te lezen dat je logs ook jaren later nog waarde kunnen hebben. Het is ook wel menseigen om met een roze bril terug te kijken naar het verleden en voornamelijk de positieve momenten te onthouden. Je hoort genoeg mensen met enige regelmaat verwijzen "dat vroeger alles beter was", of het leven meer onbezonnen was, wat natuurlijk maar een gedeelte van het verhaal is. Bedankt voor de reminder om daar bij stil te staan, en zo de zorgen van morgen wat te relativeren.
Ja zo is het ook. Het was nooit per se makkelijker of beter of leuker, het was anders en elke week / maand / whatever periode had zo zijn eigen goeie en slechte kanten.
Side note: volgens mij is "positivisme" niet het woord wat je zoekt in deze context :p
Ja, misschien wat al te pretentieus om mezelf meteen binnen een bepaalde wetenschappelijke stroming te plaatsen, laten we het bij 'positiviteit' houden.
Mooie herinneringen ja. Ik log hier tegenwoordig niet meer maar ik heb van het begin toen ik begon met trainen en nog obesitas had tot een of anderhalf jaar geleden actief alles gelogd en daar ben ik blij om ook. Bijna 400 pagina's geloof ik. Ik kan een willekeurige pagina openen met een training en de context en ik herinner me die dag, of levensfase alsof het gister was. Soms vergeet je ook wel eens hoeveel er gebeurt is en hoeveel mensen waar je destijds een goede band mee had niet meer hier zijn of actief sporten.

Ik ben de motivatie voor trainen sinds covid wat verloren en train niet meer op een manier door blessures die logwaardig zijn, maar ben blij dat ik het altijd gedaan had.
Is ook het mooie aan dit forum denk ik, het bestaat toch echt al wel een tijdje. Je kunt inmiddels echt wel ver terug in de tijd als je daar zin in zou hebben en veel teruglezen uit een ander era van dit forum, niet alleen op het gebied van trainingslogs natuurlijk. Veel mensen die inderdaad nu niet meer loggen of zelfs niet meer actief zijn en die een heel ander leven zijn gaan leiden, maar ook je eigen ontwikkeling is soms heel duidelijk te zien. Niet alleen als lifter, ook als persoon.
moet je nagaan hoe makkelijk die bodybuilders het hebben
Echt hoor. Elke keer als ik een tijdje de grote lifts laat liggen om wat voor reden dan ook bedenk ik me weer wat een verschil dat maakt, qua tijd, opgebouwde fatigue, energie tijdens je training, etc. Soms ben ik al kapot na twee, drie big lifts in een training en dan moet ik nog allerlei assistance doen. Bij strongman is dat nog eens in het kwadraat natuurlijk.

• #4.659
Trainingsupdate

Vorige week heb ik niet meer getraind na dinsdag. Was er even helemaal klaar mee. Ik krijg ook steeds meer coachingatleten, wat natuurlijk geweldig is, maar het wordt wel echt best druk en ik wilde even wat meer tijd thuis doorbrengen.

Zaterdag naar de sterkste man van NL finale geweest om Stefan aan te moedigen, ik ben super trots op hem en natuurlijk ook super trots dat Powerhouse een lifter op dit podium heeft mogen brengen. Ik was eigenlijk al lange tijd niet meer bij überhaupt een meet of wedstrijd geweest vanwege alle covid restricties en afgelastingen van pl meets, het was leuk om weer wat bekenden te zien uit de strongman- en powerliftingwereld, alhoewel ik de meesten niet eens heb kunnen spreken.

Vandaag heb ik in twee delen gelift, eerst zelf squat & bench, daarna coaching en vervolgens assistance met een van mijn coachingatleten samen gedaan. Van 16 tot 21.30 in de gym

W4D1

Squat, low bar
120x3x6

Bench press, touch & go
140x12x3

Cable rows
mediumx10x3

LPD, close grip
mediumx10x3

Straight arm pulldown
heavyx10x3

Pushdowns, unilateral
heavyx10x3

Face pulls
mediumx15x2

• #4.660
Donderdag

W4D2

Deadlift
175x5x4

Romanian deadlift
140x8x4

Good mornings
80x15x3

Leg curls, unilateral, banded
BW+band x 15x3

mediumx15x3

Ab wheel
BWx10x3

Was helemaal alleen donderdagavond, deze training er in anderhalf uur doorheen gejast. Flink pittig.

Vrijdag

W4D3

Squat, low bar
130x3x5

Bench press, paused
160x3x5

T-bar rows
mediumx10x4

Pushdowns
heavyx10x4

OH cable triceps extensions
mediumx12x3

EZ bar curls
55x10x3

Twee fijne trainingen. Werd weer eens tijd.

Terug
Naar boven