- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi dat het bij jou snel beter ging!Beterschap!!! Heavy ook met een huis vol kids. Hier er gelukkig beter vanaf gekomen. Alleen nog wat verminderde reuk/smaak en vermoeid. 2e helft vd week weer naar buiten.
Bedankt. Ik ben volledig gevaccineerd inderdaad. Laatste vaccinatie eind juni. Ik hou me er maar aan vast dat het zonder vaccinaties waarschijnlijk nog een stuk erger was geweest.Hey, covid is geen griep hè.
Maar wel serieus kut natuurlijk. Was je niet dubbel gevaccineerd? Hopelijk ben je weer snel de oude man.
Ik heb me aanvankelijk wel wat afgezonderd omdat ik de eerste was die besmet was maar toen de rest getest moest worden bleken dat mijn dochter en jongste zoon ook al besmet waren. Wij gaan geen kinderen van jonger dan 12 opsluiten in hun kamer dus dan moesten we er maar allemaal doorheen. De oudste (13) heeft zelf besloten zich zo veel mogelijk af te zonderen, maar komt wel gewoon beneden om te eten enzo (en houdt dan wel afstand). De playstation op zijn kamer zal hoogstwaarschijnlijk de keuze voor zelfisolatie wat makkelijker hebben gemaakt.Waarom is totale isolatie niet mogelijk? Beterschap.
Netjes hoe jullie hier als ouders mee omgaan....scheiding is altijd rot voor kids maar op deze manier haal je de belasting al een stuk omlaag.Gisteren
Deadlift, conv.
140x5
160x5
180x5
160x8
Deadlift, from blocks
160x6x3
Leg press, paused
mediumx12x3
Ab wheel
BWx12x3
Leg extensions
mediumx15x3
Training viel wat tegen. Ik was alleen aan het trainen, helpt ook niet mee. Op zich wel oké verder, gewoon niet zo'n lekkere vibe.
Om het weekend is nu één van de ouders het huis uit, om de kinderen te laten wennen aan de nieuwe situatie straks. Mijn (nu nog) vrouw vertrekt eind januari, begin februari. Ik blijf dus in het huidige huis wonen. Tegen die tijd moet de scheiding liefst rond zijn. Zorg voor de kinderen zal zo veel mogelijk 50/50 verdeeld worden. Het zal nog een flinke puzzel worden qua financiën, werk, school, trainen, etc. maar ik geloof dat we er wel uit komen.
Dit weekend was ik aan de beurt om het huis uit te zijn. Op zich geeft het wel een hoop rust en tijd om na te denken, en bevallen die weekenden alleen of alleen met de kids best goed, maar ik kom dan op zo'n zondagmiddag maar moeilijk in de juiste stemming om weer te gaan trainen. A man's gotta do what a man's gotta do.
Ik ben allang blij dat alles helder en rustig verloopt voor de kinderen, zonder gezeur of geruzie (vooralsnog). Het is al lastig zat voor ze.
Het is soms lastig om mijn eigen gevoelens erbij te kanaliseren en hier en daar ook te uiten. Dat gebeurt wel, en ook naar de kinderen toe waar mogelijk en als het gepast is - want ik denk dat het heel goed is om te laten zien hoe dit ook mij raakt en vormt. Maar je kunt niet alles zeggen tegen je kinderen, en inmiddels ook niet meer tegen mijn vrouw. Ik heb zo heel af en toe de behoefte om daar mijn trainingsmaatjes of zelfs dit logje voor te 'gebruiken'. Dat is soms goed, soms ook niet. De ene keer heb ik sterk het gevoel dat het beter is om mijn gevoelens los te laten wanneer ik naar de gym toe rijd en alle energie te kanaliseren naar de training of naar de sport in het algemeen. De andere keer lukt dat gewoon niet en moet ik voor, na of soms zelfs tijdens het trainen iets kwijt. Soms komt er dan bijvoorbeeld ineens een liedje langs dat een bepaald gevoel opwekt, stom is dat. Dus mijn excuses alvast op voorhand als er hier zo af en toe eens iets uit die situatie naar voren komt.Netjes hoe jullie hier als ouders mee omgaan....scheiding is altijd tot voor kids maar op deze manier haal je de belasting al een stuk omlaag.
Heel verkeerd gelegen op m'n schouder, heb er nu al 3 weken flink last van. Kan niet pijnvrij iets tillen met rechts.Vraag me wel eens af of ik de enige ben die regelmatig dit soort dingen heeft.
Lekkere training T. Goed om te lezen dat je weer lekker aan het trainen bent en in de goede flow zit.
Fijne feestdagen!