- Waardering
- 15.490
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice dat de Squat in een goede flow zit!B2W3D3
Squat, low bar
190x3x5
RDL
120x10x4
Korte ochtendsessie op tweede kerstdag. Squat voelde weer heerlijk. Nu weer eten. Zal nog wat filmpjes posten later.
Is makkelijker gezegd dan gedaan. Merk dat een goeie workout puur voor mezelf echt een gigantische uitlaat klep is en weet zeker dat er hier op het forum talloze mensen zijn die dit als hetzelfde ervaren. Frequentie/volume kan je mee spelen, maar paar weken echt off gaan is echt hardcore.Merk bvb bij mezelf dat ik het dan echt wel ga missen en de motivatie weer volledig terug komt.
Misschien helpt het jou ook.
Succes ermee.
Is het niks om een tijdje ff helemaal te stoppen met trainen een paar weken.
Merk bvb bij mezelf dat ik het dan echt wel ga missen en de motivatie weer volledig terug komt.
Misschien helpt het jou ook.
Succes ermee.
Bedankt!Is makkelijker gezegd dan gedaan. Merk dat een goeie workout puur voor mezelf echt een gigantische uitlaat klep is en weet zeker dat er hier op het forum talloze mensen zijn die dit als hetzelfde ervaren. Frequentie/volume kan je mee spelen, maar paar weken echt off gaan is echt hardcore.
Succes komende tijd met alles. 👏
1e rep van de 3e set squats is niet paralel. Ben gewoon stiekem jaloers hoor haha
Ik ben iets wijder gaan staan, tenen wat meer naar buiten en knieën dus ook wat meer naar buiten en minder naar voren. Hierdoor is het accent wat verschoven van de quads naar de posterior chain, alhoewel ik nog steeds wel een vrij quad dominante squat heb.Ik heb een soortgelijk probleem gehad met squats (wel met lagere gewichten). Doe nu alleen nog highbar en dat lijkt qua techniek toch 'makkelijker'. Welke veranderingen heb je aangebracht, als ik mag vragen?
Overigens heb ik niet mijn techniek aangepast vanwege een blessure of iets dergelijks.Ik heb precies hetzelfde gedaan, al neig ik meer richting highbar. Ik heb daardoor een beetje last in een lies gekregen, wat gelukkig ook zo weer over ging. Sindsdien nergens meer last van. Jouw antwoord bevestigd dat het een goede move was, waarvoor dank![]()