PowerZ
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice man, leuk dat je weer meeleest!In, heb je log een beetje bijgelezen.
Mooi dat je weer 2 lekkere trainingen achter de rug hebt. Freewheelend trainen kan zeker plezier geven, ff lekker per dag/week kijken wat je doet.
Ter referentie voor mezelf even teruggezocht, dit was 29 januari 2021, bijna een jaar geleden dus en de laatste keer dat ik een dubbel met 210 squatte.
Ja, ja... en dan je volle squatbar op de achtergrond om vervelende ouders te intimideren, zeker?Aardig detail bij deze training was verder nog dat ik tussendoor meerdere online tienminutengesprekken had met ouders van leerlingen. Het was best een kunst qua planning om dat tussen de sets door te doen en niet als een hijgende debiel achter de camera te zitten.

Ja, ja... en dan je volle squatbar op de achtergrond om vervelende ouders te intimideren, zeker?![]()
Ja, ik moet er ook voor uitkijken dat ik de boel niet versterk door alleen maar in negativiteit te blijven hangen. Er zijn ook zeker wel voordelen aan deze situatie, maar het is menseigen denk ik en een automatisme om eerst de minder leuke aspecten te benadrukken en daar ook wat in te blijven hangen. Ik denk dat het voor de kinderen beter is zo (anders hadden we dit niet gedaan), en ik heb ook eindelijk eens de tijd en ruimte om aan mezelf te werken. Die tijd en ruimte had ik anders eigenlijk alleen tijdens het trainen.Lekker van je af lullen hier.
Is doodgewoon een klote situatie. Structuur en ritme wordt gevormd door alles wat om je heen speelt en hoe je zelf bent. Maar het heeft veel impact op elkaar. Het ene zonder het ander levert een totaal andere leefsituatie op.
Ik hoop dat t snel wat op orde komt en je weer in een vast soort van ritme komt.
Kost tijd en verdomd veel moeite.
Sterkte.
Dit is zeer zeker waar en herkenbaar. Ik heb helaas ruime ervaring met gevoelens van nutteloosheid, zwartgalligheid en zeker ook depressie, met name toen ik 20-25 was. Wat ik nu voel en beleef is gelukkig in de verste verte niet van dezelfde gradaties als toen, maar het is wel goed om de signalen bij mezelf te herkennen en de voorwaarden te scheppen die kunnen voorkomen dat ik (weer) in een dergelijke situatie beland, zoals het behouden van een ritme, het blijven bewegen, etc.Snap ik heel goed. Goed dat je zelf al signaleert dat het goed is om bezig te blijven. Ik heb inmiddels genoeg ervaring met depressie bij naasten en bezig blijven, is de beste algemene tip, die ik je kan geven. Blijf mensen bezoeken, blijf sporten. Al ga je wandelen. Als je maar bezig blijft. Bij voorkeur iets productiefs en iets waar je lol aan beleeft. Uiteindelijk wordt het leven dan vanzelf weer leuk. Nogmaals veel sterkte!
Dit is zeker waar. Ik luister graag muziek of gewoon praatprogramma's op de radio.Altijd een radio aan hebben staan wil ook wel helpen, dan ga je soms vanzelf wat mee zingen en doen. Terwijl het anders doodstil was geweest.
Alles voelde eigenlijk direct weer behoorlijk goed. Trainen helpt me echt, dat blijkt maar weer. Ik voelde me echt niet goed deze week, zowel fysiek als mentaal, maar de trainingen van gisteren en vandaag gaven me enorm veel energie.

Dat had ik natuurlijk al wel langer gevonden maar zoals het met name gisteren was had ik het nog niet vaak meegemaakt. De hele dag echt extreem apathisch en futloos, pijn overal en gewoon heel erg vermoeid. Ik heb me er vanuit het werk echt toe moeten zetten om eigenlijk onmiddellijk naar de gym te gaan en vanaf het moment dat ik onder de halter stapte had ik ineens energie voor tien. 's Avonds na het trainen heb ik daardoor nog van alles kunnen doen, waar ik anders ongetwijfeld lethargisch en zelfmedelijdend een beetje op de bank had gehangen.Ik zie dat jij je alternatieve senioren "medicijnkastje" ook hebt gevonden, goed zo!![]()