Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Toch besloten om nog eens per week op niveau te squatten, heb echt geen zin om deze sweet gains weer down the drain te gooien, f**k dat.
:D
Ik voel me zo gruwelijk sterk op die bench he. Denk echt dat ik 210-215 kan drukken, is het niet vandaag of morgen dan wel over een paar weken. 150x11 was nog met zat reps over.
:cool:
Testosteronlevels gaan echt through the roof op dit soort dagen, met meerdere lifters in wedstrijd prep.
:thumb:
Thuis alleen maar zitten stuiteren om deel 2 van de training te doen.
Good times. Goed aan vastklampen want ze duren niet altijd voor eeuwig weet ik inmiddels.
:):):):):):)

Bijlagen

• Screenshot_2024-03-16-14-27-03-84_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg
    Screenshot_2024-03-16-14-27-03-84_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg
    227,2 KB · Weergaven: 24
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.183
NK is in september met nog wat plek bij de sbd cup in maart?
Thanks. Eerder al eens aangegeven dat ik ooit bewust afscheid genomen heb van de wedstrijdsport en niet de ambitie heb voorlopig om weer terug te keren. Dat is nog steeds zo op het moment, ben veel te druk met coaching en allerlei andere zaken en ik heb ontzettend veel plezier in nu gewoon het trainingsproces. Misschien dat ik er na een x aantal blocks anders over ga denken :)

Thanks. Eerder al eens aangegeven dat ik ooit bewust afscheid genomen heb van de wedstrijdsport en niet de ambitie heb voorlopig om weer terug te keren. Dat is nog steeds zo op het moment, ben veel te druk met coaching en allerlei andere zaken en ik heb ontzettend veel plezier in nu gewoon het trainingsproces. Misschien dat ik er na een x aantal blocks anders over ga denken :)
Interessant man zo'n wedstrijd. Ik ben nieuwsgierig.
Ik hou wel van een competitie.

Op internet lees ik genoeg maar ik kom er nog niet helemaal uit welke weg ik moet bewandelen als ik eens een wedstrijd wil meemaken.

Natuurlijk wil ik eerst sterker worden dan nu (momenteel 110/115kg bench, 140kg deadlift, 140kg squat).

Maar stel ik wil meedoen aan powerlift wedstrijden....

Waar begin ik dan?

• #5.185
Interessant man zo'n wedstrijd. Ik ben nieuwsgierig.
Ik hou wel van een competitie.

Op internet lees ik genoeg maar ik kom er nog niet helemaal uit welke weg ik moet bewandelen als ik eens een wedstrijd wil meemaken.

Natuurlijk wil ik eerst sterker worden dan nu (momenteel 110/115kg bench, 140kg deadlift, 140kg squat).

Maar stel ik wil meedoen aan powerlift wedstrijden....

Waar begin ik dan?
Inschrijven voor een beginnerswedstrijd bij de knkf! Is vrijblijvend, je hoeft geen lid te worden van de bond.
Kalender even in de gaten houden: https://knkf-sectiepowerliften.nl/kalender/
Er staan nu geen beginnerswedstrijden op maar zal in de herfst / winter wel weer komen normaal gesproken.

Verder is inschrijven of gewoon eens langsgaan bij een bij de knkf aangesloten vereniging ook altijd een goed idee. Er is er (bijna) altijd wel eentje bij jou in de buurt: https://knkf-sectiepowerliften.nl/clubs/

Training vandaag

B2W3D2

Bench press, paused
185x2x4

Bench press, slingshot, paused
180x1
200x1
210x2
220x1
180x6

Pushdowns en hammer curls.
Rest van de training morgen, ik was alweer ruim anderhalf uur aan t benchen en t was wel goed zo.

Kneiterhard! Five plates slingshot bench!

Laatst bewerkt:
Heerlijke bench weer!

Inschrijven voor een beginnerswedstrijd bij de knkf! Is vrijblijvend, je hoeft geen lid te worden van de bond.
Kalender even in de gaten houden: https://knkf-sectiepowerliften.nl/kalender/
Er staan nu geen beginnerswedstrijden op maar zal in de herfst / winter wel weer komen normaal gesproken.

Verder is inschrijven of gewoon eens langsgaan bij een bij de knkf aangesloten vereniging ook altijd een goed idee. Er is er (bijna) altijd wel eentje bij jou in de buurt: https://knkf-sectiepowerliften.nl/clubs/

Training vandaag

B2W3D1

Bench press, paused
185x2x4

Bench press, slingshot, paused
180x1
200x1
210x2
220x1
180x6

Pushdowns en hammer curls.
Rest van de training morgen, ik was alweer ruim anderhalf uur aan t benchen en t was wel goed zo.

Kneiterhard! Five plates slingshot bench!
Wauw die bench, echt geweldig man!

Netjes man! Ging nog vlot ook zo te zien :D

• #5.191
Haha thanks ja, het is wel leuk om er zelf ook middenin te zitten.

Vandaag voel ik me de hele dag al niet lekker, misselijk en maagpijn.

Aan het eind van de middag wel even de training van gisteren nog afgemaakt in een klein uurtje.

B2W3D2 (deel 2)

RDL, slow ecc
120x8x3

Lying leg curls
heavyx10x3

Leg press, unilateral
heavyx10x3

Calf presses
heavyx10x3

Leg extensions
heavyx10x3
dropx16

Hyper extensions
BW+green band x12x2

RDL in rehab mode, licht gewicht & langzaam en gecontroleerd zakken om vervolgens zo hard mogelijk omhoog te komen door de glutes en hams goed door te spannen. Leg presses voelden zeer oncomfortabel met een maag die in de knoop zit. Verder heb ik de leg extension ook uitgespeeld, er kan niet meer gewicht op de loading pin. Alles voelt zó sterk, ook op deze mindere dagen.
Na de training meteen voetbaltraining gegeven, en alles mee gedaan. Sprints, conditiewerk, balbehandeling, passing, partijtje. Voel me nu al een stuk beter. Bewegen is fijn :)

Laatst bewerkt:
  • #5.192
RDL set 3

Testosteronlevels gaan echt through the roof op dit soort dagen, met meerdere lifters in wedstrijd prep. Thuis alleen maar zitten stuiteren om deel 2 van de training te doen.
Good times. Goed aan vastklampen want ze duren niet altijd voor eeuwig weet ik inmiddels.
Dan ben je wel in de zone ja. Ben zelf ooit op de fiets teruggegaan naar de sportschool om alsnog die set eruit te rammen waarvan ik dacht dat ik daar recht op had. Pas daarna kon ik thuis rustiger zitten.

• #5.194
B2W3D3

Bench press, paused
152,5x5x3

Pendlay rows
90x6
100x6
110x6x2

DB flyes
20x10x2

Cable rows
heavyx8x3

LPD, unilateral
mediumx12x2

Side / front / rear raises complex
Face pulls / pec stretches / shoulder dislocates

Vandaag het gas er even af. Wilde eigenlijk volgende week deloaden maar ik heb nu al behoorlijk wat last van de front delt / upper pec regio aan beide kanten dus op de bench en flyes echt even wat lichtere gewichten gepakt. De zware benches van afgelopen weekend en de voorgaande weken hakken er wel in wat dat betreft. Eigenlijk stonden er db bench presses op maar deze even gewisseld voor lichte flyes. Ik was ook alleen in de gym dus wel een goed moment om een rustigere ub training er tussendoor te plannen. Lekker gepompt en wat extra schouder en pec stretch werk er in gegooid naast hetgeen ik normaal al doe.

B2W3D3

Bench press, paused
152,5x5x3

Pendlay rows
90x6
100x6
110x6x2

DB flyes
20x10x2

Cable rows
heavyx8x3

LPD, unilateral
mediumx12x2

Side / front / rear raises complex
Face pulls / pec stretches / shoulder dislocates

Vandaag het gas er even af. Wilde eigenlijk volgende week deloaden maar ik heb nu al behoorlijk wat last van de front delt / upper pec regio aan beide kanten dus op de bench en flyes echt even wat lichtere gewichten gepakt. De zware benches van afgelopen weekend en de voorgaande weken hakken er wel in wat dat betreft. Eigenlijk stonden er db bench presses op maar deze even gewisseld voor lichte flyes. Ik was ook alleen in de gym dus wel een goed moment om een rustigere ub training er tussendoor te plannen. Lekker gepompt en wat extra schouder en pec stretch werk er in gegooid naast hetgeen ik normaal al doe.
Inderdaad om dan wat gas terug te doen, boog kan niet altijd gespannen staan en je motor moet ook ff afkoelen.

Altijd mooi om te lezen wat je hebt gedaan, vooral die bench man, werkt voor mij enorm motiverend om alleen al die resultaten te zien.

Volgens mij zit jullie Powerhouse in Middelburg als ik me niet vergis, ik woon in Almelo dus best een eindje uit de buurt anders wil ik wel eens langs komen, lijkt me leerzaam.

Inderdaad om dan wat gas terug te doen, boog kan niet altijd gespannen staan en je motor moet ook ff afkoelen.

Altijd mooi om te lezen wat je hebt gedaan, vooral die bench man, werkt voor mij enorm motiverend om alleen al die resultaten te zien.

Volgens mij zit jullie Powerhouse in Middelburg als ik me niet vergis, ik woon in Almelo dus best een eindje uit de buurt anders wil ik wel eens langs komen, lijkt me leerzaam.

Best een grote vereniging maar alsnog best "ver" weg voor je als meest dichtbijgelegen.

• #5.197

Oost-Souburg, tussen Middelburg en Vlissingen in. Zeker altijd welkom maar het is inderdaad best een eindje weg vanuit Almelo ja :)

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #5.198
B2W3D4

Squat, low bar, paused
120x5x4

Deadlift, stiff legged
100x8
110x8
120x8
130x8

GHR
BWx8x2
BWx7

Leg curls
mediumx12x4

Ab wheel
BWx12x2

Hyper extensions
BW+15 x12x2

Heerlijke sessie. Lekker gepompt. Alles makkelijk maar goeie burn

• #5.199
B2W3D5

Bench press, touch & go
140x8
150x8
160x8

DB bench press
40x12x3

Cable rows
heavyx8x3

Straight arm pulldowns
mediumx12x4

Lat pulldowns
heavyx8x4

Rolling db extenstions
14x10
16x10
20x10x2

Face pulls
lightx20x2

Bijna crimineel om in een deload 160x8 te benchen maar het was oprecht nog met zóveel over. Het is belachelijk wat hier allemaal staat te gebeuren.

B2W3D5

Bench press, touch & go
140x8
150x8
160x8

DB bench press
40x12x3

Cable rows
heavyx8x3

Straight arm pulldowns
mediumx12x4

Lat pulldowns
heavyx8x4

Rolling db extenstions
14x10
16x10
20x10x2

Face pulls
lightx20x2

Bijna crimineel om in een deload 160x8 te benchen maar het was oprecht nog met zóveel over. Het is belachelijk wat hier allemaal staat te gebeuren.
Das idd insane man! Die bench is echt op rapid tempo terug en erover!

Terug
Naar boven