AndroidHealthClinic

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Pohh, sterke bench! Fijn dat het zo goed gaat!

• Like
Waarderingen: K82
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.204
Gisteren

B2W4D1

Bench press, paused
190x2x4

Squat, low bar
180x5x3

Leg press, unilateral
heavyx10x3

Calf presses
heavyx12x3

Leg curls
miediumx10x3
dropx12

Hyper extensions w/twist
BWx10x3

Beetje een chaotische haastdag gisteren, vanaf vandaag wordt mijn keuken verbouwd en ik moest daarom met de kids gisteren de hele keuken leeghalen maar ik moest ook de gym nog open houden 's morgens. Ik kan heel slecht tegen clutter en allerlei volk in mijn huis maar goed, nu dus even vier dagen in de chaos thuis. Koken ook niet mogelijk dus gisteren alles in bakjes gedaan en in de vriezer als een ekte bodybuilder.
Bench was wel goed.

Gisteren

B2W4D1

Bench press, paused
190x2x4

Squat, low bar
180x5x3

Leg press, unilateral
heavyx10x3

Calf presses
heavyx12x3

Leg curls
miediumx10x3
dropx12

Hyper extensions w/twist
BWx10x3

Beetje een chaotische haastdag gisteren, vanaf vandaag wordt mijn keuken verbouwd en ik moest daarom met de kids gisteren de hele keuken leeghalen maar ik moest ook de gym nog open houden 's morgens. Ik kan heel slecht tegen clutter en allerlei volk in mijn huis maar goed, nu dus even vier dagen in de chaos thuis. Koken ook niet mogelijk dus gisteren alles in bakjes gedaan en in de vriezer als een ekte bodybuilder.
Bench was wel goed.
Succes met de verbouwing!

Gisteren

B2W4D1

Bench press, paused
190x2x4

Squat, low bar
180x5x3

Leg press, unilateral
heavyx10x3

Calf presses
heavyx12x3

Leg curls
miediumx10x3
dropx12

Hyper extensions w/twist
BWx10x3

Bench was wel goed.
Bench was wel goed.
Bench was wel goed.
Bench was wel goed.
Bench was wel goed.

Bench Goed Al Goed! :)

Succes met de verbouwing! Nice bench

• #5.208
Extreem moe en helemaal gek van de teringzooi in het huis. Vrijdag is t klaar als t goed is.

B2W4D2

Squat, low bar, paused, beltless
120x5
130x5x3

RDL, slow ecc
130x6x4

Leg press, paused
heavyx10
heavy+mens x10x2
dropx16 (non-paused) tot fail

Leg extensions, unilateral
heavyx10x4
dropx15 (bilateral) tot fail

Hyper extensions
BW+green band x10x3
BWx12

Calf presses
heavyx15x3

Ab wheel
BWx10
BWx3 ab cramp bij vierde rep, gestopt

Heerlijke sessie. Ik ben zo sterk op het moment, dat is niet normaal, merk het ook aan alle lowerbody assistance lifts. Als die onderrug nu snel normaal gaat doen kan het hopelijk ook om gezet worden in een goeie squat en deadlift.

• #5.209
B2W4D3

Bench press, paused
170x5x3

Pendlay rows
100x6
110x6
120x6
100x8

DB flyes, slight incline
14x10
20x10
24x10x2

Lat pull downs, wide grip
heavyx8x3
dropx12

Lying triceps extensions
27,5x10
47,5x10x2
37,5x15

Pushdowns
mediumx12x3
drop tot fail

Full front raises, slow ecc
7x8x2

Face pulls
lightx12x2

Gruwelijke sessie weer.
Even teruggezocht, ik heb in 2021 nog eens 3x5x170 gebencht en ben daarvoor rond 2014-2016 een aantal keer rond dat gewicht uitgekomen qua progressie maar kan me niet herinneren dat het zo makkelijk bewogen heeft als vandaag. Zal filmpje zo posten.
Rows mogen wel wat sterker nog, 120x6 op die pendlays was behoorlijk max effort. Lekker gesuperset en vol gepompt daarna.

Cooool, hoe gaat het met je onderrug ondertussen?

• #5.211
Set 2

• #5.212
Cooool, hoe gaat het met je onderrug ondertussen?
Gaat best oke, ik ben eigenlijk wel tevreden met deze manier van trainen nu alhoewel het niet ideaal is natuurlijk. Heel veel lower body werk maar slechts eens per week echt op hogere intensiteit. Zoals ik eerder zei, ik merk gewoon dat ik op alle assistance lifts sterker word dus dat is goed. Ik heb ook meer energie om op die assistance te knallen. Natuurlijk doe ik liever de squat en deadlift regelmatiger op hoge intensiteit maar dat is nu gewoon niet zo'n verstandig idee.

• #5.213
B2W4D4

Squat, low bar
170x3
180x3
190x3
200x3
210x3

Deadlift, stiff legged
120x8
130x8x2
130x10

Leg curls
heavyx10x3
dropx12

Leg press, unilateral
heavyx10x4

Calf presses
heavyx12x3

Leg extensions
heavyx10x3

Standing banded GM
green band x20x2

Yes YES f**k YES! Zat veel emotie in vandaag. Eerste zware squats in toch alweer meer dan een maand, en pijnloos! En ik voelde me supersterk ook, ondanks een hele week van weinig slaap en fucking chaos in huis met allerlei lui en troep waar ik helemaal woest van wordt. (Keuken is gelukkig klaar, morgen alles schoonmaken en terug inrichten.) Sorry, even wat schaamteloze, door testosteron gedreven, borstklopperij hier maar dit was FUCKING GOED!!

B2W4D4

Squat, low bar
170x3
180x3
190x3
200x3
210x3

Deadlift, stiff legged
120x8
130x8x2
130x10

Leg curls
heavyx10x3
dropx12

Leg press, unilateral
heavyx10x4

Calf presses
heavyx12x3

Leg extensions
heavyx10x3

Standing banded GM
green band x20x2

Yes YES f**k YES! Zat veel emotie in vandaag. Eerste zware squats in toch alweer meer dan een maand, en pijnloos! En ik voelde me supersterk ook, ondanks een hele week van weinig slaap en fucking chaos in huis met allerlei lui en troep waar ik helemaal woest van wordt. (Keuken is gelukkig klaar, morgen alles schoonmaken en terug inrichten.) Sorry, even wat schaamteloze, door testosteron gedreven, borstklopperij hier maar dit was FUCKING GOED!!

t*ring wat een heerlijke gewichten pak jij zeg. Geniaal, mijn doel is om minstens zo sterk te worden als jij.
Ik ben 42 jaar momenteel, ik ga er van uit dat ik veel en veel sterker kan worden dan nu. Al doe ik er tien jaar over.

• #5.215
t*ring wat een heerlijke gewichten pak jij zeg. Geniaal, mijn doel is om minstens zo sterk te worden als jij.
Ik ben 42 jaar momenteel, ik ga er van uit dat ik veel en veel sterker kan worden dan nu. Al doe ik er tien jaar over.
Sowieso, het mooie van de krachtsport is dat je tot op behoorlijk hoge leeftijd die adaptaties wel kan maken.
Ik word zelf volgende maand 40 en ben - voor de zoveelste keer - weer aan het terugkomen richting all time pr's.

• Bicep
Waarderingen: K82
Sowieso, het mooie van de krachtsport is dat je tot op behoorlijk hoge leeftijd die adaptaties wel kan maken.
Ik word zelf volgende maand 40 en ben - voor de zoveelste keer - weer aan het terugkomen richting all time pr's.
Blijft motiverend om te lezen wat je schrijft, sowieso!

• #5.217
B2W5D1

Bench press, t&g
150x8x3

Cable rows
heavyx10x3

LPD unilateral
mediumx10x2

Pushdowns
heavyx10x3

Cable curls
heavyx10x3

Hele snelle sessie, morgen achterlijk vroeg wegrijden wegens coaching bij de SBD paascup.
Slecht en vooral weinig gegeten vandaag, nog een vloertje gelegd in de keuken, voorbesprekingen wedstrijd, alle teringzooi opgeruimd thuis en uiteindelijk nog drie kwartier ofzo over om te trainen en om ook nog tijd te hebben om ergens wat eten te halen nu én om niet met een ernstig slaapgebrek op de wedstrijd te verschijnen morgen.

Gewichten aangepast en gewoon even gepompt. Prima voor vandaag.

B2W5D1

Bench press, t&g
150x8x3

Cable rows
heavyx10x3

LPD unilateral
mediumx10x2

Pushdowns
heavyx10x3

Cable curls
heavyx10x3

Hele snelle sessie, morgen achterlijk vroeg wegrijden wegens coaching bij de SBD paascup.
Slecht en vooral weinig gegeten vandaag, nog een vloertje gelegd in de keuken, voorbesprekingen wedstrijd, alle teringzooi opgeruimd thuis en uiteindelijk nog drie kwartier ofzo over om te trainen en om ook nog tijd te hebben om ergens wat eten te halen nu én om niet met een ernstig slaapgebrek op de wedstrijd te verschijnen morgen.

Gewichten aangepast en gewoon even gepompt. Prima voor vandaag.
Succes morgen!

• #5.219
Goeie meet gehad, ben wel al twee dagen volledig naar de kloten ervan.

Vandaag rustige training.

B2W5D2

Squat, low bar, paused
145x3x5

Leg press, paused
mediumx15x3
dropx15 (non-paused)

Leg extensions, unilateral
heavyx12x3

Leg curls
heavyx12x3

Voel me nog zo gaar vandaag, dit was echt een rehab traininkje om maar even wat te doen want ik kon helemaal niks. Zondag dan die wedstrijd, 12 uur in touw geweest, heel laat thuis, maandag paasbrunch en nog allerlei andere dingen. Eerst even een slaap- en energiegebrek in gaan halen nu en daarna weer knallen.

Ik kom even meelurken.

Terug
Naar boven