XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Nice pap!

• Topic Starter Topic Starter
Bench en board press gingen hard. 185 zit ook nog wel in, vast nog wel meer.

Mja zal zeker wel pittig worden. Tweede set was t zwaarst gisteren. Eerst maar eens 182,5 volgende week.

Je bench gaat hard man. proficiat

Thanks dudes!

Vanochtend vanaf acht uur tot een uur of twaalf zitten klussen in de loods en daarna een rustige hersteltraining gedaan.

7.4

50 Jumps op de tyre

Front sq
10x60
10x90
10x90
10x100
10x100

Sldl
10x60
10x90
10x90
10x90

Buik en hypers

Redelijk kapot nu.

Sinds eind vorige week weer flinke darmklachten gekregen, gistermiddag door de huisarts, die het toch niet helemaal vertrouwde, meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis waar gisteravond en vanochtend vroeg een aantal onderzoeken en scans zijn gedaan, onder anderen omdat darmkanker ook in mijn familie zit. Die vervelende ziekte is gelukkig nu zo goed als uitgesloten (niets te zien op de scan en ook geen uiterlijke kenmerken die er op zouden kunnen wijzen, en sowieso vrij kleine kans op deze ziekte op mijn leeftijd) en ook zijn er vooralsnog geen ontstekingen gevonden die zouden wijzen op andere ziektes, zoals de ziekte van Crohn, alhoewel natuurlijk nog niet alle uitslagen binnen zijn. De voorlopige diagnose is nu PDS (prikkelbare darmsyndroom), wat een uitsluitingsdiagnose is en vaak veroorzaakt wordt door stress. Dat zou een hoop verklaren. Heb nu vrij zware medicatie meegekregen die al heel snel voor verlichting zou moeten zorgen, en als dat niet werkt moet ik natuurlijk weer terug.

Re: Tymboo's PowerHouse log

Beter dat het in eerste instantie niet iets ernstigs is! Dat zal ook wel een stuk geruststelling geven.

Sinds eind vorige week weer flinke darmklachten gekregen, gistermiddag door de huisarts, die het toch niet helemaal vertrouwde, meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis waar gisteravond en vanochtend vroeg een aantal onderzoeken en scans zijn gedaan, onder anderen omdat darmkanker ook in mijn familie zit. Die vervelende ziekte is gelukkig nu zo goed als uitgesloten (niets te zien op de scan en ook geen uiterlijke kenmerken die er op zouden kunnen wijzen, en sowieso vrij kleine kans op deze ziekte op mijn leeftijd) en ook zijn er vooralsnog geen ontstekingen gevonden die zouden wijzen op andere ziektes, zoals de ziekte van Crohn, alhoewel natuurlijk nog niet alle uitslagen binnen zijn. De voorlopige diagnose is nu PDS (prikkelbare darmsyndroom), wat een uitsluitingsdiagnose is en vaak veroorzaakt wordt door stress. Dat zou een hoop verklaren. Heb nu vrij zware medicatie meegekregen die al heel snel voor verlichting zou moeten zorgen, en als dat niet werkt moet ik natuurlijk weer terug.

Pff, niet best. Ik heb (ook) PDS, al een tijdje, maar eigenlijk ook nog 2 onderzoeken te gaan voor oa Crohn. Hopelijk heb je geen Crohn, maar gewoon PDS.
Er is voor beiden namelijk geen duidelijke behandeling, maar Crohn heeft wel een iets slechter verloop (door ontstekingen) dan PDS. Crohn wordt overigens wel erger bij stress, hopelijk heb je de uitslagen snel binnen.
Sterkte in ieder geval !

Beter dat het in eerste instantie niet iets ernstigs is! Dat zal ook wel een stuk geruststelling geven.

Ja, werd vanaf het begin wel gezegd dat de kans klein was. Maar ja, als dat K-woord eenmaal is gevallen...
Overigens is PDS ook behoorlijk vervelend, dat heb ik inmiddels al wel ondervonden. Maar goed, zolang het maar enigszins te onderdrukken is...

Pff, niet best. Ik heb (ook) PDS, al een tijdje, maar eigenlijk ook nog 2 onderzoeken te gaan voor oa Crohn. Hopelijk heb je geen Crohn, maar gewoon PDS.
Er is voor beiden namelijk geen duidelijke behandeling, maar Crohn heeft wel een iets slechter verloop (door ontstekingen) dan PDS. Crohn wordt overigens wel erger bij stress, hopelijk heb je de uitslagen snel binnen.
Sterkte in ieder geval !

Dank je wel, dat had ik inderdaad ook al begrepen. Jij ook sterkte ermee!

Ja, werd vanaf het begin wel gezegd dat de kans klein was. Maar ja, als dat K-woord eenmaal is gevallen...
Overigens is PDS ook behoorlijk vervelend, dat heb ik inmiddels al wel ondervonden. Maar goed, zolang het maar enigszins te onderdrukken is...

Dank je wel, dat had ik inderdaad ook al begrepen. Jij ook sterkte ermee!

Dankje ;)

Stress? Dat wordt voor en na elke training een jointje roken.

Gister nog wel getraind, maar dat ging helemaal nergens over. Naast die darmshit ook een oogontsteking gekregen waar ik een paar dagen behoorlijk door gehinderd ben.
De weekplanning weer helemaal naar de kloten dus.
Vandaag pas tegen negen uur in de loods.

8.1

Paused bench
10x20
10x60
6x100
5x130
3x160
3x172,5
3x182,5 PR
3x182,5
http://www.youtube.com/watch?v=5vXzVtgIRyo
3x182,5
VPR, ****ing harde reps
17x130 touch & go

Floor press
6x60
6x100
6x130
6x160
6x160
5x160 op

BOR
8x60
8x100
8x120
8x120
8x120
8x120

Pushdowns
10x
10x
10x
10x

Side raises L + R
10x10 10x10
10x10 10x10
10x10 10x10
10x10 10x10

Yeah buddy

Super bench man! Deed je nu trouwens mee aan het NK Raw dit jaar?

Petje af om tussen alle dingen die je meemaakt gewoon door te blijven knallen! Wat gaat je opener worden op bench als ik vragen mag?

Re: Tymboo's PowerHouse log

Zien er mooi uit die reps! Hop ook nog 17x130kg erachteraan.

Petje af om tussen alle dingen die je meemaakt gewoon door te blijven knallen! Wat gaat je opener worden op bench als ik vragen mag?

Geen idee man, is nog ruim twee maanden weg.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee das toefallug ik had net ook al in jou loch geposd!!1!!1! wil je vriendjuhs worde ihihihihiih

Zien er mooi uit die reps! Hop ook nog 17x130kg erachteraan.

Zaten nog 1 of 2 reps in bij die 130, wilde niet tot faal gaan vanwege die floor presses er achteraan.

dikke dikke bench kerel

sick die rep out op de bench

Vlotjes! Gaat een deftige meet worden voor je.

Terug
Naar boven