- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bench en board press gingen hard. 185 zit ook nog wel in, vast nog wel meer.
Sinds eind vorige week weer flinke darmklachten gekregen, gistermiddag door de huisarts, die het toch niet helemaal vertrouwde, meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis waar gisteravond en vanochtend vroeg een aantal onderzoeken en scans zijn gedaan, onder anderen omdat darmkanker ook in mijn familie zit. Die vervelende ziekte is gelukkig nu zo goed als uitgesloten (niets te zien op de scan en ook geen uiterlijke kenmerken die er op zouden kunnen wijzen, en sowieso vrij kleine kans op deze ziekte op mijn leeftijd) en ook zijn er vooralsnog geen ontstekingen gevonden die zouden wijzen op andere ziektes, zoals de ziekte van Crohn, alhoewel natuurlijk nog niet alle uitslagen binnen zijn. De voorlopige diagnose is nu PDS (prikkelbare darmsyndroom), wat een uitsluitingsdiagnose is en vaak veroorzaakt wordt door stress. Dat zou een hoop verklaren. Heb nu vrij zware medicatie meegekregen die al heel snel voor verlichting zou moeten zorgen, en als dat niet werkt moet ik natuurlijk weer terug.
Beter dat het in eerste instantie niet iets ernstigs is! Dat zal ook wel een stuk geruststelling geven.
Pff, niet best. Ik heb (ook) PDS, al een tijdje, maar eigenlijk ook nog 2 onderzoeken te gaan voor oa Crohn. Hopelijk heb je geen Crohn, maar gewoon PDS.
Er is voor beiden namelijk geen duidelijke behandeling, maar Crohn heeft wel een iets slechter verloop (door ontstekingen) dan PDS. Crohn wordt overigens wel erger bij stress, hopelijk heb je de uitslagen snel binnen.
Sterkte in ieder geval !
Ja, werd vanaf het begin wel gezegd dat de kans klein was. Maar ja, als dat K-woord eenmaal is gevallen...
Overigens is PDS ook behoorlijk vervelend, dat heb ik inmiddels al wel ondervonden. Maar goed, zolang het maar enigszins te onderdrukken is...
Dank je wel, dat had ik inderdaad ook al begrepen. Jij ook sterkte ermee!

Super bench man! Deed je nu trouwens mee aan het NK Raw dit jaar?
Petje af om tussen alle dingen die je meemaakt gewoon door te blijven knallen! Wat gaat je opener worden op bench als ik vragen mag?
Petje af om tussen alle dingen die je meemaakt gewoon door te blijven knallen! Wat gaat je opener worden op bench als ik vragen mag?
Zien er mooi uit die reps! Hop ook nog 17x130kg erachteraan.