XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
10.1

Zelden zo weinig zin gehad om te gaan trainen, drukke dag, pas om kwart over 9 in de loods, alleen trainen en onderrug zo stijf als een lul

Bench paused
10x20
10x60
6x100
6x130
6x150
6x167,5 PR
6x167,5 op film
6x167,5 VPR
Of t niks is. Zonder handout, waardoor ik meer naar achter moet liggen en bij de laatste set twee keer tegen de haken klapte. Zit nog steeds veel meer in.

Pushpress
10x20
10x50
6x80
6x100
6x100
7x100 op film
Moet ook wel een PR zijn, kon de achtste net niet afspannen, in een eerdere set had ie er in gezeten. Niet slecht na een maand of twee (?) geen push presses. Techniek waardeloos ws.

Triceps naar beneden duwen
10x
10x
10x
10x

Halter krullen
10x20
10x40
10x60
10x70
10x70
20x50

Iets meer dan een uur bezig geweest, ook een PR van de laatste maanden.

Hoi pap, goeie trenning

Gr zoon

echt niet meer normaal man!

Zonder zin gaan trainen en eventjes pr's plaatsen enzo. Moet wel aan de locatie liggen want in mn zweetdoos loopt het ietsje anders :)
Goed bezig makker!

Zozo, dat gaat hier eventjes goed! Mooi dat je zo'n sterk karakter hebt om altijd te bikkelen.
Zal zijn vruchten wel afwerpen uiteindelijk. Een van de weinige die zoveel balls heeft als jij.

Ohja, wil je volgende keer niet zo zwoel kijken in de cam, heb mezelf weer volgeschoten :(

Pushpresses zien dr goed uit qua techniek. Goed bezig.

Lig nog maar 60kg achter op de bench! Blijf voortaan wel thuis, dan gaat het beter.

Haha de manier waarop je in de camera kijkt :p

Je hebt echt karakter getoond door zo een training neer te zetten zonder zin en alleen

Zonder zin gaan trainen en eventjes pr's plaatsen enzo. Moet wel aan de locatie liggen want in mn zweetdoos loopt het ietsje anders :)
Goed bezig makker!

Was er ook wel klaar mee na die push presses. Ik ben allang blij dat ik bijna nooit meer alleen hoef te trainen, vind t maar niks.

Zozo, dat gaat hier eventjes goed! Mooi dat je zo'n sterk karakter hebt om altijd te bikkelen.
Zal zijn vruchten wel afwerpen uiteindelijk. Een van de weinige die zoveel balls heeft als jij.

Ohja, wil je volgende keer niet zo zwoel kijken in de cam, heb mezelf weer volgeschoten :(

Dat ik m'n mouwen nog even opstroopte om mijn bicepsen beter uit te laten komen hielp ook wel mee zeker?

Niet overdrijven he, we doen allemaal ons best.

Pushpresses zien dr goed uit qua techniek. Goed bezig.

Thanks, had het idee dat de halter nog wat te ver naar voren ligt in de startpositie.

Lig nog maar 60kg achter op de bench! Blijf voortaan wel thuis, dan gaat het beter.

Doe maar niet.

Haha de manier waarop je in de camera kijkt :p

Je hebt echt karakter getoond door zo een training neer te zetten zonder zin en alleen

Thanks, is vooral omdat ik dan gewoon kapot ben van een lange dag en net zo makkelijk thuis op de bank in slaap had kunnen vallen...

Doe ik als ik hem zie, er loopt een of andere bodydildoer door mijn huis

Hmmmm

awesome bench man

Thanks E!

10.2

Opw met slow hyper extensions

Oly squat (met belt dit keer vanwege erector)
10x20
10x60
6x100
6x140
6x165
6x165
6x165
6x165
Easy en nergens pijn

Conv dl
5x60
5x100
3x140
Voelde al van begin k*t, nog proberen aan te zetten voor 180 maar te veel pijn in onderrug.

Hyper ext
8xBW
8xBW
8xBW

Hip thrusts
15xBW
15xBW+20
15xBW+50
15xBW+50
15xBW+50

Sled walks (upright)
80kg 100m
100kg 100m

Landmines
16x35
16x35
16x35
16x35

Hoop wel dat die onderrug vrij snel gaat helen nu, wil niet te veel deadlift trainingen missen.

Ah, de aloude "wat, jij natural? dat kan toch niet"-discussie doemt weer op, een bekend fenomeen wanneer iemand wat progressie maakt...

Mensen hebben zo'n vertekend beeld van wat men natural kan bereiken. Zie het nu ook bij een aantal jongens die in de loods trainen, wat een enorme progressie die al door maken, alleen maar door serieus te trainen en te begrijpen waar ze mee bezig zijn en waarom ze iets doen. Zorgen voor regelmaat in je trainingen, en met verstand trainen, dan kom je al een heel eind.
Hear hear. Ik ben maar een standaard boerenlul en lang niet zo'n beest als jij en je wilt niet weten hoe vaak ik al mensen heb gehad die komen vragen of ik natural ben en me dan niet of nauwelijks geloven. Het is een sneue wereld wanneer mensen niet begrijpen dat je gewoon prima stats kunt halen wanneer je 10 jaar traint (zoals ik nu erop heb zitten). Dat mensen al gaan twijfelen bij een 240dl en 140bp of iemand natural is zegt al genoeg over het volk dat in dit krachtsportwereldje zit...

Gezien jouw manier van uitweiden over je persoonlijke toestanden en het gebruik van de taal waarin je post wil ik je wel op je blauwe ogen geloven. Je deadlift is weak as hell en je bent duidelijk gemaakt om te benchen ;) Ik heb de deadlift altijd als heel makkelijk ervaren en de bench als een pain in the ass vanwege mijn lange apenarmen en vrij platte romp waardoor mijn ROM erg groot is. Als dan zelfs ik als natural een 140kg raw bp kan neerzetten dan kan iemand met de aanleg ervoor èn 120kg bw zeker wel een 190kg raw drukken. Geen twijfel.

Inderdaad bankdrukmark, thanks voor je berichtje :)

10.3
Episch
Gedurende de dag begon er iets te borrelen. Die 200 raw moest toch maar eens gedrukt gaan worden.

Bench
10x20
10x60
6x100
5x140
3x160
2x180
1x190
1x200 PR + 7,5
Zo ongelofelijk hard.
1x205 PR + 12,5
Hahaaa wat een ongelofelijk moment. Zo blij. Zo ****ing blij.

Daarna nog een beetje aangeklungeld, wat rows gedaan, maar ga het niet eens posten, **** it.
Ongelofelijke progressie, heb nog geen idee hoe t mogelijk is allemaal.

Filmpjes komen er zo aan.

Gruwelijk man, gefeliciteerd.

RESPECT, ongelooflijk Tymen. Zonde dat ik dit niet gezien heb, benieuwd naar de filmpjes.

op en over die 200 direct! sterk man! niet veel mensen die kunnen zeggen dat ze 205 raw drukken hier :p

Super prestatie man! En heerlijk gevloek ook tussendoor

Terug
Naar boven