Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

erg bruut kerel, gefeliciteerd

Bam jonge daar is ie dan!

• Topic Starter Topic Starter
op en over die 200 direct! sterk man! niet veel mensen die kunnen zeggen dat ze 205 raw drukken hier :p

Super prestatie man! En heerlijk gevloek ook tussendoor

erg bruut kerel, gefeliciteerd

Hahaa thanks kerels. Zit nog steeds helemaal te shinen hier op de bank. 200 is ook maar een getal, maar potverdomme wat is het een mooi getal!

Re: Tymboo's PowerHouse log

Super man! Echt goed gedaan.

BAM sterk hoor !

Stronk man

Respect

Super man! Echt goed gedaan.

Thanks beesten. Het is een lange reis geweest en ik heb niets voor niets gekregen. Nu hopen dat ik deze vorm vast kan houden. NK raw moet hoe dan ook 200+ paused gedrukt gaan worden.

Sterk!
200 paused zit er zeker in voor NK.

Super nice, man. Dedication pays off!

Gefeliciteerd man! Insane bench..

Sterk Tym!

Restecp!

Proficiat Tymboo...erg sterk...tis je van harte gegund...lang genoeg keihard voor getraind!!! :thumbs:

Super PR Tymen! ;) milestone

Sterk!
200 paused zit er zeker in voor NK.

Super nice, man. Dedication pays off!

Gefeliciteerd man! Insane bench..

Awesome!

Ik geef 10 booom baby's!

Proficiat Tymboo...erg sterk...tis je van harte gegund...lang genoeg keihard voor getraind!!! :thumbs:

Haha het loopt hier wel storm mannen. Iedereen bedankt.
Het is inderdaad toch wel een memorabel moment. Je weet dat 'ie er makkelijk in zou moeten zitten als je al 3x3x185 gepauzeerd hebt gedaan, maar het is toch een soort mentale barrière waar je doorheen moet.
Had mij een maand of twee geleden nog gezegd dat ik nu 200+ raw zou drukken en ik zou je toch wel voor gek hebben verklaard. Had toen net enorme darmproblemen achter de rug en echt moeite met vijfjes op 150.
De snelheid waarmee het de afgelopen weken is gegaan is onverklaarbaar, maar ik ben blij dat ik me nu bij het vrij selecte groepje van Nederlandse 200+ raw bankers mag scharen. Ik ben nu al zo lang met die sport bezig en heb er al eerder heel dicht tegenaan gezeten, het werd gewoon eens tijd. En ik ben er stiekem ook best een beetje trots op dat ik dit zonder enige verboden ondersteunende middelen heb gedaan en blijf doen (geen necedo-gepiep verder hier :D).

Nu doorrammen, niets is onmogelijk.

Spoken like a champ!

Een man met ballen! en ik ben vereerd dat ik er 2 van je heb ^_^ Proficiat T

Terug
Naar boven