Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha het loopt hier wel storm mannen. Iedereen bedankt.
Het is inderdaad toch wel een memorabel moment. Je weet dat 'ie er makkelijk in zou moeten zitten als je al 3x3x185 gepauzeerd hebt gedaan, maar het is toch een soort mentale barrière waar je doorheen moet.
Had mij een maand of twee geleden nog gezegd dat ik nu 200+ raw zou drukken en ik zou je toch wel voor gek hebben verklaard. Had toen net enorme darmproblemen achter de rug en echt moeite met vijfjes op 150.
De snelheid waarmee het de afgelopen weken is gegaan is onverklaarbaar, maar ik ben blij dat ik me nu bij het vrij selecte groepje van Nederlandse 200+ raw bankers mag scharen. Ik ben nu al zo lang met die sport bezig en heb er al eerder heel dicht tegenaan gezeten, het werd gewoon eens tijd. En ik ben er stiekem ook best een beetje trots op dat ik dit zonder enige verboden ondersteunende middelen heb gedaan en blijf doen (geen necedo-gepiep verder hier)
Nu doorrammen, niets is onmogelijk.

Een man met ballen! en ik ben vereerd dat ik er 2 van je heb ^_^ Proficiat T

Gruwelijk sterk man! Ben een maand of 5 bezig met bankdrukken, wat een lachertje ben ik dan met mijn 60 kg hahaha!
In hoeveel tijd heb je dit megagewicht bereikt?
Edit: Je doet me qua looks veel denken aan een portier die ik heb gekend.
Tymen.. ik had het al gelezen, maar ik heb pas net het filmpje gezien. t*ring sterke bench! Respect kerel!

Echt netjes man. De 200 is toch wel een magisch getal als het om raw bankdrukken gaat. Op naar een paused PR!
Voor het "necedo gepiep" op dit forum ben ik al verantwoordelijk
En ik wil ook geen preek in jouw log houden, maar je mag er met recht trots op zijn, het laat zien dat men ook zonder aas dit magische getal van 200kg (en meer) kan bereiken. Je hebt veel lezers en ik hoop dat velen zich gemotiveerd zullen voelen om net als jou hun doelstellingen op eigen kracht te verwezenlijken.
Ik wens je verder heel veel suc6 op het NK PL RAW en weet nu al dat er voor menig vuurwerk in de -120kg gezorgt zal worden![]()
Stones
3x70 @ 1m20
3x95 @ 1m20
3x110 @ 1m20
5x130 @ 1m20
Onnoemelijk veel fails met 135 20 inch stone, ik zie echt niet in hoe ik hier mijn t-rex armpjes nog eens omheen ga kunnen vouwen, krijg het gewoon niet voor elkaar.
Laatste events training voorlopig, nu focus helemaal naar pl voor NK raw.

1 strap aandoen en met je andere hand uiteinde vast houden en zo je armpjes erover lasso-en![]()
Zou ook je stones wat hoger trainen tymen. Aangezien de minimum meestal 1.32 is heb je niet veel aan 1.20
Mss ook een platform voor op je rack maken? Of moet je dan teveel verhuizen?
Was tof, wel redelijk lekker getrained, was nog wel wat zoekende ofc.
Wat betreft de gezelligheid, ´t duurde wel wat lang allemaal xd
Was tof, wel redelijk lekker getrained, was nog wel wat zoekende ofc.
Wat betreft de gezelligheid, ´t duurde wel wat lang allemaal xd
kort maar krachtig
ben er denk ik volgende week weer bij, wil dan ook wat vaker komen, zit nu ff met m'n tentamen/projectweek wat enorm veel tijd opslurpt
k stuur m'n nummer nog ff via karma