Leo1988
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top man!
Nice, zie je straks.
Bartje!
leuk dat je volgt.De trick is veel groenten te eten, gewoon echt volproppen met veggies dan overleef je t wel. En uitgebreid nadenken over de carbload wil ook wel es een mentale boost geven (pannenkoeken met jam, pasta, rijst.. kijk er nu al naar uit1500 kcals, respect, ik heb het al moeilijk mijn mijn 2100 af en toe (en dan heb ik 150gr carbs)
Ik ga het e-book ook even doornemen, zodra ik vast kom te zitten dan ga ik wellicht ook even UD2'en.
).Ah, je hebt zelf ook UD2 gedaan? Goede resultaten gehad? Misschien een goed idee om een klein beetje voeding toe te voegen op de powerdag, ga erover nadenken.Vond het zelf wel handig om groenteshakes te maken in de blender, zo krijg je makkelijk grote hoeveelheden naar binnen voor wat langduriger maagvulling.
Gezien je hoge volume op powerlift dag zou ik 10% boven onderhoud gaan zitten hier om wat beter te herstellen en jezelf meer ruimte te geven voor wat spieropbouw.
Die groenteshakes zijn eigenlijk best wel een prima idee! Gooi je gewoon wat water met verschillende soorten groentes in een blender of doe je er nog wat anders mee om het drinkbaar te maken?
Voor die dagen tijdens en na de powertraining schijnt op onderhoud al voldoende te zijn, maar 10% onder onderhoud geeft alsnog wel progressie, uiteraard wel minder, maar nog geen achteruitgang.
Ga die groentenshakes eens proberen, groenten rauw de blender in neem ik aan?Ik gooi gewoon groente in de blender, meestal een struik broccoli met een tomaat, celderij en spinazie (ligt er een beetje aan wat ik in huis heb) Om het wat drinkbaarder te maken pers ik er een citroen in. Je kan ook wat appelsap doen, dan smaakt het beter maar heb je ook wat meer suikers![]()

). Zodoende wat langer rust tussen de oefeningen, maar niet tussen de sets en dat is wat telt.Leuk dat je volgt
Nog gelukt met de PL-schoenen?
Ah, je hebt zelf ook UD2 gedaan? Goede resultaten gehad? Misschien een goed idee om een klein beetje voeding toe te voegen op de powerdag, ga erover nadenken.
Ga die groentenshakes eens proberen, groenten rauw de blender in neem ik aan?

Goed om te horenJep, Henk heeft ze voor me besteld, krijg ze deze week binnen.![]()
Ik zie trouwens dat je uit amsterdam komt, waar train je?Ik ga het een keer proberen die veggie-shakes, als ik over mn nek ga dan weet ik dat ik het voortaan gewoon moet koken ipv pureren.Groente gewoon rauw idd. Mss vind je het wel smerig maar ik doe het omdat ik moeite heb om grote hoeveelheden gekookte groente weg te krijgen, en dit drink je zo weg.
Heb het zelf ook 8 weken gedaan, best tevreden over de resultaten had alleen mijn bf% te laag ingeschat en was dus niet zo heel droog uitgekomen, uiteindelijk een procentje of 10-11. Wel in kracht toegenomen tijdens die weken.
Ik vond het zelf fijner om zo'n 10% boven onderhoud te eten op power dagen, maar weet niet zeker hoeveel dit in werkelijkheid heeft geholpen, mss was het meer psychologisch
Een dagje extra boven onderhoud betekent wel dat je jezelf een beetje meer ruimte geeft voor spieropbouw en mss wat beter herstel wat mogelijk bevorderend is wanneer je dergelijke hoog volume powerlift trainingen draait bovenop de depletion en tension workouts. Maargoed, dat moet je zelf natuurlijk aanvoelen. Eventueel kan je die 300 kcal ofzo die je extra eet van je dieetdagen aftrekken, wordt het maar zo'n 80 kcal ofzo per dag minder of je doet net wat langer cardio (als je de snelheid waarmee je afvalt niet wil vertragen)
Haha, ik denk toch dat ik ergens cardio ga proberen toe te voegen. Moet ik alleen wel kunnen lopen wat op dit moment echt een gigantische uitdaging is..Op alle oefeningen 20 + 18 + 17 reps dus totaal 55 reps per oefening? t*ring jantje, jij hoeft geen cardio meer te doen.
Ik heb mijn rust hard nodig. Ultimate Deload is mino trouwens mee gekomen, vond het wel een leuke logtitel

Trololol, vrijdag weer een normale training. Dit is veel te veel iso voor mij smaak, maar t werkt wel.Zieke toepress en ham curls man, gaat lekker hier zie ik!