STRNGR
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Denk dat je wel gelijk hebt, probeer op UD2 dingen zo goed mogelijk volgens het boekje te doen.Wat een lange training, wat een volume!
Eerste weken met cutten is altijd aankloten, ik zou niet teveel gaan veranderen, wie weet trekt het nog wel bij. Ik heb sowieso het idee dat je graag dingen naar je eigen hand wil zetten. Dat kan ook in je nadeel werken.
Maargoed, stats zijn prima en je komt er wel.
Thanks trouwens man

Ben geen ****ing BB'er!PS: Nu je BB gericht traint, ga je dan ook foto's posten(no homo)
Moet alleen eens goed cutten en deze methode ligt me wel. Weet niet of er foto's komen, hang beetje van het resultaat/verschil tussen begin en eind af.
Ach, it's all in a day's work. Ben benieuwd of het wat voor mn max doet.wtf 8 x 3 x 155 kg.... damn Matthijs!
Gaat je ultimate deload naar wens zoon?

Deload gaat naar wens, was zaterdag 16.5%. Dus 1,5% eraf op 2 cycles, best prima.
Vandaag de tweede depletion. Wederom geen details bijgehouden, maar wel heel erg gelet op de tijd en dan vooral de rust tussen sets (1minuut rust tussen been sets. Een andere oefening 'rust' tussen de andere oefeningen).
Rd1: 30-35min ( pretty quick )
Rust: 5-10min
Rd2: 45min ( wat langer rust tussen de beenoefeningen en de rest, kon Leo even inhalen. Die was wat later. Rust tussen sets was wel goed )

(no homo)