Fitness Seller

Ultimate Deload 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Wat een lange training, wat een volume!
Eerste weken met cutten is altijd aankloten, ik zou niet teveel gaan veranderen, wie weet trekt het nog wel bij. Ik heb sowieso het idee dat je graag dingen naar je eigen hand wil zetten. Dat kan ook in je nadeel werken.

Maargoed, stats zijn prima en je komt er wel.
Denk dat je wel gelijk hebt, probeer op UD2 dingen zo goed mogelijk volgens het boekje te doen.

Thanks trouwens man :)
PS: Nu je BB gericht traint, ga je dan ook foto's posten ;) (no homo)
Ben geen ****ing BB'er! :p Moet alleen eens goed cutten en deze methode ligt me wel.

Weet niet of er foto's komen, hang beetje van het resultaat/verschil tussen begin en eind af.
wtf 8 x 3 x 155 kg.... damn Matthijs!

Gaat je ultimate deload naar wens zoon?
Ach, it's all in a day's work. Ben benieuwd of het wat voor mn max doet. :D

Deload gaat naar wens, was zaterdag 16.5%. Dus 1,5% eraf op 2 cycles, best prima.

Vandaag de tweede depletion. Wederom geen details bijgehouden, maar wel heel erg gelet op de tijd en dan vooral de rust tussen sets (1minuut rust tussen been sets. Een andere oefening 'rust' tussen de andere oefeningen).

Rd1: 30-35min ( pretty quick )
Rust: 5-10min
Rd2: 45min ( wat langer rust tussen de beenoefeningen en de rest, kon Leo even inhalen. Die was wat later. Rust tussen sets was wel goed )

1.5% er af... das sweet kerel! Gaat idd goed dan:)

Denk dat je wel gelijk hebt, probeer op UD2 dingen zo goed mogelijk volgens het boekje te doen.

Thanks trouwens man :)

Ben geen ****ing BB'er! :p Moet alleen eens goed cutten en deze methode ligt me wel.

Weet niet of er foto's komen, hang beetje van het resultaat/verschil tussen begin en eind af.

Ach, it's all in a day's work. Ben benieuwd of het wat voor mn max doet. :D

Deload gaat naar wens, was zaterdag 16.5%. Dus 1,5% eraf op 2 cycles, best prima.

Vandaag de tweede depletion. Wederom geen details bijgehouden, maar wel heel erg gelet op de tijd en dan vooral de rust tussen sets (1minuut rust tussen been sets. Een andere oefening 'rust' tussen de andere oefeningen).

Rd1: 30-35min ( pretty quick )
Rust: 5-10min
Rd2: 45min ( wat langer rust tussen de beenoefeningen en de rest, kon Leo even inhalen. Die was wat later. Rust tussen sets was wel goed )

Haha :D, oké dan ben je geen bb'er, maar cutten = bb imo, PL doen niet aan cutten, hooguit aan conditioneren :D

Hoe gaat het met voeding, ma-di-wo is best weinig, inmiddels al gewend? Hoe is het btw met hongergevoel?

1.5% er af... das sweet kerel! Gaat idd goed dan:)
Yep, nog 6,5% eraf en ik ben tevreden. Zal nog wel even duren denk ik.. :p
Haha :D, oké dan ben je geen bb'er, maar cutten = bb imo, PL doen niet aan cutten, hooguit aan conditioneren :D

Hoe gaat het met voeding, ma-di-wo is best weinig, inmiddels al gewend? Hoe is het btw met hongergevoel?
Very true, ik wil gewoon even naar een lager percentage. Kan ik vanaf daar gewoon weer een vrij harde bulk doen zonder me al te druk te hoeven maken over het vet en mn evt. gewichtsklasse.

Daarnaast merk ik dat ik sneller word wanneer ik vet verlies. Das behoorlijk nice voor het rugbyen.

Ik vind de lowdagen vrij goed vol te houden, lekker simpel. Gewoon rammend veel groenten eten en midden op de dag een grote maaltijd erin gooien, dan blijf je vol. Heb ook geen last van cravings of een hongergevoel ( waarschijnlijk door een overdosis caffeine :p ).

Alleen afgelopen woensdag kreeg ik een beetje een craving, naar proteinbars. Kwam waarschijnlijk omdat ik er twee op mijn bureau had liggen voor, voor de tension training. Die dingen zien er echt lekker uit wanneer je helemaal leeg en suf een bak kwark naar binnen aan het lepelen bent en nog 4 uur moet wachten voordat je ook maar iets van normale KH mag eten..

Pics trouwens?

Yep, nog 6,5% eraf en ik ben tevreden. Zal nog wel even duren denk ik.. :p

Very true, ik wil gewoon even naar een lager percentage. Kan ik vanaf daar gewoon weer een vrij harde bulk doen zonder me al te druk te hoeven maken over het vet en mn evt. gewichtsklasse.

Daarnaast merk ik dat ik sneller word wanneer ik vet verlies. Das behoorlijk nice voor het rugbyen.

Ik vind de lowdagen vrij goed vol te houden, lekker simpel. Gewoon rammend veel groenten eten en midden op de dag een grote maaltijd erin gooien, dan blijf je vol. Heb ook geen last van cravings of een hongergevoel ( waarschijnlijk door een overdosis caffeine :p ).

Alleen afgelopen woensdag kreeg ik een beetje een craving, naar proteinbars. Kwam waarschijnlijk omdat ik er twee op mijn bureau had liggen voor, voor de tension training. Die dingen zien er echt lekker uit wanneer je helemaal leeg en suf een bak kwark naar binnen aan het lepelen bent en nog 4 uur moet wachten voordat je ook maar iets van normale KH mag eten..

Hehe, ik wil ook geen bb'er zijn, maar het lijkt er toch wel erg op nu. Ik ben nu ruim 7kg kwijt en voel me ook veel lichter en soepeler, ik begrijp je keuzes dan ook heel goed en ik vind het ook gewoon terecht. Zo dik en zo sterk hoeft het van mij toch niet, ik wil gewoon een bench van 100+, DL van 200+ en een SQ van 180 hebben

Dude..
Geen verkeerde powertraining, squats horen ook niet licht te voelen he!
Ach, ik was veel minder sterk dan met mn vorige powertraining ook de warm-up sets voelden veel zwaarder.
Hehe, ik wil ook geen bb'er zijn, maar het lijkt er toch wel erg op nu. Ik ben nu ruim 7kg kwijt en voel me ook veel lichter en soepeler, ik begrijp je keuzes dan ook heel goed en ik vind het ook gewoon terecht. Zo dik en zo sterk hoeft het van mij toch niet, ik wil gewoon een bench van 100+, DL van 200+ en een SQ van 180 hebben
Haha, ik zal wat meer moeten kunnen dan dat soort gewichten wil ik wedstrijden gaan doen. Maar ik hoef geen belachelijk hoog vetpercentage en denk ook niet dat t nodig is. Als ik nu gewoon een keertje goed zak in mn BF kan ik daarna lekker een periode lang bulken. :)

Eerste prioriteit na deze ellende wordt mn bench fixxen.

Tension 3:
Leg press:

12x229
12x237 ding weer dieper gezet zodat ik onder par kom
9x245 (max van apparaat)

Hamstring curls:
12x70
12x75

Lat Pulldown V-bar:
12x77
9x77

Bench Press:
9x75
7x75

Seated row Wide:
8x67
7x67

Incline DBBP:
8x30

EZ curls:
11x20kg+EZBar
10x20kg+EZBar

Overhead ext:
9x20kg+EZBar
10x20kg+EZBar

Side raise:
10x12
9x12

Toe presses(of extensions of hoe je ze ook wil noemen):
20x205 ( lolwut? )
12x221

Comments:
Wel prima training, merkte wel dat ik veel zwakker was op mn tweede Borst en Rug oefening vandaag. Fascinerend...

Dit is wel een lekkere training ja :)

Smolov jr. ziet er leuk en interessant uit.

Waarneming: er is getraind.

Empirisch zeg Geddie :)

Goeie training Matthijs. Hamstring curls zien er ook sterk uit, zittend neem ik aan...

Dit is wel een lekkere training ja :)

Smolov jr. ziet er leuk en interessant uit.
Thanks man, ik vind het er ook wel interessant uit zien. Weet alleen niet hoe ik er in detail vorm aan moet gaan geven mbt assistance enzo.
Haha, ja ik weet ook niet of dit nou goed of slecht is. Tis allemaal highrep. :p
Goeie training Matthijs. Hamstring curls zien er ook sterk uit, zittend neem ik aan...
Thanks Bart. Zittend inderdaad, en ja die gingen beter dan afgelopen week. :)

Same shit different week. Carb load gehad, power training en vandaag onderhouds-voer.

Carb load dit keer anders gedaan tov vorige week, is veeel beter bevallen. Zal details nog wel posten.

Thema van deze training, haha;

UD2 Powertraining 3:

Squat:

8xbar
5x50
2x3x70
2x3x90
3x120
3x140
1x150

3x157,5
3x157,5
3x157,5
3x157,5
3x157,5
3x157,5
3x157,5
3x157,5
8x3x157,5=VPR

Bench (superset met chins):
8xbar
2x3x40
2x3x60
2x70

3x82,5
3x82,5
3x82,5
3x82,5
3x82,5
3x82,5
3x82,5
3x82,5

Chins (superset met bench):
3xbw

3xbw+12,5kg
3xbw+12,5kg
3xbw+12,5kg
3xbw+12,5kg
3xbw+12,5kg
3xbw+12,5kg
3xbw+12,5kg
3xbw+12,5kg
8x3xbw+12,5kg=VPR

Military press:
3x35
3x50

6x55
6x55

Barbell Curls:
6x20kg

6x37,5
6x37,5

Incline CGBP:
6x40kg

3x65
3x65

Overige shit:
7x24,5kg Rope Tricep Extension
6x245kg Toe presses. ( dude.. )
8x8kg Reverse flys

Comments:
Squats weer prima, ga nu alvast wat kleinere stappen maken. 2,5kg ipv 5 per training. Volgende week moet de 160kg er dus aan gaan geloven.
Benches maar even een ego-check op gepakt, ga vanaf hier gewoon weer rustig doorbouwen. Techniek voelde beter en beter per set en ze gingen ook steeds harder omhoog. Prima.
Chins, VPR, nice. Volgende training 15kg eraan hangen.
MP's/BB curls de komende tijd rustig aan mee doen, verzwaren als t gaat en zo niet; ook geen probleem.
Incline CGBP had ik ****ing onderschat, was van plan 6jes te maken maar kwam op 3kwart van de 4de rep ineens een muur tegen haha. Dus twee triples gedraaid, ga reps toevoegen hierop.
Overige shit was een beetje aanklooien, wel best.

Overall een véél betere training dan vorige week, bench gaat ook wel goed komen op den duur.

Goede powertraining weer!

Verbaas me er best over dat je met zo'n dieet nog dit weg kan zetten. Misschien werkt het ook nog ook :p.

Oh, btw met een willekeurig ander thema voor je training had je overal nog 5kg erbij kunnen doen :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven