Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

De looks had je al maar de kracht is ook goed aan het komen nu, netjes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.562
WEEK 4 - CYCLE 1
LB1 31/07/2018

DEADLIFT 5/3/1 [75%/85%/95% @ 1RM 210]
5x155
3x177.5
1x195
1x205

LYING LEG CURLS
3x12x45

LEG EXTENSIONS
3x12x65

SLDL
3x12x90

LEG PRESS
3x12x220

Vroeg uit bed omdat ik nog langs de autokeuring moest en het laatste van mijn verhuis in orde moest brengen.
Best tevreden van de workout. Ik heb al weken zin in pizza, dus misschien ga ik daar vanavond wel werk van maken.

Vraag hier op het forum ook eens rond over hoe je de weken voor de meet moet aanpakken. Dat je zeker primed bent voor de grote dag. Ik sta met de nacht dus ik kan normaal zeker komen kijken ;)

Waar gaat de wedstrijd eigenlijk door? Ik vind nergens een bron

• #5.566
WEEK 4 - CYCLE 1
LB1 31/07/2018

warmup
20km fietsen

SQUAT 3x3x [90% @1RM 172.5]
3x3x152.5
+20x100

Gisteren een hoofdstuk in mijn leven kunnen afsluiten, en ook tevreden met de progressie die ik tegenwoordig maak, dus mezelf nog
eens getrakteerd op een pizza waarvan de deeg een lekkere lichte maar crunchy textuur had die tevens rijkelijk belegd was met een warm dekentje van kaas
met als afsluiter een pot Ben&Jerry's Peanut Butter Cups.

Vraag hier op het forum ook eens rond over hoe je de weken voor de meet moet aanpakken. Dat je zeker primed bent voor de grote dag. Ik sta met de nacht dus ik kan normaal zeker komen kijken ;)
Doe ik! Ik had eerst een piek-programma voor ogen, maar de wedstrijd werd opeens verplaatst (of ik had gewoon verkeerd gekeken) dus dat viel in duigen. Super dat je erbij wil en kan zijn.

Waar gaat de wedstrijd eigenlijk door? Ik vind nergens een bron
http://www.vgpf.be/VGPF/Kalender.html even naar beneden scrollen tot Powerlifting België

Thanks, neem ik dadelijk eens door!

• #5.567
WEEK 4 - CYCLE 1
UB2 - 02/08/2018

BENCH PRESS 3x3x [90% @ 130 1RM]
3x3x117.5

MILITARY PRESS 5/3//1 [75%/85%/95% @ 80 1RM]
5x57.5
3x65
1x72.5
1x77.5

ALTERNATE LAT PULLDOWN
3x10x70

MACHINE CROSSOVERS
3x10x65

DUMBBELL LATERAL RAISE
3x12x12

CLOSE-GRIP BENCH PRESS
3x15x70

STANDING CALF PRESS
3x10x220

Moet je je niet kwalificeren voor het VK of is dat enkel voor het BK?

• #5.569
Moet je je niet kwalificeren voor het VK of is dat enkel voor het BK?

"Om te kunnen deelnemen aan wedstrijden gewichtheffen en/of powerlifting (KBGV / VGPF / IWF, IPF) is het noodzakelijk om aangesloten te zijn bij een club die aangesloten is bij de VGPF. "
Voor de meeste wedstrijden (zoals de interclubs) in België zijn er geen minima vereist.
Om deel te nemen aan het Belgisch Kampioenschap zijn er wel minima. Voor het Vlaams Kampioenschap zijn er geen minima."

Als je niet outbombt, dan ben je met die stats toch ook gekwalificeerd voor BK? Doe je die ook mee?

• #5.572
WEEK 4 - CYCLE 1
LB2 - 04/08/2018

SQUAT 5/3//1 [75%/85%/95% + Joker Set @ 1RM 172.5]
5x130
3x147.5
1x162.5
1x170

LEG EXTENSIONS
3x12x70

LYING LEG CURLS
3x12x50

LEG PRESS
3x12x220

SLDL
3x12x90

STANDING CALF PRESS
3x12x220

Gisteren genoten van een dagje dierentuin en een BBQ met vrienden, vandaag een leuke squat sessie. Joker set ging wat moeizamer, maar ach.
Het leven kan soms mooi zijn.

Ziet er mooi uit man, ook die laatste nog :thumb:

BBQ gains! Ik vind die joker nog prima gaan zo met 170 kg.

Het valt mij trouwens op dat je de assistance relatief licht goed. Daar zou je meer uit kunnen halen toch?

zieke stats idd. En ook een mooi fysiek op je bw....hoelang ben je eigenlijk?

• #5.577

Het valt mij trouwens op dat je de assistance relatief licht goed. Daar zou je meer uit kunnen halen toch?
Dank je.
Dat kan misschien wel, maar tijdens die assistance oefeningen focus ik goed op die mind-mossel connectie en time under tension. Zo wat smijten met de gewichten heeft geen zin lijkt me.

zieke stats idd. En ook een mooi fysiek op je bw....hoelang ben je eigenlijk?
Dank je. Ik ben welgeteld 164 cm groot/klein. Jij mag kiezen.

Zo klein ben ik nu ook weer niet hoor. :roflol:

Denk dat neet bedoelde dat t er wel duidelijk ergens stond...maar zit op mn telefoon. pestkop neet

Toestellen in die gym voelen een stuk zwaarder aan dan commerciele gyms. Hardcore/oud/versleten/goed/geen idee maar het kickt je ass

zieke stats idd. En ook een mooi fysiek op je bw....hoe kort ben je eigenlijk?
Fixed

Sander, gisteren viel het me niet op, maar ik zie nu dat je knieën licht naar binnen tikken. Ik zie ook dat je relatief recht staat met je voeten. Mss kan het helpen om je tippen wat meer naar buiten te wijzen?
Wat denk jij @Guts ?

Terug
Naar boven