Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, T&G op het moment. Vind mn bank momenteel echt bizar zwak, na dit schema ga ik er echt wat aan doen.
Zodra ik weer ga bulken is de kans héél groot dat ik weer paused ga banken. Ben van plan weer regelmatig bij Spartacus te gaan trainen en dan moet je welDoe Paused, dat helpt echt op je bench. Heeft mij opzich ook wel geholpen.
Bench blijft sowieso een k*t oefening die amper vooruit wil gaan![]()

Leuk dat je volgt man! Welterusten.Ik ga je volgen. Zelf had ik me log dicht gegooid wegens tijd gebrek.
Maar dennis en jouw volgen kan prima
Ik ga wel pitten nu moet morgen werken!
Haha, alles wordt steeds beter zichtbaar maar ik ga voorlopig nog geen pics posten. Nog niet tevreden genoeg

Zie je zo!Lekkere training weer man. Ik zie je morgen bij Spartacus.![]()

Das nergens voor nodig, je gaat nu lekker toch? Thanks in elk geval

Naja, de squats van vorige week waren al t*ring zwaar. Dit zat er wel aan te komen daarop. Rest ging wel prima.Kracht begint toch wat minder te worden nu?
Hoeveel cycles wil je nog gaan doen?
Edit; over heen gelezen, nog 4 dus.

Disregard this shitKomende week in elk geval geen UD2. Morgen en maandag geen tijd om te depleten door studie en zaterdag training in Papendal waardoor mn hele cycle een zootje wordt.
Of ik daarna door ga met UD2 ben ik nog niet uit, ik zit nu op 85kg/15% en dat vind ik eigenlijk wel een goed punt om vanaf te gaan cleanbulken (ervan uitgaand dat ik in de -93 wil gaan tillen). Daarnaast is mn schooljaar af dus kan ik gaan trainen bij Spartacus, en daar trainen en cutten is zelfmoord.
Dus ja, ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen
Edit: Schooljaar is nog niet af, heb ook nog resits.. Kan dus zijn dat ik na komende week nog 2 cycles doe.
Ga komende week wél UD2 doen en tot na mn herexamens waarschijnlijk ook. Ga morgen namelijk proberen tussen twee examens in op en neer te gaan naar de gym en dan de rest van de cycle normaal doen.STraks sta je nog op 10% ofzo, kun je wel goed bulken vanaf daar![]()
Haha, mijn trainingsmaat zei precies hetzelfde! 'Weet je hoe lang en hoe dirty je kunt bulken vanaf 10%!? Jaaaaaaren!' haha.STraks sta je nog op 10% ofzo, kun je wel goed bulken vanaf daar![]()
Hmm..Hij wil als hij op de 10% staat naar de 6% gaan en wie weet een beginner Bodybuild wedstrijd meepakken.
Jup. Tis vrij komisch.
Snap het ook niet helemaal, die stokken zijn toch veel te licht om een goede techniek bij te brengen?
Nee. Ze leren hoe je op een verkeerde manier een houten stok boven je hoofd krijgt. Het zijn (sommige) aardige gasten maar als je wilt leren om te cleanen zou ik evt naar Tom Bruijn gaan of gewoon doen, filmen, kijken, voorbeelden kijken, Tommy Kono filmpjes checken, meer cleanen and repeat. Zelfde voor deadlift. Die shit filmen.
Prima chins Matthijs. Is dat een pr?
Stokken gebruiken we om mensen bewegingen voor te doen. Olympisch gewichtheffen is voor een veel groter deel neurologisch dan bv. powerlifting (vooral musculair). Door de beweging te maken (gewicht is daarbij niet belangrijk) train je het centraal zenuwstelsel. Uiteraard heeft een gewichtheffer ook baat bij meer kracht, maar dat is bij een beginner zelden de beperkende factor.
Ik kan je garanderen dat elke wereldkampioen ooit met een bezemsteel heeft geoefend.
---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------
Je bent welkom voor tips!