Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Round/ronde.
Haha, die depletions zijn zuur. Het is alleen maar een k*tgevoel tijdens de training en erna eigenlijk ook omdat je zo plat als een dubbeltje wordt (lege spieren).Is geen rocket science inderdaad, maar zo op het oog ziet het er vaag uit. Zo vond ik wendler toen ik dat voor het eerst zag (in jou log dacht ik) ook erg moeilijk terwijl het zo simpel als wat is.
Maar k*t training dan, ik zou elke keer balen als de week weer begint![]()

)Als je licht begint kun je wendler heel lang doortrekken voordat t zwaar wordt, en met heel lang bedoel ik 8-10 cycles oid. Hangt een beetje van je voeding en assistance af.Carbload kijk ik ook altijd naar uit (morgen dus)
Lijkt me inderdaad k*tgevoel, leeg, na zo'n training.
Wendler vind ik wel erg tof ja, ben benieuwd hoe ik het ga doen als de weights wat zwaarder worden! Ik moet trouwens ook écht een keertje begeleiding hebben, want mijn DL techniek is zwaar k*t + ik wil goed kunnen powercleanen. Maar ik ben gewoon té lui om een afspraak te maken bij USC, in de veronderstelling dat er wel goede begeleiding is ?

Carbload kijk ik ook altijd naar uit (morgen dus)
Lijkt me inderdaad k*tgevoel, leeg, na zo'n training.
Wendler vind ik wel erg tof ja, ben benieuwd hoe ik het ga doen als de weights wat zwaarder worden! Ik moet trouwens ook écht een keertje begeleiding hebben, want mijn DL techniek is zwaar k*t + ik wil goed kunnen powercleanen. Maar ik ben gewoon té lui om een afspraak te maken bij USC, in de veronderstelling dat er wel goede begeleiding is ?
Nee. Ze leren hoe je op een verkeerde manier een houten stok boven je hoofd krijgt. Het zijn (sommige) aardige gasten maar als je wilt leren om te cleanen zou ik evt naar Tom Bruijn gaan of gewoon doen, filmen, kijken, voorbeelden kijken, Tommy Kono filmpjes checken, meer cleanen and repeat. Zelfde voor deadlift. Die shit filmen.
Prima chins Matthijs. Is dat een pr?

Haha, zo vriendelijk ben ik wel. Denk dat die GHR pijn doen omdat ik de druk die op mn quads staat gewoon niet gewend ben, tis een soort foam roller massage. Moet eraan wennen.Goede chins maat
Misschien is het een idee dat ik een keer kom trainen als jij er bent, als je dan zo lief wilt zijn om DL techniek te checken
die GHR's, waarom doen die pijn aan je quads denk je? Vanwege het excentrisch contraheren?
edit: ik ben van plan om wendler zeker heel 2011 door te trekken, wie weet nog langer.

Geen PR, die staat op 14 geloof ik. Maar wel bij een lager BW.Nee. Ze leren hoe je op een verkeerde manier een houten stok boven je hoofd krijgt. Het zijn (sommige) aardige gasten maar als je wilt leren om te cleanen zou ik evt naar Tom Bruijn gaan of gewoon doen, filmen, kijken, voorbeelden kijken, Tommy Kono filmpjes checken, meer cleanen and repeat. Zelfde voor deadlift. Die shit filmen.
Prima chins Matthijs. Is dat een pr?
Thanks bro.
Haha, dit is geen logvervuiling hoor. Vind het wel boeiend eigenlijk.Tommy Kono staat in bladwijzer, ik doe het veel, filmen is een idee, maar 1 op 1 begeleiding gaat makkelijker. Jij hebt het je zelf ook aangeleerd? Je techniek vind ik erg netjes, maar volgens mij 'durf' jij er ook niet echt onder te springen en vang je hem liever hoog of zie ik dat verkeerd?
Sorry voor logvervuiling matthijs![]()

Thanks! Ja is inderdaad weinig, maar heb geen goede ervaringen met zware leg extensions en ik zie het nut er ook niet echt van in.super training weer kerel! maar waarom die extensions met maar 30 kg? Dat is wel erg weinig.

Tommy Kono staat in bladwijzer, ik doe het veel, filmen is een idee, maar 1 op 1 begeleiding gaat makkelijker. Jij hebt het je zelf ook aangeleerd? Je techniek vind ik erg netjes, maar volgens mij 'durf' jij er ook niet echt onder te springen en vang je hem liever hoog of zie ik dat verkeerd?
Sorry voor logvervuiling matthijs![]()

Ik heb het geleerd van Kingcain, een forummember waar ik mee train. Gaf hem gewoon een shakie na de training als hij mij iets van 2x per week een half uurtje hielp/coachte. Alleen moet je dan wel de mazzel hebben dat diegene waarvan je het leert er ook echt verstand van heeft en de tijd wil vrijmaken. Verder heb ik veel geleerd van kijken en die shit filmen (download kinovea, programma waarmee je de "bar path" kan volgen)
Daarom vind ik het ook onzin om geld te betalen voor een cursus waar je het uiteindelijk wel van kan leren maar het imo niet eens "goed" aanleert.
Verder heb ik kniekanker dus ik kan niet full cleanen/frontsquatten/squatten dus ik vang hem liever hoog op ja![]()

Thanks! Ja is inderdaad weinig, maar heb geen goede ervaringen met zware leg extensions en ik zie het nut er ook niet echt van in.
Powerlifting gezien dan, misschien dat t wel voor epische quad-ontwikkeling zorgt.. I dunno.![]()

Jup. Tis vrij komisch.Ik heb die cursus ook gedaanmaar gebruiken ze nu echt stokken ipv barbells??
Begin met 172,5 oid.