- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meeste moeite had ik met de vloeiende polsbewegingen, daar zit ik nog duidelijk onder niveau, met de rest kon ik aardig meekomen. Knie rotaties waren ook erg lastig om goed uit te voeren.Ik ken het filmpje en leuk om te zien hoe ze daar trainen. Deze is dan interessanter om te bekijken mbt swings. Vooral die gekleurde jori met spijkers erin van ik dacht 17kg per stuk.Vond dit wel een interessant filmpje
@UnCompress indien je het niet relevant vind verwijder ik het .

Dank Philo, ik heb ondertussen een aardig veelzijdige collectie aan trainingspullen.
Wanneer is het nou later in het jaar?Wanneer is het nou later in het jaar en komen er terug krachttrainingen?
Ja later 
Wanneer is het nou later in het jaar?Ja later
Lees anders eens de OP daar staat alles in. Nu doe ik alleen decompressie krachttrainingen en de squat als compressie training. Wanneer ik decompressie en compressie krachttrainingen ga combineren is afhankelijk van mijn herstel.

Het doel is om op de lange termijn deze restricties te laten verdwijnen en daardoor een betere krachtatleet te worden. De komende maanden staan krachttrainingen gebaseerd op decompressie en rotatie centraal met uitzondering van de squat die ik zal blijven doen. Later in het jaar zullen de conventionele krachttrainingen gebaseerd op compressie weer worden opgepakt.