TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
Ik moet omhoog springen om bij de stangen te komen en verloor aan een kant mijn grip. Ik slingerde hierdoor tegen een stang aan en verrekte mijn rug..
)
)
Mijn rug voelt nu (flink wat uren later) al een stuk beter, dus hoop dat ik morgen gewoon kan deadliften.ondanks je rug nog wel een aardige training gedraaid lijkt me.

)

2x een vpr dat is wel netjes,, die paused squats zullen wel hebben gebrand.
Thanks allemaal! En zijn om weer 5x5x80kg te kunnen benchen

Welkom! Haha voel mijn kuiten nu nog, maar ze doen idd echt pijn tijdens het trainen.Leuke log, weer een jonge gast die serieus bezig is. Goed hoor. Hoe waren de kuiten een dag later? Mijn ervaring is dat kuiten wel acuut pijn doen, maar dat je er later niet zoveel last van hebt.

(weer een goede mind mossel connectie)
)
Pull ups:
8xbw
8xbw
8xbw, meh.. voelde niet heel lekker![]()

Dank u!flink volume, lkkre training, paused bench is altijd lekker.
Hahaha, ach die pull ups komen vanzelf! En inderdaad lekker als je in een keer in je flow komt.8xbw voelde niet lekker, wel focke youLekkere train man, mooi hoe trainingen soms slecht beginnen maar steeds beter worden
![]()
Welkom Frank! Ja, miss zou het strength wise wel slimmer zijn om schouders eerst te doen. Zal is ff kijken hoe de komende weken gaan.Je bent goed bezig. Lekker fanatiek en veel gevarieerde oefeningenAls je schouders je zwakke plek zijn, dan zou ik proberen om hiermee te beginnen met je trainingen. Mijn schouders waren dramatisch (met name presses), maar sinds ik schouders als 1e spiergroep train, zijn ze stukken sterker geworden. I.i.g. goed dat je rotator cuff oefeningen doet als warning up!

). Zondag epic bulk day gehad, eerst brunchen bij de van der valk: 3 borden eten+ 1 bord toetjes en als avondeten bijna 2k calorieën gegeten bij de mac!

)
). Schouders waren sws beetje moe van de bench.
*kuch*
Morgen rustdag, teambuilding van het werk, dus vreten!Haha dat mag je zeker vragen hoor.Ik durf bijna niet te vragen wat je met die pols en schouders hebt uitgevreten (flinke smakkert gemaakt of zo...) maar toch goeie training weer. Geen wonder dat schouders 'een beetje moe' waren.
Was een beetje dom aant dansen met een meisje en ze flikkert voren en ik moest mezelf opvangen (pols klapte dubbel
). Ik denk ook dat al het typen van de laatste tijd voor kramp in mijn pols zorgt. Haha, achja volgende training hopelijk wel pijnloos trainen. De gewichten waren prima, maar het gevoel niet altijd. Succes met de 85kg, een dagje lekker vreten kan je hierbij zeker helpen!De bench en de pull ups waren zogezegd duidelijk de kers op de appelmoes van deze training*kuch* Ik zit trouwens precies op hetzelfde niveau met de bench. Hebben alleen nog geen 2x1,25 kg schijfjes, dus ik mag woensdag gelijk met 85 kg aan de bak
Morgen rustdag, teambuilding van het werk, dus vreten!
In before dit jaar 5x5x100kg
. Ah, ik denk dat ik sws 100 voor 1 kan benchen, pr van een paar maanden geleden(voordat ik voor een paar maanden ben gestopt) stond op 95kg. Zat toen met 5x5 op hetzelfde gewicht, alleen ging het toen heel wat moeizamer.