- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
Eens, en dan ook nog die squats achteraan!
Thanks Bricone en Frank!

Dankje Neet, ik snap je reactie wel, maar de reps voelde gewoon niet goed. Ik had het idee dat ik meer kapot maakte dan verbeterde zegmaar.Hoe zo kut? Zo'n volume doen niet veel mensen je na hoor. Die rug zal wel behoorlijk uitgewoond aanvoelen....
Daarom ga ik extra mijn onderrug en core trainen. 

Gainz were zeker made. Zeker met die paused benchEn dan nog ff 10x70 eruit rammen! Ik zou hem ook vaker erin moeten gooien.
Haha thanks voor de gain blessings!Hoppa lekkere train hoor, moet nog ff wat meer benchen zie ik![]()

Dankje voor je tips!Die OHP is alvast uitstekend voor je core en onderrug (als je hem tenminste staand doet). Netjes buik en rug aanspannen en mooi rechtop staan. Je kan je hammer curls ook met 1 arm doen, dan moet je behoorlijk met je core corrigeren om netjes recht te blijven staan. Two flies in one clap! 4x8 pullups is prima, met die bovenrug zit het wel goed!
Ohp doe ik idd staand. Bovenrug is idd prima, het is vooral mijn onderrug en core.

Dankje Frank! En met een bankje lunges doen snap ik heel goed!Lekkere training zeg! Met name de heftige squatsessie en die killing lunges! Ik doe ze tegenwoordig gewoon met een bankje; heb geen zin om ieder setje te sterven![]()
Succes met herstellen hiervanEn netjes op die squats!
Ben om 4 uur wakker geworden en nu is de spierpijn weer acceptabel haha. 

Volgende keer alle sets +5kg!

Dankje! Ja, de voelde tijdens het bankdrukken al wat en denk dat het moet ohpen en side raises miss wat teveel is geworden. Het is overigens dat eerste keer dat ik tijdens bankdrukken mijn schouders voelde. Moet hierbij zeggen dat ik dit weekend weinig nachtrust heb gehad.Pull ups met extra gewicht netjes hoor! Oei, voorzichtig zijn met schouders. Je zal niet de eerste zijn die een dramatische blessure oploopt in schouders. Heb je een idee welke oefeningen de boosdoener zijn?