MuscleMeat

Unleash! v3 - De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mss een idee René

Een actie zoals B&F's whey perfection samples hier op DBB voor de nieuwe Unleash. Als je overtuigt bent vh product (en ik geloof je) winnen we er allemaal bij (massaal samples verspreiden -> mensen blij met werking -> iedereen pot kopen) :D

EDIT0: Laat maar ben voor de UnleashV3 gegaan zal u'm toch een keer moeten proberen , net besteld.....

Laatst bewerkt:
Is er al nieuws ivm samples?

Ik zou dit product willen aanschaffen, maar wil eerst uitproberen of het wel het gewenste effect op me heeft.

Heb het product nu 3x gebruikt en was vantevoren kritisch, ik dacht echt dat het niks zou doen. Maar na 3 trainingen weet ik wel anders. Gewichten en herhalingen gaan omhoog dus dat is natuurlijk mooi. Enig nadeel is dat ik na elke training echt helemaal leeg en kapot ben, kan weinig anders dan dood op de bank liggen op dat moment.

Heerlijk getraind. half uurtje van tevoren op een lege maag een scoop genomen, en een lekkere rugtraining dr uitgeknald. Lekker opgepept en gewichten gingen veel makkelijker. Ben nu ook bezig met megagrow en volgens mij is dit een knalcombi! Beste pwo booster (tenminste na 1x gebruik) in mijn ogen.

Heerlijk getraind. half uurtje van tevoren op een lege maag een scoop genomen, en een lekkere rugtraining dr uitgeknald. Lekker opgepept en gewichten gingen veel makkelijker. Ben nu ook bezig met megagrow en volgens mij is dit een knalcombi! Beste pwo booster (tenminste na 1x gebruik) in mijn ogen.
eHehe das mooi om te horen mijn Energize is net op (op 2 na) dan kan ik morgen beginnen :cool:

topproduct! inderdaad de sterkste booster die ik tot nu toe heb gehad. ****ing veel energie, veel meer kracht en ook veel meer pomp. ik zou eigenlijk borts/triceps doen maar schouders en biceps ook maar meteen gedaan. gewoon omdat het zo lekker ging en stoppen geen optie was. thuis gekomenwel echt helemaal kapot haha. van mnij krijgt hij een dikke 10!

Ik heb het net (eerste keer) een minuut geleden genomen en mijn god wat is dit smerig zeg :roflol:
volgens mij ben ik de eerste die daar over begint ?!

lijkt me sterk dat ik de enige ben ???
maar goed gaat om de werking wat ik zo zal merken , ga zo beginnen met trainen...

Hoeveel mg cafeïne zit er nu in wnt daar antwoord je niet op Rene :(

er staat

Energy Complex (tyrosine, "cafeïne">caffeine anhydrous, guarana, groene thee extract, geranium olie, vinburnine) 1865 mg = meer als 1,8gram?

ik wil mijn hart niet op hol laten slaan, ik lees hier dat de energie heftig is maar zou het toch appreciëren moest ik weten dat dit niet gwn aan een overdosis "cafeïne">caffeine anhdrous ligt.. die geranium olie staat al op de doping lijst.. niet?

ik las pas dat je productsamenstellingen geen geheim waren (vroeger wel, nu niet meer zei je) het zou tof zijn dat je hier dan op antwoord :)

repost.. geen antwoord.. geen antwoord op pm..
ik was altijd positief over jullie maar dit vind ik niet echt klantvriendelijk :mad:
als het een geheim is, zeg dan gewoon dat het een geheim is maar negeren vind ik wat spijtig..

ik was altijd positief over jullie maar dit vind ik niet echt klantvriendelijk :mad:
als het een geheim is, zeg dan gewoon dat het een geheim is maar negeren vind ik wat spijtig..
Ze hebben nog helemaal niet gereageerd op dit topic sinds jij die vraag vroeg dus ze zijn waarschijnlijk even druk, en kunnen dus ook niet jou PM gelezen hebben. Als ze weer in dit topic antwoorden zullen ze jou vraag echt niet overslaan maar of ze het beantwoorden.. Stuur ze anders een email via xxlnutrtion.nl

Je trekt wel snel je conclusies over dat ze je negeren. beetje jammer.

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Ik heb het net (eerste keer) een minuut geleden genomen en mijn god wat is dit smerig zeg :roflol:

maar goed gaat om de werking wat ik zo zal merken , ga zo beginnen met trainen...

SnW vertel ons wat je van de sup vond;) aangezien je er al mee getraind hebt:D

Hmm mischien kan ik hier mijn vraag plaatsen

No explode heb ik aan tijdje gebruikt en tevsn ook de No explode NT (die zakjes)

Maar nu wil ik iets anders proberen en zit eigenlijk te denken aan deze Product van XXL

Als de kenners voor het zeggen hadden wat zouden julie proberen deze of toch de Nox pomp

ZIt te twijfelen of ik nou crack NOX pump of UnleahV3 moet gebruiken

Welke is the best bang voor the buck

Alvast bedankt voor jullie tips

Oowja hoeveel weken moet ik wachten om bv weer met pre workout te beginnen

Laatst bewerkt:

Nee ik vind het ook echt goor. Heb wel uitgevonden dat als je er meer water bij doet (400ml ipv 250ml) dat de smaak dan echt een stuk beter wordt. Nadeel is dan dat je meer slokken hebt :P.

Neus dicht en achterover gooien.
Dat spul is er voor het effect smaak is niet relevant :zuip:

Ik zal dit pas kopen nadat ik samples ervan heb verkregen, ik kan niet alleen door een paar meningen iets kopen waarvan ik niet eens weet of het wel effect op me zal hebben.

Wanneer komen samples nou? Ik las 2 weken geleden dat ze onderweg waren..

DAMN dat spul blijft geweldig.. al 5 keer mee getraint en de energie en pomp blijven monsterlijk.. smaak valt ook goed mee en het is vergeleken andere producten zeker niet duur.. IMO de beste pre workout die ik tot nu toe heb gehad :)

Hmm mischien kan ik hier mijn vraag plaatsen

No explode heb ik aan tijdje gebruikt en tevsn ook de No explode NT (die zakjes)

Maar nu wil ik iets anders proberen en zit eigenlijk te denken aan deze Product van XXL

Als de kenners voor het zeggen hadden wat zouden julie proberen deze of toch de Nox pomp

ZIt te twijfelen of ik nou crack NOX pump of UnleahV3 moet gebruiken

Welke is the best bang voor the buck

Alvast bedankt voor jullie tips

Oowja hoeveel weken moet ik wachten om bv weer met pre workout te beginnen

NOx en Unleash zijn qua boost gelijkaardig vind ik. Rekening houdend met het feit dat Unleash goedkoper is zou ik aanraden om die te nemen.

2 weekjes stoppen met een pwo kan voldoende zijn. Voor mij toch.

Ik zal dit pas kopen nadat ik samples ervan heb verkregen, ik kan niet alleen door een paar meningen iets kopen waarvan ik niet eens weet of het wel effect op me zal hebben.

Wanneer komen samples nou? Ik las 2 weken geleden dat ze onderweg waren..

Daar heb je gelijk in, elke lichaam reageert anders.

Wachtende....op de samples.

lekkere booster en smaakt ook nog lekker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven