Fitness Seller

Unleash! v3 - De sterkste Pre Workout Booster van dit moment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
lees wat renee zegt. De samenstelling komt niet boven de 30 gram uit. De samen stelling is DIK boven de 30 gram.. 44 zelfs? dus naar mijn mening kloppen de verhoudingen gewoon totaal niet. Weet iemand waar je producten kunt laten testen etc?

Tja, het is dus best vreemd idd. Misschien een typfout gemaakt ofzo?
Anders ben ik ook wel geintereseerd in de uitslag als dit getest word want ik gebruik het wel met alle plezier 3x in de week zo ongeveer:D...???

Het blijft wel heel geheimzinnig en mysterieus wanneer vraagtekens komen over de ingredienten.

Er was een paar keer gevraagd naar bijv. de hoeveelheden van Caffeine en Geranamine (ivm caffeine-overdose en dopingscontrole) maar daarop werd totaal geen antwoord gegeven.

Het valt mij op dat dit soort vragen direct worden vermeden en totaal genegeerd,

Nee dit kan echt niet , heb je wel smaakpapillen ? ???
ik weet best dat smaken verschillen maar dit is echt een bagger smaak :o
Ben het met je eens, V2 ging nog wel vond ik, maar heb net V3 op, maar de smaak is gewoon niet te doen.

Over de werking kan ik nog niets zeggen, ga ik straks uitproberen.

Ben het met je eens, V2 ging nog wel vond ik, maar heb net V3 op, maar de smaak is gewoon niet te doen.

Over de werking kan ik nog niets zeggen, ga ik straks uitproberen.

heb vandaag effe getest
maar ik waarschuw je het is echt goed spul
ben wel wat gewend maar is echt goed spul
niet te laat innemen anders kun je echt niet slapen
vandaag effe op het werk uitgeprobeerd om te zien wat het deed
en het doet z`n werk goed

Worden zaken als creatine etc. niet gerekend tot koolhydraten? Dus een overlap in ingredienten.

Wat wel een mogelijkheid is, Eiwitten en Koolhydraten staan weergegeven als per 100g en de andere stoffen per 30gram, dan kom je namelijk wel rond de 30g uit.

En volgensmij moesten de voedingswaarden (eiwitten, kh en vetten ect) in nederland verplicht per 100g genoteerd worden.

lees wat renee zegt. De samenstelling komt niet boven de 30 gram uit. De samen stelling is DIK boven de 30 gram.. 44 zelfs? dus naar mijn mening kloppen de verhoudingen gewoon totaal niet. Weet iemand waar je producten kunt laten testen etc?

Jij snapt het niet helemaal. 12gram eiwit +18gram koolhydraten is 30 gram. Je komt dus niet boven de 30 uit. Al het andere bestaat uit koolhydraten, eiwitten of bevat geen kcals.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Hoeveelheid per dosering van 30 gram:

Energie 111 kcal
Eiwitten 12 gram
Koolhydraten 18 gram
Vetten 0,0 gram
Vitamine C 44 mg
Vitamine B3 27 mg
Vitamine B11 275 mcg
Vitamine B12 1,5 ug
Creatine Monohydraat 6 gram
AAKG 3,6 gram
Beta Alanine 2,4 gram
Leucine 1,5 gram
Citrulline Malaat 1,2 gram
Taurine 1,2 gram

Hoe kan het dan dat ik rond de 43 gram uitkom?

Ik kom niet boven de 17 gram uit. De rest staat in blend of bij de overige ingredienten. Alles klopt dus gewoon.

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Het blijft wel heel geheimzinnig en mysterieus wanneer vraagtekens komen over de ingredienten.

Er was een paar keer gevraagd naar bijv. de hoeveelheden van Caffeine en Geranamine (ivm caffeine-overdose en dopingscontrole) maar daarop werd totaal geen antwoord gegeven.

Het valt mij op dat dit soort vragen direct worden vermeden en totaal genegeerd,

wat is de hoeveelheid caffeïne in Unleash V3? ik twijfel of ik daar nog een caffeïne tab zou bijdraaien als pre-workout.

Heb de gegevens hier niet liggen. Maar aan 1 schep Unleash v3 heb je genoeg. Edit: 280mg per dosering.

Inderdaad, totaal genegeerd :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Inderdaad, totaal genegeerd :rolleyes:

Ja sorry Mr. XXL-Fanboy, maar ik ga niet het hele forum/hun site rond neuzen voor een antwoord die je ergens staat. Pass de source.

Hoe zit het me Geranamine als je toch zo enthousiast bezig ben :rolleyes:

Ja sorry Mr. XXL-Fanboy, maar ik ga niet het hele forum/hun site rond neuzen voor een antwoord die je ergens staat. Pass de source.

Hoe zit het me Geranamine als je toch zo enthousiast bezig ben :rolleyes:

+1, check gewoon zijn laatste 100 posts.. :gay: oogje voor Rene zeker of mss mooie kortingen of sponsoring door XXL? maakt je ongeloofwaardig vind ik.

en inderdaad mijn post werd genegeerd en ook mijn PM naar Rene zelf, maar wel positief van je Brutez dat je hier die waarde wel post :thumbs: dat apprecieer ik! Er komen ook soms nog goede dingen uit je :D

Maar die andere waarden zou ik ook apprecieren, geranamine is illegaal voor topsporters, zou dan ook apprecieren hoeveel erin zit? gewoon heel dat energy complex wil ik wel eens weten want als ik lees dat er mensen van moeten kotsen na inname.. dan duidt dit dat er iets fout of teveel in zit.. mss is dit gewoon op te lossen door maar een halve scoop te nemen ofzo.. vandaar mijn interesse, het ziet er een goed product uit maar al dat geheimzinnige vind ik minder :mad: Pietje is een beer van een vent en als hij het al doorverkoopt..

+1, check gewoon zijn laatste 100 posts.. :gay: oogje voor Rene zeker of mss mooie kortingen of sponsoring door XXL? maakt je ongeloofwaardig vind ik.

en inderdaad mijn post werd genegeerd en ook mijn PM naar Rene zelf, maar wel positief van je Brutez dat je hier die waarde wel post :thumbs: dat apprecieer ik! Er komen ook soms nog goede dingen uit je :D

Maar die andere waarden zou ik ook apprecieren, geranamine is illegaal voor topsporters, zou dan ook apprecieren hoeveel erin zit? gewoon heel dat energy complex wil ik wel eens weten want als ik lees dat er mensen van moeten kotsen na inname.. dan duidt dit dat er iets fout of teveel in zit.. mss is dit gewoon op te lossen door maar een halve scoop te nemen ofzo.. vandaar mijn interesse, het ziet er een goed product uit maar al dat geheimzinnige vind ik minder :mad: Pietje is een beer van een vent en als hij het al doorverkoopt..

Met een halve/ 3 kwart scoop voel ik me toch stuk lekkerder gaan dan met een hele. Ook ben ik dan na t trainen(zoals nu) veel minder rot haha:D

Unleash v3 kan toch eigenlijk niet goed voor je zijn, het pept je helemaal op. Er moeten dan toch ook nadelige kanten aan zitten voor je lichaam, misschien niet voor je spieren dan maar ik denk dat je lever de stoffen toch ook zal moeten afbreken en dat hij er toch n behoorlijk karwijtje aan heeft ??

Unleash v3 kan toch eigenlijk niet goed voor je zijn, het pept je helemaal op. Er moeten dan toch ook nadelige kanten aan zitten voor je lichaam, misschien niet voor je spieren dan maar ik denk dat je lever de stoffen toch ook zal moeten afbreken en dat hij er toch n behoorlijk karwijtje aan heeft ??

goede eerste post en inderdaad je gaat eraan kapot jonguh!

Ik heb me sinds 1,5 week gewaagd aan de XXL Training Stack (Megagrow, unleash v3, EAS) en ook eens een pot whey "delicious" geprobeerd. Maar man man, wat zijn die smaken slecht.. Ongelovelijk. Ik vond mijn Xpand Xtreme Pump (raspberry) al smerig, maar unleash v3 slaat echt alles.. Het klinkt overdreven, maar ik kijk er echt gewoon iedere keer tegenop om het in te moeten nemen. Nooit heb ik zo een zure, bitter en misselijkmakend goedje naar binnen gegoten. En geloof me, ik ben echt geen zeikerd wat betreft smaak.
Wat bij mij dan ook als eerst "unleashed", zijn mijn darmen na 10 minuten, en zit dus meestal gelijk op de pot om te schijten.

Verder moet ik wel zeggen dat het zijn werk doet en ik er echt als een kanonskogel op ga. Ik heb een tijdje op no-xplode gelopen, en nu dan over op unleash v3. Maar heb weer heerlijke trainingen, die bij no-xplode uitbleven. Dus wat werking betreft ben ik er prima tevreden over!
Maarja vergeleken met het doorzettingsvermogen die al vereist is om het goedje naar binnen te krijgen, is een fatsoenlijk setje neerzetten een peuleschil ;)

Als er meerdere/betere smaken zouden komen voor unleash, zou het zeker 1 van mn favorieten kunnen worden.

• Topic Starter Topic Starter

Ik vermeid en negeer niets. Met zoveel posts op het forum en op onze site zie ik wel eens iets over het hoofd (net als jij ;) ).

Het antwoord van de cafeine heb je al. De blends geven we niet weer. Dat is onze formule en die geven we niet weg. Dat doet Coca Cola en Calve pindakaas ook niet.

Unleash v3 is gewoon een topper. 95% vind het een geweldig product. Er zijn altijd mensen die minder of overdreven op een product reageren. Dat heb je altijd, zeker met pwo supps. Alle info op het label klopt gewoon, dus ik snap de comotie niet zo.

Ik vermeid en negeer niets. Met zoveel posts op het forum en op onze site zie ik wel eens iets over het hoofd (net als jij ;) ).

Het antwoord van de cafeine heb je al. De blends geven we niet weer. Dat is onze formule en die geven we niet weg. Dat doet Coca Cola en Calve pindakaas ook niet.

Unleash v3 is gewoon een topper. 95% vind het een geweldig product. Er zijn altijd mensen die minder of overdreven op een product reageren. Dat heb je altijd, zeker met pwo supps. Alle info op het label klopt gewoon, dus ik snap de comotie niet zo.

Nee Renee, het is geen commotie maar meer onduidelijkheden.

Eerder had je aangegeven dat je aan het denken was om de ingredienten-inhoud te publiceren.

De caffeine/geranium gehalte zijn al vele malen in verschillende posts gevraagd in dit topic en toch werd er geen reactie op gegeven. Mensen claimden ook dat ze jou via de pm hadden benaderd zonder reactie, maar dat is iets persoonlijks.
Zelf heb ik geen pm gestuurd over deze vraag, hoewel mijn ervaring is dat je altijd op mijn pm's antwoord gaf en dat geef ik gewoon eerlijk toe ;)

Anyway, ik denk eerder dat je het formule niet weg wel geven en dat mag je gerust zeggen, dan ben je ook van de ellende af.
Zelf wilde ik het geranium weten om dit te vergelijken met andere pre-workouts (en eventueel dopingscontrole), maar als je het niet weg wil geven dan respecteer je keuze ;)

Laatst bewerkt:
Geranium valt onder dopingwet dus mag je helemaal niet nemen dan toch? Dus waarom moeilijk doen over de hoeveelheid? Je weet dat het er in zit dus als je een wedstrijd gaat doen gewoon helemaal niet nemen lijkt mij het verstandigst...

Ik moet zeggen: Unleash werkt als een tiet :D Ik ga er harder op dan NOX PUMP of Jack3d. Geen idee hoeveel geramine hierin zit, maar de werking de 1e twee keren voelt alsof je een half pilletje achterover hebt geslagen. Je hebt echt het idee alsof je in ´de zone´ zit. XXL: TOP! (Y)

Ik heb nu al veel over Unleash V3 gelezen...
Hoe vinden jullie dat het zich verhoud in vergelijking met NOX Pump (dat ik nu gebruik)
Want lees hier dingen over de smaak, ik vind NOX Pump ook redelijk smerig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven