Takashi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben het met je eens, V2 ging nog wel vond ik, maar heb net V3 op, maar de smaak is gewoon niet te doen.Nee dit kan echt niet , heb je wel smaakpapillen ?
ik weet best dat smaken verschillen maar dit is echt een bagger smaak![]()
Ben het met je eens, V2 ging nog wel vond ik, maar heb net V3 op, maar de smaak is gewoon niet te doen.
Over de werking kan ik nog niets zeggen, ga ik straks uitproberen.
Worden zaken als creatine etc. niet gerekend tot koolhydraten? Dus een overlap in ingredienten.

lees wat renee zegt. De samenstelling komt niet boven de 30 gram uit. De samen stelling is DIK boven de 30 gram.. 44 zelfs? dus naar mijn mening kloppen de verhoudingen gewoon totaal niet. Weet iemand waar je producten kunt laten testen etc?
Hoeveelheid per dosering van 30 gram:
Energie 111 kcal
Eiwitten 12 gram
Koolhydraten 18 gram
Vetten 0,0 gram
Vitamine C 44 mg
Vitamine B3 27 mg
Vitamine B11 275 mcg
Vitamine B12 1,5 ug
Creatine Monohydraat 6 gram
AAKG 3,6 gram
Beta Alanine 2,4 gram
Leucine 1,5 gram
Citrulline Malaat 1,2 gram
Taurine 1,2 gram
Hoe kan het dan dat ik rond de 43 gram uitkom?
Het blijft wel heel geheimzinnig en mysterieus wanneer vraagtekens komen over de ingredienten.
Er was een paar keer gevraagd naar bijv. de hoeveelheden van Caffeine en Geranamine (ivm caffeine-overdose en dopingscontrole) maar daarop werd totaal geen antwoord gegeven.
Het valt mij op dat dit soort vragen direct worden vermeden en totaal genegeerd,
wat is de hoeveelheid caffeïne in Unleash V3? ik twijfel of ik daar nog een caffeïne tab zou bijdraaien als pre-workout.
Heb de gegevens hier niet liggen. Maar aan 1 schep Unleash v3 heb je genoeg. Edit: 280mg per dosering.

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------
Inderdaad, totaal genegeerd![]()

Ja sorry Mr. XXL-Fanboy, maar ik ga niet het hele forum/hun site rond neuzen voor een antwoord die je ergens staat. Pass de source.
Hoe zit het me Geranamine als je toch zo enthousiast bezig ben![]()
oogje voor Rene zeker of mss mooie kortingen of sponsoring door XXL? maakt je ongeloofwaardig vind ik.
Pietje is een beer van een vent en als hij het al doorverkoopt..+1, check gewoon zijn laatste 100 posts..oogje voor Rene zeker of mss mooie kortingen of sponsoring door XXL? maakt je ongeloofwaardig vind ik.
en inderdaad mijn post werd genegeerd en ook mijn PM naar Rene zelf, maar wel positief van je Brutez dat je hier die waarde wel postdat apprecieer ik! Er komen ook soms nog goede dingen uit je
Maar die andere waarden zou ik ook apprecieren, geranamine is illegaal voor topsporters, zou dan ook apprecieren hoeveel erin zit? gewoon heel dat energy complex wil ik wel eens weten want als ik lees dat er mensen van moeten kotsen na inname.. dan duidt dit dat er iets fout of teveel in zit.. mss is dit gewoon op te lossen door maar een halve scoop te nemen ofzo.. vandaar mijn interesse, het ziet er een goed product uit maar al dat geheimzinnige vind ik minderPietje is een beer van een vent en als hij het al doorverkoopt..

Unleash v3 kan toch eigenlijk niet goed voor je zijn, het pept je helemaal op. Er moeten dan toch ook nadelige kanten aan zitten voor je lichaam, misschien niet voor je spieren dan maar ik denk dat je lever de stoffen toch ook zal moeten afbreken en dat hij er toch n behoorlijk karwijtje aan heeft ??

Het blijft wel heel geheimzinnig en mysterieus wanneer vraagtekens komen over de ingredienten.
Er was een paar keer gevraagd naar bijv. de hoeveelheden van Caffeine en Geranamine (ivm caffeine-overdose en dopingscontrole) maar daarop werd totaal geen antwoord gegeven.
Het valt mij op dat dit soort vragen direct worden vermeden en totaal genegeerd,
).Ik vermeid en negeer niets. Met zoveel posts op het forum en op onze site zie ik wel eens iets over het hoofd (net als jij).
Het antwoord van de cafeine heb je al. De blends geven we niet weer. Dat is onze formule en die geven we niet weg. Dat doet Coca Cola en Calve pindakaas ook niet.
Unleash v3 is gewoon een topper. 95% vind het een geweldig product. Er zijn altijd mensen die minder of overdreven op een product reageren. Dat heb je altijd, zeker met pwo supps. Alle info op het label klopt gewoon, dus ik snap de comotie niet zo.