MuscleMeat

Update en foto's van 9mnd training na zwangerschap

Hmm 1e foto zie je er lekker stevig uit, op de volgende foto's kun je goed zien dat het verval intreedt. Zonde dat het zo kan gaan.;)

Dat hem je toch maar mooi geflikt, super!!! :woot:

Goed gedaan hoor!!!! Mag je trots op zijn! Enorme verbetering!

Flinke chest. :thumbup:

:bow2:

en dan al die vrouwtjes van 25 horen zeuren; ja maar het lukt gewoon niet -.-'

Superveelrespect!

fap fap fap

Volgens mij ben jij een topper!
Super progressie :thumbs:

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

:bow2:

en dan al die vrouwtjes van 25 horen zeuren; ja maar het lukt gewoon niet -.-'

Superveelrespect!

Idd ik schrik vooral als ik zie hoeveel jonge meiden er al overgwicht hebben.

Volgens mij ben jij een topper!
Super progressie :thumbs:

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Idd ik schrik vooral als ik zie hoeveel jonge meiden er al overgwicht hebben.

inderdaad... valt me de laatste tijd ook meer en meer op hoeveel jonge mensen er al met overwicht kampen :s

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren zag ik tot mijn grote verbazing 2 meiden (van een jaar of 18 en niet slank) de kleedkamer in de sportschool uit lopen met een grote zak snoep. Lekker zo na de training jezelf weer volproppen met zooi...dat is toch het toppunt!? Waar doe je het dan voor? Snap jij het dan snap ik het.....

Gisteren zag ik tot mijn grote verbazing 2 meiden (van een jaar of 18 en niet slank) de kleedkamer in de sportschool uit lopen met een grote zak snoep. Lekker zo na de training jezelf weer volproppen met zooi...dat is toch het toppunt!? Waar doe je het dan voor? Snap jij het dan snap ik het.....

Idd wat debiel! Geloof dat ik mij dan met moeite stil kon houden :D

Denk dat die meiden de aandacht leuk vinden.. in de sportschool ?!
weet het anders ook niet :o

betaal je werkelijk voor lul....

Netjes, en een goed voorbeeld. Ik ben ook absoluut niet van plan om zo'n moeke te worden.

Super!!!!!!!!!

Need to say more;)

zeeeeeeeeer netjes!

Terug
Naar boven