AndroidHealthClinic

Update en foto's van 9mnd training na zwangerschap

Je mag trots op jezelf zijn, iets wat menig vrouw nooit zal bereiken.;)

Respect voor jou progressie!

rolmodel voor velen ;)

Moeders met de ambitie om eruit te zijn als een jeugdig tienermeisje. Zo zie ik het graag.

Hier kunnen de Nellie Kroesen inclusief de hele emancipatiegolf een voorbeeld aan nemen, doen wat vrouwen moeten doen: volslank zijn, lang sT haar onderhouden, roze schaapjes tellen en schijnen.

wauw respect hoor!
Hoe zag je er trouwens uit voor je zwanger was?

En heb je verder geen striea er aan over gehouden?

edit; before foto's staan bij je pics :)

Heel goed resultaat. Hopelijk zijn je borsten niet gaan hangen. Dat zie je toch best veel als vrouwen zijn afgevallen.

Heel netjes. Mooi streven ook.

prachtig:clap:

Miekster...daar kan Mikki een voorbeeld aan nemen:D

• Topic Starter Topic Starter
Thanx for the comments!

Gelukkig heb ik geen striemen overgehouden aan de zwangerschap, ze zeggen dat dit erfelijk bepaald is, maar daarnaast ben ik ook erg precies in de huidverzorging. Heb het idee dat alles (ja zelfs mijn borsten!;)) weer makkelijker strak trekt doordat de huid elastisch blijft.

Ik train 4x in de week. Fitness en 40 min cardio daarna. Ik eet volgens schema's uit het boek "De ene calorie is de andere niet" van Jan de Weerd. Daarnaast nog een extra eiwitshake per dag.

Moet zeggen dat ik sinds september niet zo heel precies meer ben met het eten d.w.z ik eet goed, maar neem nu wel eens wat vaker een roseetje of wat chips. Als ik dit niet had gedaan had ik zeker mijn doel al bereikt, maar het moet wel leuk blijven en geen obsessie worden vind ik voor mezelf.

je zou niet zeggen dat je zwanger bent geweest :O
zeer mooi..

foto's van de baby? xD

Niets dan respect voor dit :thumbs:

heel erg goed gedaan :thumb:

Ik kan alleen maar zeggen dat het een erg goede vooruitgang is! :clap: :thumbup:

goed zo

Terug
Naar boven