Fitness Seller

(V)log mee met jaywhey.

Je kan best groot worden if you play your cards right in de youtube buisness (en er valt ook serieus geld in te verdienen). Maar je moet goeie duidelijk content neerzetten. Consistentie is key. Zeg Woensdag en Zaterdag een video. Woensdag een vlog waarin training, food etcetera. Zaterdag een informatieve video. Lurk op andere grote youtubers hun channel. Bekijk Student Aesthetics. Elke week een x aantal content waarvan een strak schedule. Dat is wat mensen willen zien.

Ik zou niet alleen content maken voor de hardkoor bodybuilder friends, want daar ga je niet groot van worden. Iig als dat je goal is zou ik het anders aanpakken.

Guys, ik zou heellll graag jullie feedback willen. Ik ben een beetje aan het rommelen met editting, maar ik heb geen tijd om nu in programmas zoals première pro te duiken; ik wil alleen mn content quality wel wat upgraden. Hoe vinden jullie dit voorbeeld?
Commentaar / kritiek / tips / feedback heellll erg welkom

Ik vind zelf vaak die trainings videos beetje, mwoa. In jouw geval is het aardig close-up achtig met nog wat gekreun. No offence maar denk dat dat soort content het het beste doet onder de liefhebbers if you know what I mean.

Qua oefeningen en reps. Iedereen is anders en afhankelijk van veel factoren, waaronder je supplementen stack, zal eea wel/niet nuttig zijn.

De manier waarop de pro's trainen bv, veel van die machines etc. Trainen op pomp, of 2x op een dag etc. Dat is niet the way to go voor de meeste. Zelf hecht ik niet zo veel waarde aan die content.

Ik vind jou take op voeding nuttig en je vlogs wel lachen. Het train gedeelte dat geloof ik wel.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan best groot worden if you play your cards right in de youtube buisness (en er valt ook serieus geld in te verdienen). Maar je moet goeie duidelijk content neerzetten. Consistentie is key. Zeg Woensdag en Zaterdag een video. Woensdag een vlog waarin training, food etcetera. Zaterdag een informatieve video. Lurk op andere grote youtubers hun channel. Bekijk Student Aesthetics. Elke week een x aantal content waarvan een strak schedule. Dat is wat mensen willen zien.

Ik zou niet alleen content maken voor de hardkoor bodybuilder friends, want daar ga je niet groot van worden. Iig als dat je goal is zou ik het anders aanpakken.

Ik vind zelf vaak die trainings videos beetje, mwoa. In jouw geval is het aardig close-up achtig met nog wat gekreun. No offence maar denk dat dat soort content het het beste doet onder de liefhebbers if you know what I mean.

Qua oefeningen en reps. Iedereen is anders en afhankelijk van veel factoren, waaronder je supplementen stack, zal eea wel/niet nuttig zijn.

De manier waarop de pro's trainen bv, veel van die machines etc. Trainen op pomp, of 2x op een dag etc. Dat is niet the way to go voor de meeste. Zelf hecht ik niet zo veel waarde aan die content.

Ik vind jou take op voeding nuttig en je vlogs wel lachen. Het train gedeelte dat geloof ik wel.

commentaar waar ik wat mee kan. thanks guys.

maak deze train vid ff af sowieso maar ik ga er eventjes goed over nadenken

op fibo nog goeie contacten ofzo opgedaan?

nieuwe vlog online waarin een een paar vragen rond voeding behandel, en daarachteraan is te zien hoe ik mn schouders train ondanks blessure. @Rob G geluid uit, mocht je willen kijken ivm gekreun haha

nieuwe vlog online waarin een een paar vragen rond voeding behandel, en daarachteraan is te zien hoe ik mn schouders train ondanks blessure. @Rob G geluid uit, mocht je willen kijken ivm gekreun haha

lekker @Jwdoetookmee, gelijk gecheckt toen ik de melding kreeg. Vind het wel grappig om te zien hoe iemand zijn kijk op dingen kan veranderen..

o en nog 1 tip: ik zou ook proberen een soort van intro in je vlogs te editen... je had laatst dat Huhwat filmpje toch? als je die een beetje aanpast heb je in principe al een grappige intro voor je vlogs. Keep them going :thumb:

Whehe goed log.

En idd je moet nog wel ff een 5% intro muziekje hebben.

Heb je nog dexa gedaan voor je wedstrijd?

Als ik het goed begrijp is het nu meer rijst+tartaar en minder iifym?

Nieuwe vlog online weer! Paar vraagjes beantwoord over voeding en werktempo, en verder hoe de rebound verloopt en wat de plannen daarna zijn!

Oja nog een tip. Thumbails. Gotta catch dem new subs

Goeie vlog:) Leuk dat je dit blijft doen bro

Yo JW denk jij niet dat je al die pijntjes en shit krijgt door al die wijven apparaten?

Is de nieuwe wetenschap zo dat apparaten >> free weight?

Kijk naar de good old days. Alle helden. Dat was free weight. Zelfs Shawn Ray, die voor mij toch wel gewoon het toonbeeld van perfectie is, was van de dumbbells en barbells.

Plate loaded cable crap. Ik krijg al pijn in mijn gewrichten als ik er aan denk man. Die shit is gewoon marketing om die troep te verkopen.

Dis is whatsupp yo.

Yo JW denk jij niet dat je al die pijntjes en shit krijgt door al die wijven apparaten?

Kijk naar de good old days. Alle helden. Dat was free weight. Zelfs Shawn Ray, die voor mij toch wel gewoon het toonbeeld van perfectie is, was van de dumbbells en barbells.

Plate loaded cable crap. Ik krijg al pijn in mijn gewrichten als ik er aan denk man. Die shit is gewoon marketing om die troep te verkopen.

Dis is whatsupp yo.

well, yes, ofc kan je een superfysiek bouwen met straight sets en oldschool liften; daar zijn zat voorbeelden van. Maar load is niet de enige factor die bepalend is voor spiergroei; ik vind die Mi40 gym shit echt supertof. Oefeningen benaderen vanuit trekkrachten, vectors, etc. Op die manier kan je met minder load alsnog je spieren dwingen te groeien. Mijn schouders voelen beter na een sessie cable flyes dan na en flinke sessie bankdrukken. Qua kracht zit het prima bij me zoals je wellicht weet, maar ik moet de grenzen op die manier gewoon niet opzoeken.
Vind ik dat jammer? Ja best wel; but i am in this for the long run

Je traps en schouders zijn wel ziek gegroeit valt echt op in je laatste vlog^^

Dis is whatsupp yo.

Jay cutler gebruikte ook vooral machines markus ruhl(lee priest etc ook) ook die zijn ectos dan?

Deze personen hebben toevallig ook geen permanente blessures vergeleken met Dorian ,Ronnie ....

Laatst bewerkt:
Ja maar, jongens, en het ego dan...?

Goed het zal vast effectief zijn. Blesure is idd niet zo aangenaam. Train zelf nu toch al meer dan 15 jaar blessure vrij met de squats en deadlifts. Maar wellicht wordt het een ander verhaal wanneer "je spieren zo snel sterker worden dat je pezen het niet bij kenne benen".

Het doet mij wel pijn om JW in een basicfit (!!!! Een BASIC FIT ga daar eens trainen voor de grap echt srs) met al die kabeltjes te zien enzo. Die dvd gaat niet viral jonge. Wellicht beter voor giro 555 spotje.

Ik kan daar echt niet fatsoenlijk uit de voeten bij die 'goedkope' gyms. Vind die gewichten alleen al irritant. Bankjes. BasicMocro's overal. Ben toch wel bij een aantal vestigingen binnen geweest.

Ik wil gewoon een rode schijf die 25 kg weegt, een blauwe van 20, gele van 15 en een groene van 10. Allemaal dezelfde diameter. Klaar. Wordt alleen al irritant van die had plastic units aan van die stangen die te klein of te licht of te weinig zijn. Brrr.

Nieuwe vlog online. Deze keer over mijn transformatie de afgelopen 2.5 jaar, en waarom bodybuilders nooit een keer tevreden lijken te zijn; "is het niet een keertje genoeg geweest?"

Likes, comments en shares vindikheellief <3

Terug
Naar boven