- Waardering
- 1.838
- Lengte
- 1m69
- Vetpercentage
- 12%
Misschien foto's iets langer in beeld laten, zo'n 2 sec. Nu moest ik elke keer terug spoelen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien foto's iets langer in beeld laten, zo'n 2 sec. Nu moest ik elke keer terug spoelen

Hahah ik genoot er minder van =(Weet je wat ik nog het mooiste vond?
Die spontane momenten.
VOlgens mij was je aan het depleten toen voor je 1ste contest.
ff wat boodschappen doen (lopend)
En toen je er bijna was: kut, portomennee vergeten
Dat zijn de beste momenten man
Dat hoofd van jou toen.
thanks broMooi laatste vlogje. Ik zie het nu en heb toevallig gisteren echt een identiek verhaal zitten vertellen tegen iemand. Er is geen einde. In mijn geval is het wat minder extreem. Maar ook vaak krijg ik wel eens de vraag van ja waarom op een bepaalde manier eten, leven, etc. simpel. Je doet een sport en je wilt jezelf verbeteren. Voor mij hoeft daar niet alles voor te wijken maar het is niet alsof je beetje fanatiek gaat hardlopen en als je dan bepaalde tijd neer hebt gezet je het wel prima vind.
Sure er komt dat punt van verzadiging maar dan kies je nieuwe afstanden of wijk je af naar een wat andere niche binnen hetzelfde genre.
Lekker bezig pik.
Is de inspiratie op? Of gewoon druk met andere zaken?
).Mooi blog. Maar ergens bekruipt me ook het gevoel dat je wellicht tijdens je voorbereiding leeft in een 'high'. Je neemt 150 gram creatine per dag en bent helemaal het mannetje. Wellicht ben je van jezelf wat introverter en nu tijdens 'de comedown' ben je inderdaad 'kleiner', maar misschien ook mentaal gezien je geen creatine meer neemt. Jezelf terug zien op camera kan dan best confronterend zijn. Wellicht of je wakker wordt uit een dronk en denkt wat heb ik toch gedaan?
Misschien mag ik dat niet zo zeggen. If so, laat je dan niet gek maken pik. Je vlogs waren lachen, je hebt geknalt en je moet nu genieten en terug kijken op hoe tof het was. Schijt aan wat mensen denken. Je verliest wat vrienden. Boeien. Mensen die oordelen etc die zal je nog heel veel tegen komen in je leven, geloof me.
Mensen die het niet kunnen hebben dat je even 3 maanden je telefoon niet op neemt moeten niet moeilijk doen. Geloof me het zijn dat soort mensen die je nog eens een stok tussen je staken steken als je de winnende sprint aan het maken bent.
'Minder sociaal' etc, sorry maar als je 3 maanden op wereldreis was dan was het geen probleem geweest. Dit is iets wat jij altijd hebt willen doen en heb kunnen doen. Dit kan niemand je meer afnemen. Het enige wat ze kunnen doen is de herinnering er aan verpesten voor je. f**k dat!
Zoals je zelf al zet, dit soort momentjes is gewoon het kaf van de koren scheiden. Sure misschien voel je je nu even minder tof. De mensen die dat er nu in gaan zitten wrijven daar voor moet je op je hoede zijn!
Dat zijn de mensen die zelf nooit een risicotje nemen en altijd maar in de pas lopen. Je moet leven gast. In de pas lopen kan je altijd nog. Als jij een keer op je sterfbed ligt dan denk je hier en terug en dan weet je dat het wel fucking vet was.
De mensen die je toen steunde en nu gewoon relaxed zijn, dat zijn de mensen waar je echt wat aan hebt. De rest daar loopt de hele wereld vol van. Die kom je voldoende tegen en daar zal je wel vaker last van hebben.
Laat je niet gek maken kerel. Zit allemaal in je kopje en je moet er niet naar luisteren. Zet pumping iron nog eens aan en weet dat jij wel de ballen had (had ja).
no im not bruh. pc naar de klote, dus morgen eventjes wat klooie met die youtube editor ipv mn normale edit programma