XXL Nutrition

(V)log mee met jaywhey.

Je kan toch ff de uitslag hier neer zetten? Kost 1 minuut. Sneller dan vloggen dat je geen tijd hebt om mensen te laten weten hoe het ging.

Goed wat ik begrijp zal je geen hoge ogen gegooid hebben binnen de klasse waar je in zat, waar het op lijkt dat die net te hoog voor je was uit gevallen. Dat is klote. Had het je gegund met je toewijding, op zeker. Goed, volgende keer herkansing. Succes er mee pik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb volgens mij alle foto's vn jou gepost (zal ze anders allemaal nog wel een x posten..)

Ik heb nog een filmpje van je i walk. Die is helaas te groot om hem hier te uploaden. Enig idee hoe het wel kan?
Rapidshare en mailen? Of youtube en linkje?

Rapidshare en mailen? Of youtube en linkje?
Dacht omdat het een filmpje van jou is, beetje raar als ik hem dan ipload op yt :p wil hem best uploaden of naar je mailen. Als je wil dat ik hem upload, doe ik dat morgen. Als je hem per mail wil moet je ff je mail sturen via pm.

Hij is toch nog 3e geworden in -100?
Las ik op insta

Nette positie. Heb je vlogs wel met plezier gekeken. Hoe meer je een soort aanhankelijke zombie van je coach werd was mooie evolutie.

Goed benieuwd naar je eigen retrospect verhaal. Iig nette prestatie.

Welk gewicht had hij dan? Net boven 90kg dan?

Kut zeg, ik denk dat hij in -90kg iedereen had weggeblazen!

Zeker weten! Dan hebben judoka's het iets makkelijker.. als je al zo laag in je vp staat is 2kg extra afvallen een onbegonnen en zelfs gevaarlijke taak.

Ga je nog een wedstrijd doen? Heb je een poseer coach?

benieuwd naar je commentaar jw... als ik het goed begrijp ergens met onderin de 90 toch nog 3e worden op de -100?? Klasse man!

Was er nog eentje die derde werd met 72 kg op de -80 :)

benieuwd naar je commentaar jw... als ik het goed begrijp ergens met onderin de 90 toch nog 3e worden op de -100?? Klasse man!

Was er nog eentje die derde werd met 72 kg op de -80 :)
Zag die voorbij komen indd. Wordt een freak als die 6-7kg erbij op plakt

Weet niet wie er hier nog meer was, maar voor de mensen die hem gezien hebben... Wat vonden jullie van die aziaat? Die was wel echt woah

Weet niet wie er hier nog meer was, maar voor de mensen die hem gezien hebben... Wat vonden jullie van die aziaat? Die was wel echt woah
Was er niet bij maar veel foto's en filmpjes gezien.

Maar jeezus wat stond die vent er een partij goed bij! Zoals oma zei op 1 van haar filmpjes; dit is nou Classic en zo hoort het eruit te zien! Prachtig fysiek en die posing! Geweldig om te zien.
We zullen hem wel weer tijdens de GP zien denk ik

Terug
Naar boven