- Waardering
- 186
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 57kg
- Vetpercentage
- 6%
Tegen een bodybuilder zeggen dat je een filmpje van z'n i-walk hebt is wel echt onder de gordel, maat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen een bodybuilder zeggen dat je een filmpje van z'n i-walk hebt is wel echt onder de gordel, maat

Rapidshare en mailen? Of youtube en linkje?Ik heb volgens mij alle foto's vn jou gepost (zal ze anders allemaal nog wel een x posten..)
Ik heb nog een filmpje van je i walk. Die is helaas te groot om hem hier te uploaden. Enig idee hoe het wel kan?
Call me dumb maar snap niet waaromTegen een bodybuilder zeggen dat je een filmpje van z'n i-walk hebt is wel echt onder de gordel, maat![]()

Dacht omdat het een filmpje van jou is, beetje raar als ik hem dan ipload op yt
wil hem best uploaden of naar je mailen. Als je wil dat ik hem upload, doe ik dat morgen. Als je hem per mail wil moet je ff je mail sturen via pm.Bikinimeisjes doen een I walk. Jw doet een routine. Met een overigens prachtig uitgezocht nummer!
Oohh my bad sorry voor de beledigingBikinimeisjes doen een I walk. Jw doet een routine. Met een overigens prachtig uitgezocht nummer!
dacht dat die commentator het ook zei. Misunderstood.KloptHij is toch nog 3e geworden in -100?
Las ik op insta
Dacht geen first call out en dan toch top drie?Hij is toch nog 3e geworden in -100?
Las ik op insta
Deden 4 man mee
Zag die voorbij komen indd. Wordt een freak als die 6-7kg erbij op plaktbenieuwd naar je commentaar jw... als ik het goed begrijp ergens met onderin de 90 toch nog 3e worden op de -100?? Klasse man!
Was er nog eentje die derde werd met 72 kg op de -80![]()
Was er niet bij maar veel foto's en filmpjes gezien.Weet niet wie er hier nog meer was, maar voor de mensen die hem gezien hebben... Wat vonden jullie van die aziaat? Die was wel echt woah