MuscleMeat

(V)log mee met jaywhey.

Helaas geen first call out

IMG_3279.JPG

IMG_3281.JPG

IMG_3282.JPG

IMG_3284.JPG

IMG_3286.JPG

geen first call out?
zoveel kanonnen in -100?

Damn, ben benieuwd naar de rest dan

Idem. Niet verwacht dit.

Hoe dan, die shape op foto's die ik langs zag komen was echt ziek.

Leuk man heb alles doorlopen en filmpjes bekeken :clap:

joh, sta je in de -100 klasse? meende dat je -90 ging doen :)

Rip filmpje is te groot :roflol: kan niet uploaden.

Kan wel op yt uploaden maar misschien handig om ff te wachten?

f**k. Balen zeg! :( Ik had ook verwacht dat je 90 kg klasse zou draaien trouwens. Aan de hardheid van je fysiek zal het niet hebben gelegen in ieder geval..

f**k. Balen zeg! :( Ik had ook verwacht dat je 90 kg klasse zou draaien trouwens. Aan de hardheid van je fysiek zal het niet hebben gelegen in ieder geval..
Denk dat hij net tussen de 2 klasse viel heb je natuurlijk pech tegen mensen die bijna 10kg meer wegen

als tie eerst -90 zou doen zou die denk net op 90,5/91 hebben ingewogen en in die gewichtsklassen tellen ze massa toch mee met de jurering. Met Classic wat minder belangrijk.

Maar jammer ga je niet nog ff doortrekken tot de Isala cup? @Jwdoetookmee ?

• Topic Starter Topic Starter

Iedereen bedankt voor de support en het volgen. Ik zal snel uitgebreid reageren. Deze dagen vreselijk druk

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen die trouwens fotos en of filmpjes van mij heeft, ik zou het heel tof vinden als jullie die delen met me <3

Iedereen die trouwens fotos en of filmpjes van mij heeft, ik zou het heel tof vinden als jullie die delen met me <3
Ik heb volgens mij alle foto's vn jou gepost (zal ze anders allemaal nog wel een x posten..)

Ik heb nog een filmpje van je i walk. Die is helaas te groot om hem hier te uploaden. Enig idee hoe het wel kan?

Terug
Naar boven