Fitness Seller

Van pulletje naar DUCK. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik schat zo'n 15-16% aan bovenste foto te zien. belichting op onderste laten dan weer iets anders zien. 20% is echt wel teveel hoor :)
Heb deze week ook laten opmeten 7 punts. was gewoon 12-13%, wat ik ook geschat had in mijn stats.
16.5% geeft een 3 punts meting aan :D Je had gelijk!
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Oke, vandaag na de training volledig gecrasht op een of andere manier. Stond van 9 tot 10 in de sportschool, thuis gekomen, even op forum gezeten en serie gekeken en toen rond 12:15 in slaap gevallen op de bank tot 15:00.

Volledig uitgedroogd gevoel, flink aan het drinken nu, maar nu na een half uur voel ik me nog steeds volledig lam, vermoeid en suf.

Heb 2 maaltijden gemist, dus ga nu snel even wat bereiden. Hopen dat ik me daarna beter ga voelen :)
 
Oogt droger m.i.
Die op de buik maakt een hoop verschil in mm’s. Als ik hem verticaal of horizontaal pak zeg maar om te meten. Dan kom ik namelijk op een vp van 13.1%. De waarheid zal dus ergens tussen die twee liggen denk ik. Maar ja, blijft een indicator toch? Vanaf hier gewoon op dezelfde manier blijven meten en dan progressie volgen :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Laatste twee keer dat ik biceps trainde elke keer eigenlijk vooral last van m’n onderarmen. Ofwel, die lijken achter te lopen op de biceps qua kracht.. Vandaar vandaag eens geprobeerd om lager in gewichten te gaan zitten en door te pakken tot ik verzuur.

6x 20kg
7x 18kg
9x 16kg
5x 14kg
3x 12kg
5x 10kg
8x 8kg
9x 6kg
7x 4 kg

Tering, dat is toch best heftig om zo in een stuk door te pakken. Resultaat; verzuren in biceps, helemaal strak, geen last van overmatige pomp/spanning in onderarmen. Oftewel, dit ga ik vaker doen ter afwisseling op de biceps :D
 
Ik had dat ik mijn onder armen niet waardig vond aan m’n biceps. Tijdje gedaan:
2 sets 21en met rechte stang op 10kg gewicht
2 sets 12 reps met 20kg gewicht
2 sets maxen 10kg tot ik niet meer kan en verzuur
Werkte goed heb nu best joekels van onder armen
 
Ik ben echt een kneus met loggen. Helemaal geen zin om elke training samen te vatten.

Vandaag wel door m’n 100kg DL gebroken en 2x 110kg gepakt. Ik weet dat dit geen top stat is voor DL, maar ik heb met een hoop onderrug klachten gelopen en wou het heel rustig opbouwen dit keer. Ging lekker! Dus toch enigszins trots.
 
Vanaf nu wekelijks een 7 punts meting doen. Zojuist eerste meting: 13,4%, daarmee kom op 11,6kg aan vet en 74,6kg aan vvm. Ik ben tevreden :) Lekker clean doorgaan en op naar de 10% vp en 90kg!

Vandaag een rustdag (lees: enkel cardio, kan moeilijk wegblijven bij de sportschool..)
 
Mijn biceps lopen ook achter, die pak ik nu aan op de arm dagen, je ziet er goed uit man, schouders gaan perfect zo te zien.
 
Mijn biceps lopen ook achter, die pak ik nu aan op de arm dagen, je ziet er goed uit man, schouders gaan perfect zo te zien.
Thanks! Ja schouders lopen erg goed momenteel, biceps worden hopelijk ook beter zichtbaar wanneer ik wat vet ga verliezen op de armen.




Gisteren ook tot fail de schouders getraind, dat zijn echt wel lekkere trainingen! Dit keer eens los van de armen getraind, twee dagen na biceps. Zo’n volledige training gefocust op alleen schouders ga ik denk ik toch doorzetten. Niet om ze nog harder te laten groeien, maar puur omdat het los trainen beter bevalt. Biceps ga ik nu twee keer per week pakken :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het met je eens dat het los trainen van de schouders veel beter is, je kan alle koppen pakken, ik doe de schouders samen met de armen.
 
Ik ben aan het experimenteren met mijn biceps, ze groeien niet door de compounds, ik ben nu bezig met isolatie oefeningen en dan wel de arm killers, we gaan het ff aanzien. Pas na deze isolatie oefeningen en dat zijn er 3 tot 4 zijn voor mijn gevoel de biceps pas echt kapot.
 
Ik ben aan het experimenteren met mijn biceps, ze groeien niet door de compounds, ik ben nu bezig met isolatie oefeningen en dan wel de arm killers, we gaan het ff aanzien. Pas na deze isolatie oefeningen en dat zijn er 3 tot 4 zijn voor mijn gevoel de biceps pas echt kapot.
Tijdelijk biceps/triceps apart aanpakken tot ze bijgestuurd zijn met de rest.
bi/tri
benen (recovery bi/tri)
rust (recovery bi/tri)
borst
rug
schouders
...
Zo heb je dat probleem niet dat je na je bi/tri nog bovenlichaam moet pakken, heeft elke spiergroep genoeg rust.
 
15 min spinning
15 min crosstrainer
15 min hometrainer
10 min kettlebell (alternating hand swings)
5 min uitlopen

Vind het wel best zo, was zwaaaaar
 
In Duckhoofd!
Succes.
 
Je gaat goed kerel, ik pomp je ff wat motivatie in, laten we wat leuks doen ik geef mezelf tot juni, ik ga hier een foto plaatsen met before and after. Hoop dat je meedoet, see you in june ;)
 
Je gaat goed kerel, ik pomp je ff wat motivatie in, laten we wat leuks doen ik geef mezelf tot juni, ik ga hier een foto plaatsen met before and after. Hoop dat je meedoet, see you in june ;)
Thanks, dat komt helemaal goed! Hou het qua foto’s nu goed bij, heb een aantal doelen voor maart en hoop dan een mooie progressie te zien :D
 
Ik ben hier ook in
 
Squat eindelijk voorbij de 110kg!

10x 80kg
8x 90kg
6x 100kg
5x 110kg
2x 120kg :D
Lijkt men squat reeks van vorige been training wel (zelfde gewicht ook) :D
Enkel nog 2 extra setjes gedropt met front squat.
 
Back
Naar boven