Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pics in de loop van de week hoop ik. Nog niet echt tijd/zin voor gehad.Moet zeggen dat je kracht op sommige oefeningen hoog is, en op sommige weer wat lager. Wel goed bezig, en ben inderdaad ook wel benieuwd naar de pics van een leeftijdsgenoot.
Thanks, het wordt zeker wat.ziet er goed uit, en nog maar 16 dat wat nog wat! ga je volgen

Fysio en z'n assistent hebben me afgeraden om nog verder te trainen. Ik mag alleen trainen tussen de 15 en 20 herhalingen, omdat ik nog groei enzo. Kan wel janken nu (srs)
brb suicide
Nee, heb wel last gehad van te zwakke stabilisatie spieren die het niet aankonden. Maar dat is inmiddels herstelt.
Zo zwaar trainen, dus onder de 15 reps, zou de epifysairschijf te erg belasten waar ik later last kan krijgen. Moet dus een paar jaar wachten volgens mijn fysio.
Weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen, ik heb ook wel stukjes gelezen dat het geen kwaad kon. ik zie wel even...
Ja, I know.. Maar aan de andere kant lijkt me het niet onverstandig om deze jaren dat ik nog groei de druk wat te verminderen.Srs gay as hell, train gewoon balls to the wall man, dat slappe gezeik altijd
Ja, I know.. Maar aan de andere kant lijkt me het niet onverstandig om deze jaren dat ik nog groei de druk wat te verminderen.
Dit dus, al dat gelul dat je klein blijft of pijn aan je gewrichten krijgt is bullshit. Wanneer je rustig traint en de oefeningen goed uitvoert zal dat je groei echt niet beïnvloeden.heb je echt een speciale aandoening oid aan je gewrichten waar je fysio het over had? want als je gewoon gezond bent en met goede uitvoering traint is het stoppen van groeien grotendeels onzin

Nee, dat heb ik niet. Het gaat niet om stoppen met groeien hoor. Het argument dat mijn fysio gaf is dat het slecht zou zijn om mijn lichaam te zwaar te belasten omdat ik nog in de groei ben.heb je echt een speciale aandoening oid aan je gewrichten waar je fysio het over had? want als je gewoon gezond bent en met goede uitvoering traint is het stoppen van groeien grotendeels onzin
En dat is dus waar ik me de komende jaren vooral mee bezig ga houden, jammer genoeg. Ik denk zelf ook dat onder de 10 reps bijv. wel kan. Alleen ik neem voor de zekerheid maar even niet het risico.Dit dus, al dat gelul dat je klein blijft of pijn aan je gewrichten krijgt is bullshit. Wanneer je rustig traint en de oefeningen goed uitvoert zal dat je groei echt niet beïnvloeden.![]()
Nee, dat heb ik niet. Het gaat niet om stoppen met groeien hoor. Het argument dat mijn fysio gaf is dat het slecht zou zijn om mijn lichaam te zwaar te belasten omdat ik nog in de groei ben.
Ik zit ook niet onder de 10 repsNee, dat heb ik niet. Het gaat niet om stoppen met groeien hoor. Het argument dat mijn fysio gaf is dat het slecht zou zijn om mijn lichaam te zwaar te belasten omdat ik nog in de groei ben.
En dat is dus waar ik me de komende jaren vooral mee bezig ga houden, jammer genoeg. Ik denk zelf ook dat onder de 10 reps bijv. wel kan. Alleen ik neem voor de zekerheid maar even niet het risico.
, 1e set 15reps 2e en 3e set 12reps en de 4e en de 5e setjes 10 reps en ik moet zeggen dat ik zieke spierpijn heb goed teken dus
. Gewoon lekker rustig aan doen dan komt het vast wel goed met jou
.
Klopt. Ga ook niet alleen daarvoor naar de fysio, wil ook bij hem weer m'n stabilisatie spieren in mijn rug trainen aangezien ik daar nog wel eens last van heb.bro ik heb hetzelfde gezeur met de fysio en volgensmij is het gewoon een algemeen beeld van hun dat kt voor jongeren gewoon niet kan, ik snap het eerlijk gezegd ook niet echt en toen ik het vroeg zei ze ook dat er geen enkele lange termijn studies zijn over kinderen en krachttraining dus ze wist niks zeker, eergister 3 gemaild die positief effect beschrijven![]()
Klopt. Ga ook niet alleen daarvoor naar de fysio, wil ook bij hem weer m'n stabilisatie spieren in mijn rug trainen aangezien ik daar nog wel eens last van heb.