- Waardering
- 7.880
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Can confirm dat ie 160 bencht srsGeloof je het zelf, "Skinnyboy" als nick, 70 kg, onnozele vraag vs 160 benchen. Ik bench 385.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Can confirm dat ie 160 bencht srsGeloof je het zelf, "Skinnyboy" als nick, 70 kg, onnozele vraag vs 160 benchen. Ik bench 385.
Geloof je het zelf, "Skinnyboy" als nick, 70 kg, onnozele vraag vs 160 benchen. Ik bench 385.
Geloof je het zelf, "Skinnyboy" als nick, 70 kg, onnozele vraag vs 160 benchen. Ik bench 385.
Niet liegen mattie, het mislukte alleen altijd door je grote liefde voor kapsalon en ben en jerry'sDit is de eerste keer dat ik op mijn voeding let en droog probeer te worden.

was al op 8% gekomen door die voedingmevrouw toch?Niet liegen mattie, het mislukte alleen altijd door je grote liefde voor kapsalon en ben en jerry's![]()
Keer op keer faal jij met trollen.Huh dit is toch gewoon forum.trolling.nl? Ik begrijp de verontwaardiging niet zo goed. Jij kiest ervoor om hier te komen.
teach me senpai

Ja, ik heb je moeder al zo vaak verteld dat ze moet gaan lijnen maar dat eigenwijze vrouwtje luistert niet. Ach, ik moet het er maar mee doen.. (pun intended)
stats: 160 kg
rofl, zat op telefoon.