Fitness Seller

Vechten tijdens uitgaan

1) 2 tegen 8 is meestal geen goed idee, want als je op de grond ligt wil je niet door 8 dudes penalties krijgen, eindigt in het ziekenhuis

2) als ik zo een bontkraagje verwond mag ik misschien voor de rest van mijn leven ervoor opdraaien (ik spreek uit ervaring), en dat gun ik ze niet... kga me niet druk gaan maken over een paar losers, kheb meer te verliezen dan hun

Hehe, snap ik ook wel :P

Begin januari heb ik een klap gehad tijdens uitgaan in Arnhem. Was in de Pavlov, waar wel vaker klappen worden uitgedeeld.

Sta daar rustig om me heen te kijken, maat van me wordt geduwd na 3x is hij het zat, en duwt terug. Raakt vriendin van zo'n gozer.. die flipt helemaal en ik zie een vuist richting mijn kant opkomen. Neus stond scheef, blauw oog, en bloeduitstorting op me oog. Aangifte gedaan maar helaas is de dader nooit gepakt. Door de klap zat iedereen ook nog eens onder het bloed die rondom mij stond.

Elke keer als ik eraan denk word ik echt agressief, en zou ik willen dat ik die vent even een lesje had geleerd. Maargoed dat ging niet in mijn staat + ik wist zelf niet eens wie het was, enigste wat ik heb gezien van die gozer was z'n vuist.

en je maten dan? deden die niks?

als je maten dr op waren gegaan hadden ze de dader iig te pakken.. paar tikken geven en aan de bewaking overdragen..
aangezien dat hij begon met slaan.. konden ze jou niet veel maken

alhoewel gewoon een biertje met elkaar drinken een stuk relaxter is..

ik zou ze um toch wel een tik verkopen..

Tijdje geleden kwam een maat en ik terug van de stad. we wouden nog effe naar een cafe bij ons in het drop. +30 mensen zitten daar.

Wij gaan gewoon naar binnen en drinken een biertje. Op eens komen er 2 mannen van ongeveer 35 jaar naar ons toe. beginnen beetje uit tedagen. en half uurtje laten krijgen we in eens alle bij een vol glas bier in het gezicht. Wij met 2 die mannen op zen plek gezet. Hun ogen zaten dicht en bloede allebij redelijk erg. Was eigenlijk te erg.

Maarja iedereen daar had gezien hoe wij hun gepakt hebben. Dus die gasten belle de politie. En de politie binnen. Toen begon het verhaal pas. De vrouwen van die mannen waren zo kwaad op hun. dat ze hun eigen zo gedragen om ons uit tedagen. enzo

en je hebt godver kinder die iets jonger zijn als hun. Hoe ken je loser. je bent gewoon een loser.zeiden die vrouuwen, en ze bleken de heleavond al het personeel aan het uitdagen

niemand van de politie heeft iets aan ons gevraagt. die gasten hebben ze na huis gestuurd. en we hebben daarna nog uurtje daarbinnen gedronken. Aleen voelde we ons wel bekeken

Vaak hoor je verhalen van een grote groep die ruzie zoekt met 2 of 3 andere mensen. Ons overkwam het tegen over gestelde.

We waren naar een feestje in de stad geweest en daarna gingen we nog even eten. Lopen we na het eten over zo'n pleintje naar onze auto's (we waren met 7 man), en komen er 2 gasten naar ons toe. Een van die lui geeft een maat van mij opeens een klap en die andere probeert mij te slaan.
Uiteraard weten we met zn 7'en die 2 knaapjes eenvoudig te overmeesteren en 1 van hun ligt zelfs knock out omdat een van ons zn knie op zijn keel bleef houden. Later kwam de politie erbij en gelukkig waren die 2 bekend bij de politie (eerder op de avond zochten ze al ruzie in een kroeg).

Achteraf bedacht ik me pas wat voor vreemde situatie dit was. Het waren echt 2 schraaie mannetjes, waarom dan ruzie zoeken als je weet dat je toch gaat verliezen?

Ik kies persoonlijk voor uitvechten met woorden...
Ik haal mensen ook uit elkaar als ik ze zie vechten. Spring er gewoon tussen. En dan schrikken ze; staat dr ineens een dame voor hun neus. Dan zijn ze zo verbaasd, houden ze vanzelf op.

Ik haal mensen ook uit elkaar als ik ze zie vechten. Spring er gewoon tussen. En dan schrikken ze; staat dr ineens een dame voor hun neus. Dan zijn ze zo verbaasd, houden ze vanzelf op.

Dat vind ik persoonlijk bullshit.. Als ik van iemand een tik krijg. En ze halen ons uitmekaar. dan krijgt ie gewoon 5 minuten later zijn tikken. Of een week later..

Ik ben zelf ook 1x helemaal in mekaar geslagen door 2 jongen. En ik weet nog niet waarom. of wat de rede daarvoor was. heb me zelf toen ook niet kunner verdedigen. En dan wil je dat niet nog eens mee maken.

Dat kan ik mee voorstellen! Ik zeg ook niet dat het slim van me is om dat te doen. Maar ik reageer dan op een impuls; denk er niet bij na....

Vaak hoor je verhalen van een grote groep die ruzie zoekt met 2 of 3 andere mensen. Ons overkwam het tegen over gestelde.

We waren naar een feestje in de stad geweest en daarna gingen we nog even eten. Lopen we na het eten over zo'n pleintje naar onze auto's (we waren met 7 man), en komen er 2 gasten naar ons toe. Een van die lui geeft een maat van mij opeens een klap en die andere probeert mij te slaan.
Uiteraard weten we met zn 7'en die 2 knaapjes eenvoudig te overmeesteren en 1 van hun ligt zelfs knock out omdat een van ons zn knie op zijn keel bleef houden. Later kwam de politie erbij en gelukkig waren die 2 bekend bij de politie (eerder op de avond zochten ze al ruzie in een kroeg).

Achteraf bedacht ik me pas wat voor vreemde situatie dit was. Het waren echt 2 schraaie mannetjes, waarom dan ruzie zoeken als je weet dat je toch gaat verliezen?

fight club?

Maar euhm. Zijn we allemaal geen beren van 1.90 met 50+ biceps? :D

Tot je een keer ontvangt en huilend en bloedend op de grond ligt.

Als mensen willen vechten, laat je ze vechten. Het is geen potje voetbal waarin jij de scheidsrechter bent. + Het heeft ook geen nut als mensen aan het vechten zijn omdat je dan gewoon een stoot op je neus krijgt.

Terug
Naar boven