AndroidHealthClinic

Vechten tijdens uitgaan

Prcies....hebben wij ook al eens gehad..ik zat in de eerste van de middelbare, net een weekje of 3..komen ons 3 jongens te gemoet fietsen, drukken ons in de berm, en eisen dat we onze fietsbellen(???) geven...wij zeggen gewoon nee! ( wij waren 12 en 13, zij 17 en 18:mad:) die lui trekken mes, en begonnen beetje te bedreigen... wij dik bang of course...maar ineens gingen ze met zijn 3en weg...

wij naar de wouten geweest,en ja hoor, al vaker klachten...bleek dat ze die dag nog 3 andere groepjes met 'wuppies ( eerste jaartjes)' hadden bedrogen!

ze zijn opgepakt, en moesten allemaal 40 uur taakstraf doen ofzo! en terecht:D

:roflol::roflol::roflol:

Hoort erbij? Als je ze blijft negeren ipv gaan schreeuwen in zijn gezicht gebeurt het niet hoor:). Ruzie kan je makkelijk uit de weg gaan.

Nou, ik geraak ook wel geïrriteerd als ik uitgedaagd word hoor. Beetje stoom aflaten moet kunnen toch? Ik geef toe dat er wel betere manieren zijn, maar ergens is het toch je burgerplicht om dergelijke figuren eens zwaar te vernederen.

Was wel grappig soms. Begon er bv eens kereltje lastig te doen owv een prul. Ik keek gewoon dwars door hem heen waardoor zijn zelfvertrouwen al aardig naar omlaag ging. Daarna bekeek ik hem eens van kop tot teen, schoot ik in de slappe lach en vroeg of hij iets zei. De sukkel droop vanzelf al af naar zijn maatjes, hehehe.

Nou, ik geraak ook wel geïrriteerd als ik uitgedaagd word hoor. Beetje stoom aflaten moet kunnen toch? Ik geef toe dat er wel betere manieren zijn, maar ergens is het toch je burgerplicht om dergelijke figuren eens zwaar te vernederen.

Was wel grappig soms. Begon er bv eens kereltje lastig te doen owv een prul. Ik keek gewoon dwars door hem heen waardoor zijn zelfvertrouwen al aardig naar omlaag ging. Daarna bekeek ik hem eens van kop tot teen, schoot ik in de slappe lach en vroeg of hij iets zei. De sukkel droop vanzelf al af naar zijn maatjes, hehehe.

Zeker:). Maar ik bedoelde dus te zeggen dat je het waarschijnlijk zelf ook een beetje opzoekt. Hetgeen je met deze post bevestigd.
Zelf vind ik ruzie/vechten ook wel interessant, maar ik ga het op straat (in Amsterdam) altijd uit de weg ivm gevaar voor messen e.d.

me mate wete wel dat ze niet bang moette zijn:)
als ik eenmaal aan het meppen ben stop ik niet meer:D

misschien als de daders nog niet gepakt zijn ofzo zet een complete beschrijving ervan op het forum, wonen toch aardig wat mensen in de buurt van nijmegen(ik ook:cool:) bij ons hierzo in cuijk is het vort ziek met de buitelanders(de criminelen dan ik heb niks tege mense die normaal doen!) gwoon als je i neen bepaalde wijk komt zie je gwoon alleen maar mensen die je wilt vermijden om tegen te komen. ik durf meestal ook niet alleen het centrum in te gaan, zitten groepen van 20-30 man. daar wil ik niet komen tussen te staan.
echt k*t voor je dat ze dat gedaan hebben... sterkte!

"You better run, you better do what you can
Don't wanna see no blood, don't be a macho man
You wanna be tough, better do what you can
So beat it, but you wanna be bad"

Micheal Jackson - Beat it

Ik dacht, ik gooi er even een mooie quote tegenaan. Dit gaat uiteraard niet op als je hiermee je vrienden in de steek laat. Dat moeten ze bij mij ook echt niet proberen, als een vriend van me word geslagen ga ik helemaal door het lint :shake: ^^

Lastige situatie, kom je overal tegen in feite nu. Als je juist enkele klootzakken tegenkomt kan het met iedereen overal gebeuren.

Het feit dat het 2:1 was is nog erger, nuja hoeveel fights ga je hebben die juist 1:1 zijn hé...??

Ik denk dat je idd zoals sommige zeggen best gewoon offensief opstelt en mss eerst de sterkste probeert neer te krijgen. Neus, keel of nuts, ik zou in ieder geval geen gas terughouden.

In ieder geval heb je geluk gehad dat er geen wapens aan te pas gekomen zijn.

is toch niet meer normaal je kan niet eens meer veilig over straat lopen

is toch niet meer normaal je kan niet eens meer veilig over straat lopen

Tja dat is al langer zo hoor. Ik ben van mening dat je tegenwoordig wat gestoord moet zijn om nog overal te kunnen gaan en staan waar je wil. Of je word toch wel vroeg of laat geowned. En zoals we de laatste tijd veel horen word er altijd wel een mes of iets dergelijks gebruikt waardoor je heel snel het loodje kan leggen. Als bodybuilder heb je toch al een voordeel ;) Ze gaan je eerder uit de weg als ze plots je aderige biceps in het vizier krijge met je uitpuilende t**ten strak in je shirt :p

Only the crazy (and big) ones survive this world :cool:

De lafaards

Wat een lafaards.
Moest ik er langs passeren zou ik helpen. Tenminste als ik duidelijk zou zien dat ene groep in de minderheid is bv: 3 gasten slaan op ene gast. Das duidelijk. En eigenlijk:als ze me een groepke komen ruzie stoken begint ge best in te timmeren op de leider. Dan hebt ge veel kans da de andere meeloperkes zijn en dan eens weglopen ipv meelopen.

Only the crazy ones survive this world

De grootste gek wint altijd. En dat heeft niks met formaat te maken (formaat werkt vaak ook tegen je kwa ruimte,snelheid en wekt agressie opbij de tegenstander , waar je vaak ook gebruik van kan maken )

ik zou zoiets niet kunnen negeren, ik zou eerst politie bellen en dan zelf helpen, ik ben dan ook best wel een moraal ridder. als ik onrecht zie moet ik er altijd iets aan doen want niet altijd slim is.

De grootste gek wint altijd. En dat heeft niks met formaat te maken (formaat werkt vaak ook tegen je kwa ruimte,snelheid en wekt agressie opbij de tegenstander , waar je vaak ook gebruik van kan maken )

Yep maar je hebt niet op alle punten gelijk. Er word altijd vanuit gegaan dat een brede man traag is en dat is niet altijd het geval. Geloof me maar hoor , heb 8j gebokst en weet waar ik over praat. Wat je dan ook nog hebt is dat een grote vent meestal meer klappe kan incasseren dan die gemiddelde gozertjes ( ecto's dus ). Maar een gevecht kan in 1000 manieren eindigen. Er kan zoveel gebeuren in een fractie van een seconde dus wie zal het zeggen ... :D

Voor 90% kan je zo'n situatie toch beheersen (niet altijd).
Ik heb een keer een groepje snotneuzen dreigend op me af zien komen, dus ik vroeg met een spottende blik: "waar zijn de knulletjes mee bezig?", een paar moesten lachen en met z'n alles dropen ze af.
Voor een heeeeeeel groot gedeelte wordt de reactie van de tegenstander (de gek die op je afkomt) bepaald door de actie van de de persoon zelf.
Als er iemand op je afkomt en je raakt in paniek en gaat piepen zal dat bemoedigend werken voor de tegenstander, als je probeert rustig te blijven kan dat goed helpen.
Voor jaren terug kwam er ook een debiel op me af met bloeddoorlopen ogen van de drank, voordat hij bij me was zei ik: "nee, ik rook niet!", waarop hij verbaasd voor me bleef staan en niet meer wist wat hij ook alweer van plan was.
Je kunt ook proberen je voor te bereiden op zo'n situatie, "wat zou ik doen als...".

Voor 90% kan je zo'n situatie toch beheersen (niet altijd).
Ik heb een keer een groepje snotneuzen dreigend op me af zien komen, dus ik vroeg met een spottende blik: "waar zijn de knulletjes mee bezig?", een paar moesten lachen en met z'n alles dropen ze af.
Voor een heeeeeeel groot gedeelte wordt de reactie van de tegenstander (de gek die op je afkomt) bepaald door de actie van de de persoon zelf.
Als er iemand op je afkomt en je raakt in paniek en gaat piepen zal dat bemoedigend werken voor de tegenstander, als je probeert rustig te blijven kan dat goed helpen.
Voor jaren terug kwam er ook een debiel op me af met bloeddoorlopen ogen van de drank, voordat hij bij me was zei ik: "nee, ik rook niet!", waarop hij verbaasd voor me bleef staan en niet meer wist wat hij ook alweer van plan was.
Je kunt ook proberen je voor te bereiden op zo'n situatie, "wat zou ik doen als...".

ik zou gewoon zeggen: "Nee, ik rook niet!" :rolleyes:

vroeger ging ik ook eerder niks doen, maar sinds ik begonnen ben met kt, en ik krijg een duw tijdens een woordwisseling, dan ga ik er gelijk op.. ze mogen zoveel roepen en schreeuwen als ze willen, maar raken ze me aan dan is het gedaan..

er wordt hier gezegd dat door je massa er veel niet durven beginnen, dat is mss wel waar, maar er zijn er dan ook die je juist om die redenen gaan uitdagen..

Wat je bent trek je aan.
Vechten is gewoon ook een leeftijdsfase, heeft meer met emoties te maken

benchpress 1x30kg
deadlift 1x45kg
Lengte: 190cm
Gewicht: 55kg
Status: Cutten

sorry voor de offtopic, maar? cutten? wil je dood?

als je in minderheid bent, rennen maar als een van je vrienden gepakt wordt, dan blijf ik hoor. anders ben je laf bezig. wat ik wou vragen is: hoe duurfden ze een bodybuilder aan te vallen? als ze zo'n beest van 2 meter bij 1 meter zien dan doen ze dat niet meer :).

Terug
Naar boven