XXL Nutrition

Veel brood eten. Na het schijten niet nodig om reet te vegen.

TeamSjonnie

Competitive Bodybuilder
Waardering
184
Ik maak geen grap. Ik zit nu na een half jaar weer op een KHrijk dieet, dus veel brood eten. Wat ik nu meteen merk is dat nadat je klaar bent met de grote beurt, je niet meer je reet hoeft af te vegen. Ik veeg 2 keertjes voor de zekerheid, maar er kleeft nooit wat aan de pleepapier.

Wat een wereld van verschil zeg, voorheen was het altijd een dikke smeerboel (minstens 7 keer vegen). Waardoor komt dit eigenlijk? De vezels in het brood ofzow?

ps. Dit is een serieuze thread, het onderwerp is alleen wat minder smakelijk.

Komt door de vezels inderdaad, maar als je echt veel brood eet zou ik een deel daarvan door rijst vervangen en extra vezels uit bijvoorbeeld groente halen (dit vanwege al het zout in brood).

pics?

Zeeer goed onderwerp om te bespreken..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij mijn weten is "niet moeten vegen" gewoon een teken van ee goede transit :rolleyes:...

Ik heb juist dat als ik meer dan 200 gr brinta eet, het veegfeestje aan is..

Jij telt hoe vaak je veegt?

Wacht even,

jij telt hoe vaak je veegt?

Maar inderdaad: schijten en niet af hoeven vegen makes my day

Meer vetten eten, komt het zaakie wel weer op gang,
Halve liter olijfolie per dag does the trick. Na 5 dagen kun je beter met keukenrol aan de gang, anders zit je helemaal onder tijdens het vegen.
Na een week heb je het zo vloeibaar en vet dat je het over je rug je kruintje op kan vegen.

Laatst bewerkt:
only @ dbb

Lol bro!

Het is juist andersom man! Alsk veel brood vreet dan moetk juist heel vaak vegen :(

Soms is het zo erg dat ik anderhalve pleerol nodig heb :trollface:

Terug
Naar boven