XXL Nutrition

Verdomd het te aspireren!

JollyJumper zei:
wat bedoelen jullie precies met aspireren, ik wil binnenkort zelf ook aan de injects beginnen en probeer er nog zoveel mogelijk informatie bij te winnen

Het aspireren is het na het inbrengen van de naald even aan de (T) trekken en kijken of er geen bloed in je spuit komt, is dit het geval dan een nieuwe naald erop en opnieuw zetten.

gewoon na t erin steken van de naald trek je de zuiger ff terug, als t goed is komen er dan vocht-belletjes mee terug, heb je dat dan mag je afdrukken dus de spuit leeg duwen.
trek je de zuiger terug en komt er bloed mee dan de spuit met naald eruit, nieuwe naald erop, evt bloed uit de spuit, en opnieuw zetten.

Duidelijker uitleggen kan niet....

ik aspireer ALTIJD.. ook al kan ik de keren dat ik in een ader zat nog met 1 hand tellen.. dat is voor mij meer dan reden genoeg om het te blijven doen..

dennis999 zei:
gewoon na t erin steken van de naald trek je de zuiger ff terug, als t goed is komen er dan vocht-belletjes mee terug, heb je dat dan mag je afdrukken dus de spuit leeg duwen.
trek je de zuiger terug en komt er bloed mee dan de spuit met naald eruit, nieuwe naald erop, evt bloed uit de spuit, en opnieuw zetten.

Dankje wel..
Dat is cker duidelijk.. :D

Terug
Naar boven